Loading...
nl

Handtas kwijt

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Ik droom al maanden steeds weer dezelfde droom.
Ik kom telkens tot de ontdekking dat ik m'n handtas kwijt ben shocked.
Meestal ergens laten staan, heb niet de indruk dat hij gestolen is of zo sleep.
Ik raak helemaal in paniek en schrik dan wakker.
Het duurt even voordat ik besef dat ik gedroomd heb.
Een enkele keer spring ik uit bed en controleer of m'n tas er nog is, al besef ik wel dat ik gedroomd heb. smirk
Ik heb totaal geen ervaring met droomverklaring dus ben heel benieuwd naar jullie reacties! smile

Liefdevolle groet,
Elrian
Delen:
Tatora
Tatora sep 5 '11
grappige droom..
in die zin,dat voor de meeste een handtas alles bevat,wat eigenlijk ,op de eerste plaats,"privé"is,(bij mij in ieder geval wel,niemand mag ongevraagd in mijn tas snuffelen)en ook dat er meestal van alles en nog wat inzit,wat we dageljks nodig hebben..
portemenee,sleutels,agenda,zakdoekjes soms,(voor vrouwen een spiegeltje,make up)belangrijke papieren,van het werk,of rekeningen,etc etc
dus,als jij weet wat er ongeveer meestal in je tas zit,dan kanje ook nagaan wat er voor jou belangrijke dingen zijn,die je niet kwijt wilt raken...meestal prive dingen denk ik,...
of juist dingen je je "normaal" gezien meestal bij je hebt,mee draagt..maar die je ergens eigenlijk achter wilt laten,al is dat in het onbewuste...
weet niet Of je kunt volgen,hihihh..maar is beetje het eerste wat bij mij binnenkomt dus...
liefs en welkom hier op merudi!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
hallo Tatora,

Bedankt voor je reactie!
Tja, wat zit er in die tas van mij. Laat me eerst zeggen dat ik een tassenfreak ben blushen geregeld van tas wissel.
Het is dus geen verzamelplek van allerlei dingetjes die je tegenkomt als je je tas eens op z'n kop houdt en uitschud.