Loading...
nl

Handtas kwijt

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Ik droom al maanden steeds weer dezelfde droom.
Ik kom telkens tot de ontdekking dat ik m'n handtas kwijt ben shocked.
Meestal ergens laten staan, heb niet de indruk dat hij gestolen is of zo sleep.
Ik raak helemaal in paniek en schrik dan wakker.
Het duurt even voordat ik besef dat ik gedroomd heb.
Een enkele keer spring ik uit bed en controleer of m'n tas er nog is, al besef ik wel dat ik gedroomd heb. smirk
Ik heb totaal geen ervaring met droomverklaring dus ben heel benieuwd naar jullie reacties! smile

Liefdevolle groet,
Elrian
Delen:
Tatora
Tatora sep 5 '11
grappige droom..
in die zin,dat voor de meeste een handtas alles bevat,wat eigenlijk ,op de eerste plaats,"privé"is,(bij mij in ieder geval wel,niemand mag ongevraagd in mijn tas snuffelen)en ook dat er meestal van alles en nog wat inzit,wat we dageljks nodig hebben..
portemenee,sleutels,agenda,zakdoekjes soms,(voor vrouwen een spiegeltje,make up)belangrijke papieren,van het werk,of rekeningen,etc etc
dus,als jij weet wat er ongeveer meestal in je tas zit,dan kanje ook nagaan wat er voor jou belangrijke dingen zijn,die je niet kwijt wilt raken...meestal prive dingen denk ik,...
of juist dingen je je "normaal" gezien meestal bij je hebt,mee draagt..maar die je ergens eigenlijk achter wilt laten,al is dat in het onbewuste...
weet niet Of je kunt volgen,hihihh..maar is beetje het eerste wat bij mij binnenkomt dus...
liefs en welkom hier op merudi!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
hallo Tatora,

Bedankt voor je reactie!
Tja, wat zit er in die tas van mij. Laat me eerst zeggen dat ik een tassenfreak ben blushen geregeld van tas wissel.
Het is dus geen verzamelplek van allerlei dingetjes die je tegenkomt als je je tas eens op z'n kop houdt en uitschud.
Wat zit er ALTIJD in: mijn portemonnee met bankpasje, ID kaart en meer van die noodzakelijke (verplichte) dingen. De autopapieren. Zakdoekjes, een toiletmapje met medicijnen (gewoon asperine, diacure enz.) voor "mocht het nodig zijn", tandenstokers, enfin ....met wat van die dingen die je meesleept maar meestal nooit gebruikt. Wat nog: een pen, m'n mobiele telefoon, m'n iPod (gebruik ik ook als agenda). Kauwgum of pepermuntjes. Verder niks bijzonders smirk.

O ja, toch wel.......de rozenkrans van mijn overleden vader shocked......kijk, die heb ik er nog niet zo heel lang inzitten......die heeft altijd in een vitrinekastje gelegen. Maar ik ben hem gaan meenemen toen we op vakantie gingen als extra bescherming (ben niet zo'n vliegtuigfan eek). En inderdaad....tijdens die vakantie zijn de dromen ook begonnen en wilde ik 's avonds m'n tas vlak naast m'n bed hebben staan!
Thuis staat ze gewoon beneden 's nachts, vandaar dat ik dan moet opstaan en naar beneden ga.
Misschien heeft die rozenkrans er iets mee te maken?
Tatora
Tatora sep 6 '11
ow...nu valt mijn muntje pas!..ja..
je overleden vader...daar zit wellicht iets in..maar jij weet meer van hoe het is met zielen doe overgegaan isn zijn..dus..
daar kan je wellicht zelf al meer mee..
het waarom dit gebeurt...en wat die rozenkrans betekend voor je..of wat hij betekende voor jr vader..
mischien voel je onbewust dat je vader je beschermt via die rozenkrans..
en heb je hem Nu juist hard nodig...wie weet hey..
en dat je even je aandacht er bij dient te houden,dat de rozenkrans,dus je vader,bij je diennt te blijven nu...
liefs X
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11
D romen waarin je een handtas draagt, duiden op geheimen die je dichtbij je draagt en beschermt tegen ontdekking.



Een droom waarin je je handtas verloren hebt, geven een verlies aan kracht en een controle van bezit aan. Het zou ook aan kunnen geven dat je de binding met je werkelijke identiteit kwijt bent.

bron: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Handtas
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 7 '11
Mmmm, geheimen heb ik niet echt....tenminste geen belangrijke die ik koste wat kost wil verbergen.

Ik denk ook dat het is om me opmerkzaam te maken om niet altijd de touwtjes in handen te willen houden. Perfectionist als ik ben. Dit moet ik loslaten. Ik wil alles zelf doen zodat ik zeker weet dat alles goed gaat (allé, dat hoop je dan toch). Hierdoor kan ik ook moeilijk hulp verdragen. Verlies betekend ook loslaten. Er zit absoluut een boodschap in.

Wordt me nu pas duidelijk........

En ja, die rozenkrans heeft ook met mijn vader te maken.
Ik heb in dezelfde periode contact met hem gehad in een droom.
Toen hij stierf was hij 76 jaar. In mijn droom was hij veel jonger, zo rond de 35 maar zonder twijfel herkende ik hem als mijn vader. Hij was erg gelukkig en had een boodschap voor mij die ik bij het wakker worden weer kwijt was. Later die ochtend vroeg ik aan mijn Gids welke boodschap m'n vader me gegeven had.
M'n Gids gaf me door dat de boodschap me snel duidelijk zou worden. Een uur later was ik in het ziekenhuis voor een bezoekje aan mijn zwager (de man van mijn zus)........die had 7 weken in coma gelegen en was die nacht ontwaakt...............

Liefdevolle groet,
Elrian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki