hallo Tatora,
Bedankt voor je reactie!
Tja, wat zit er in die tas van mij. Laat me eerst zeggen dat ik een tassenfreak ben
en geregeld van tas wissel.
Het is dus geen verzamelplek van allerlei dingetjes die je tegenkomt als je je tas eens op z'n kop houdt en uitschud.
Wat zit er ALTIJD in: mijn portemonnee met bankpasje, ID kaart en meer van die noodzakelijke (verplichte) dingen. De autopapieren. Zakdoekjes, een toiletmapje met medicijnen (gewoon asperine, diacure enz.) voor "mocht het nodig zijn", tandenstokers, enfin ....met wat van die dingen die je meesleept maar meestal nooit gebruikt. Wat nog: een pen, m'n mobiele telefoon, m'n iPod (gebruik ik ook als agenda). Kauwgum of pepermuntjes. Verder niks bijzonders
.
O ja, toch wel.......de rozenkrans van mijn overleden vader
......kijk, die heb ik er nog niet zo heel lang inzitten......die heeft altijd in een vitrinekastje gelegen. Maar ik ben hem gaan meenemen toen we op vakantie gingen als extra bescherming (ben niet zo'n vliegtuigfan
). En inderdaad....tijdens die vakantie zijn de dromen ook begonnen en wilde ik 's avonds m'n tas vlak naast m'n bed hebben staan!
Thuis staat ze gewoon beneden 's nachts, vandaar dat ik dan moet opstaan en naar beneden ga.
Misschien heeft die rozenkrans er iets mee te maken?