Ik ga het proberen te vertellen..
's Avonds krijg ik de laatste dagen een angst over me heen,
Ik weet niet met wie ik precies communiceer, mijn oma of mijn gids..
Dit omdat degene mij altijd Sam noemt, en toen mijn oma nog leefde ze me altijd Sam noemde..
Daarvoor kan ik me eigelijk niet echt goed herinneren of ik ooit met mijn gids heb gesproken.
Overdags is er niks aan de hand, maar zodra de avond begint krijg ik een soort angst over me heen, niet heel erg, maar wel een beetje..
Ik geloof niet in de hemel en de hel, ik geloof dat dit door de mensen verzonnen is.
Maar mijn punt is, dat in mijn dromen is verteld dat ik binnekort "geesten" mag gaan zien en helpen,
ook heeft mijn medium dit bij mij gezien, en mijn oma of gids heeft het ook tegen me gezegd.
Ik lees veel verhalen hierover op dit forum, en andere forums..
Waardoor ik ook wat verhalen gelezen heb over negatieve entiteiten.
Hiervoor ben ik toch wel een beetje gaan huiveren, en aangezien ik er al met eentje te maken heb gehad thuis die ik niet gezien heb, maar wel heel sterk gevoeld heb.
Ik heb toen mijn medium geraadpleegd, en ze heeft gezegd dat ik aartsengel Michael moet aanroepen op zo een moment, dit doe ik dan ook en dat geeft me wel meer rust. Daarbij heb ik mijn huis ook op mijn manier gereinigd, AE Micheal aangeroepen en met Wierook elke kamer gehad, totdat de ruimte fijn voelde...Verder vertelde ze mij dat ik niet bang hoefde te zijn, omdat ik zelf al weet wat ik in zo een situatie zou moeten doen.
En dat weet ik ook wel.. Maar toch ik ben bang voor het onbekende..
Ik weet nu wel dat ik die angst voor het onbekende heb, maar wat zou ik eraan kunnen doen?
En hebben jullie het in het begin ook gehad? Ik had ook ergens gelezen dat als je er angst voor heb je juist de negatieve entiteiten aan trekt.. Zien jullie dit ook zo?
Verder vraag ik minstens 3 keer per dag aan Michael of hij me in een koepel van beschermend licht of in een zonnetje wil plaatsen!
Bedankt voor het lezen.. Liefs Samantha