Loading...
nl

Fijn jullie gevonden te hebben!

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Hallo allemaal,

Ik ben Elrian, een Spiritueel mens van bijna 55 jaar.
Spiritualiteit loopt als een rode draad door mijn leven, al ben ik er pas 8 jaren bewust en intensief mee bezig. Vroeger vond ik het maar beangstigend maar al groeiende (letterlijk en figuurlijk) ben ik gekomen waar ik nu ben: ik ben Reiki Master en houdt me daarnaast ook bezig met pendelen, Engelenkaarten en contact met Gene Zijde of te wel zielen overbrengen die zijn blijven "hangen". Deze laatste melden zich vanzelf bij mij, ik ga er niet naar op zoek. Soms ben ik zo druk druk met andere dingen dat zij zich melden bij mijn dochter die mij dan weer waarschuwt. Ik heb door de jaren heen moeten leren omgaan met mijn sensitiviteit en dat ging niet zonder slag of stoot. Maar nu zit ik heerlijk in m'n vel en ik probeer steeds nieuwe informatie te verzamelen.
Ook Spiritueel raak je nooit uitgeleerd! wink

Liefdevolle groet,
Elrian
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 5 '11

Welkom Elrian smile...inderdaad we raken nooit uitgeleerd, kun je me ook vertellen hoe de zielen zich melden bij jou.
Ik ben daar erg nieuwschierig naar omdat ikzelf ook contact heb met zielen en daar nog steeds lerende in ben.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Hallo beschermengel,

Uiteraard wil ik je dat vertellen!
Allereerst merk ik het aan de energie om me heen. Die voelt wat "zwaarder" aan dan normaal. Toevallig heb ik vanavond weer een ziel overgebracht.
Zal je vertellen hoe dit is gegaan;
Ik voelde vorige week al een aanwezigheid op mijn slaapkamer (deel van die kamer is ook mijn spirituele hoek). Ik heb gezegd: "oké, ik weet dat je er bent! Als je uit licht, liefde en de waarheid kom ben je welkom. Zoniet, dan vraag ik je vriendelijk om weg te gaan". (ik plaats mij altijd vooraf in het witte licht). Verder heb ik er geen aandacht meer aan gegeven en ben ook in slaap gevallen.
Een paar dagen later zit ik in mijn tuin in de zon te lezen en zie een schaduw langs gaan. "Oké, ik heb je weer gezien". Verder niks mee gedaan. Vanochtend loop ik met de wasmand naar buiten en zie duidelijk een witte schim op het terras, zo'n meter of vier van mij verwijderd. "Oké, heb je gezien......" Kreeg direct een boodschap binnen: doe er ook wat mee! Als ik te druk bezig ben met andere dingen en ik merk hun wel op maar neem niet de tijd om te helpen, zoeken ze de aandacht van mijn dochter. Vanavond ben ik mijn dochter gaan ophalen van haar werk en zij zegt tegen mij in de auto: "mama, er is weer iets in huis!" Ik zei: "ja, ik heb het gemerkt! Ik dacht nog vanmorgen: straks aan R vragen of zij ook iets gemerkt heeft!?". Ik heb dus direct actie ondernomen en met hulp van mijn Gidsen de ziel overgebracht naar het licht (met de pendel). Je voelt dat direct aan de energie die dan heel licht aan voelt.
Maar het kan voor jou heel anders voelen!
Ik voel dus in eerste instantie, maak een soort telepathisch contact maar zie dus ook vaak een schaduw of schim.

Ben ook benieuwd wat jouw ervaringen zijn!
niels
niels sep 6 '11
welkom hier op dit forum papillon-blanc laugh
klinkt allemaal enorm interresant en het is ook interresant laugh
om eerlijk te zijn ben ik blij dat jij ons gevonden hebt laugh
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '11


Heel mooi hoe je het uitlegt Elrian de schaduwen zie ik ook heel vaak en meestal als ik in mijn slaapkamer ben. Ik vraag dan ook wie er is in mijn kamer, en krijg dan soms beelden van die persoon te zien. Naar mijn idee hoeven ze niet allemaal naar het licht gebracht te worden, en komen gewoon eventjes kijken.
Maar er zijn er wel bij die zo treurig kijken dat ik het wel probeer om naar het licht te brengen.

Ik heb mijn vorige hondje ook naar het licht gebracht, hij bleef maar bij me hangen ( wat ik niet erg vond hoor) maar vond het zo zielig dat hij mij wel zag maar ik hem niet...alleen schimmen van dat hij op de bank sprong of door de kamer liep dat zag ik wel.
Dus ik visualiseerde dat hij naar het licht kon gaan, en ineens hoorde ik een zoef geluid heel hard langs mijn hoofd en weg was hij. Ik heb hem daarna nog 1 keer gezien in een waarnemening, hij was niet alleen er was een vrouw bij hem en ze wees naar mij met mijn hondje ernaast, zo van kijk maar het ze is er nog.

En zo heb ik er nog meer maar te veel om nu op te schrijven, maar heel leuk om je hier te ontmoeten en ben blij net zoals Niels zegt dat jij ons gevonden hebt smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '11
Bedankt voor het delen en van harte welkom op Merudi!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 6 '11
Dank jullie wel voor jullie warm welkom grin

En inderdaad, niet alle zielen hoeven overgebracht te worden!
Zeker niet, er zwermen er ook gewoon om me heen die ik waarneem en waarvan ik weet "ze zijn er gewoon". Maar als er eentje overgebracht wil worden merk ik wel het verschil in energie.
Als ik ga pendelen vraag ik ook of er entiteiten zijn die willen overgebracht worden naar het Licht. Pas na bevestiging onderneem ik actie. T's niet zo dat ik zomaar zielen naar het Licht ga brengen. Ik doe alles op "vraag" nooit uit mezelf. smile
Het verschil merk je ook aan dat "gewone" zielen er gewoon zijn en de zielen die overgebracht willen worden echt je aandacht vragen.
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '11
Quote:
Het verschil merk je ook aan dat "gewone" zielen er gewoon zijn en de zielen die overgebracht willen worden echt je aandacht vragen.




Ja dat is zeker waar! dat merk je gelijk...ze blijven als het ware aan je plakken tenminste zo ervaar ik het smile

Het is een tijdje stil geweest bij mij, maar ik merk al ongeveer 3 weken dat het bijzonder druk is in mijn huis smile

Leuk dat je pendeld ...ik heb het eerlijk gezegd wel eens geprobeerd maar het werkte gewoon niet bij mij, dus ben ik maar in gedachten gaan praten en dat werkt weer beter...en ga dan op mijn gevoel af. Zo zie je maar het werkt bij iedereen anders maar uiteindelijk de zelfde uitwerking.

Het is heel mooi werk!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 7 '11
Het pendelen doe ik alleen als ik ze wil overbrengen naar het Licht. Voor de rest gaat alle "communicatie" via uhhhhh gedachten zullen we maar zeggen. Telepathie kan niet schijnbaar want dat kan alleen met levende wezens. Maar goed, je weet beslist wel wat ik bedoel. Het heeft even geduurd voordat ik direct het onderscheidt kon maken tussen mijn eigen gedachtegang en de boodschappen die ik kreeg. Nu is dat geen probleem meer.

Toen ik voor het eerst iemand zag pendelen dacht ik: "echt niet! wat een flauwekul!" Toch kocht ik een tijd later eens een goedkope pendel en heb geprobeerd (met alle richtlijnen die ik geleerd had). En verdorie het werkte! Maar je moet wel echt iemand hebben die je paar keer begeleidt en die je leert hoe en waar op te letten! Heel belangrijk is in ieder geval begeleiding te vragen van je eigen Gids én jezelf (en eventuele aanwezigen) in het Witte Licht te plaatsen via visualisatie.
Ik zou het niemand aanraden "zo maar" te proberen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki