Loading...
nl

Aura's

angel-star
angel-star sep 5 '11
wie kan me wat meer vertelen over de term aura's
wat houden de kleuren in en kunnen ze van moment tot moment veranderen of gaat hier een tijd over heen.
en heb je er een of meerdere.
en kan iemd ze zien [me vertelen wat voor kleur ik heb]
groetjes angel-star
Delen:
Emuca
Emuca sep 5 '11
Volgens mij heeft men meerder auralagen die voor verschillende dingen staan en zien mensen die aura's zien soms een andere laag dan een ander. smile
Ik hou niet van lijstjes met betekenissen van kleuren, want kotsgroen betekend vast iets anders dan grasgroen en daar wordt in die lijstjes geen rekening mee gehouden! laugh
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 13 '11
Ik kan zelf geen aura's zien maar heb me er wel een beetje in verdiept, ik heb ooit een aurafoto op een paranormalebeurs laten maken met toelichting erbij vond ik erg leuk om te doen.
Het aura's zien moet iedereen kunnen leren maar je moet er héel veel geduld voor hebben ik heb t een aantal keer geprobeerd maar 3 weken achter elkaar het elke dag oefenen daar heb ik geen geduld voor.
Op deze site staan betekenissen van aurakleuren: http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm

En hier mijn aurafoto van juli 2011 dus hij kan nu deels al weer veranderd zijn.
Ohja! de plek van de kleur geeft aan waar het betrekking op heeft
Boven het hoofd; karakter, ontwikkeling, bewustzijn
Links naast je lijf rechts op de foto: toekomstenergie (de kleuren het dichtst bij het lichaam geven de 'snelste' toekomst, sorry beetje onduidelijk kan het even niet anders verwoorden)
Rechts naast je lijf links op de foto: Uitstraling

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '11
Heel erg veel blauw, dus je keelchakra is erg actief. Is er veel dat je zou willen zeggen, maar inhoudt?
Daniëlle94
Daniëlle94 sep 14 '11
Origineel bericht van: NiMS
Heel erg veel blauw, dus je keelchakra is erg actief. Is er veel dat je zou willen zeggen, maar inhoudt?


Ja, dat klopt zeker dat werd mij op de beurs ook vertelt vaak zeg ik iets niet om de lieve vrede te bewaren zeg maar, dusja dan houd ik het voor me, leuk dat je dat eruit haalt smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 17 '11
laughIndigo!!

prachtige kleuren hoor!
pauwblauw ( blauw-groen)
hart en keelchakra zijn 1
de dingen die je zegt: komen uit het hart!
liegen is absoluut niet jou ding...
je verwacht het ook niet van een ander wink
je bezit een stukje geneeskracht waarmee je ook jezelf kan genezen...
verder heb ik de woorden: verbondenheid met alles wat leeft, spirituele rust, ijdelheid, serieus, voorzichtigheid, communicatie, groei...
je weet waar je staat, bent bewust van het spirituele, blijft met beide benen op de grond!
das allemaal positief!
groetjes moonflowertje smile
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 9 '11
Wat grappig! Ik heb net ook een topic geopend over aura's. Mijn probleem is namelijk dat ik alleen de kleur (pauw-blauw) blauw groen, exact de blauw op de foto. De buitenste kleur blauw kan zien. Alleen de kleur blauw kan ik zien, groen, geel, rood, etc niet. Zou iemand een verklaring daarvoor kunnen geven? Ik dacht namelijk dat je alle kleuren zou moeten zien.
Emuca
Emuca okt 10 '11
Je moet niks.. Je weet nooit hoe iemand precies gaat ontwikkelen. Misschien zit het wel in de communicatie, bedenk ik me net... Communiceer je wel of niet vaak met andere mensen?
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Misschien ook de gedachte loslaten dat je alleen blauw kan zien, zolang je dat denkt zul je ook alleen blauw zien smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '11
Origineel bericht van: Diamant^tje
Wat grappig! Ik heb net ook een topic geopend over aura's. Mijn probleem is namelijk dat ik alleen de kleur (pauw-blauw) blauw groen, exact de blauw op de foto. De buitenste kleur blauw kan zien. Alleen de kleur blauw kan ik zien, groen, geel, rood, etc niet. Zou iemand een verklaring daarvoor kunnen geven? Ik dacht namelijk dat je alle kleuren zou moeten zien.


Mijn ervaring met het zien van aura's is, ik zie het alleen als het nodig is...
bijvoorbeeld bij iemand die pijn heeft, of ziek is...
dan zie ik grijs/ of oranje/rood
verder zie ik alleen de hoofd kleur(en)
deze kleur is bij heel erg veel mensen blauw (tussen groen en violet in)
dus ook pauwblauw, korenbloemenblauw, indigo
het valt me op dat de indigo blauwe kleur meteen opvalt...
waarschijnlijk omdat ik deze kleur ook met me mee draag
misschien dat het daarom een soort fluoriserend effect heeft, ik kan het niet uitleggen
want heb er nog niet goed over nagedacht shocked
groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki