Loading...
nl

Misschien dat iemand mij wil lezen?

Cirr
Cirr sep 4 '11
Hoi,

Ben benieuwd naar wat er uit komt !

Groetjes,
Cirr
Delen:
EarthCrystal
EarthCrystal sep 4 '11
Regelmatig contact met hogere intuitie. Zorgzaam voor een aantal mensen die erg dicht bij je staan. Drie mensen die je volledig in je hart gesloten hebt. Denk aan kinderen, vrouw. Overige mensen heb je wel contact mee, maar houdt je om de een of andere reden op afstand. Keuze van jezelf. Je niet te veel bemoeien met de dingenvan andere mensen. Je observeert veel, hebt scherp waarnemingsvermogen. Denkt veel na over dingen. Laatste maanden bezig om meer ruimte voor je zelf te cre-eren om jezelf te kunnen zijn, een bewustzijnsontwikkeling die gaande is. Ook meer in de natuur vertoeven. Rondom 29e / 30e levensjaar grote veranderingen in je leven ondergaan. EarthCrystal
Cirr
Cirr sep 4 '11
Earthcrystal,

Zorgzaam voor een aantal mensen die dicht bij me staan: werk in een woonhuis waarin verstandelijk gehandicapten wonen ! Drie mensen die ik volledig in mijn hart gesloten heb: als ik erover nadenk, klopt dit wel ja ! Andere mensen houd ik inderdaad wat meer op stand, is mijn keuze.

Mooi beschreven: de laatste maanden ben ik inderdaad bezig om meer ruimte te creeeren! De natuur: ja, prachtig!

Rond mijn 29/30e is er inderdaad heel veel veranderd in mijn leven.

Mooie reading, klopt helemaal, zuiver !

Dank je wel smile

Groetjes,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie