Loading...
nl

angst voor het onbekende?!

Angel1987
Angel1987 sep 4 '11
Ik ga het proberen te vertellen..

's Avonds krijg ik de laatste dagen een angst over me heen,
Ik weet niet met wie ik precies communiceer, mijn oma of mijn gids..
Dit omdat degene mij altijd Sam noemt, en toen mijn oma nog leefde ze me altijd Sam noemde..
Daarvoor kan ik me eigelijk niet echt goed herinneren of ik ooit met mijn gids heb gesproken.

Overdags is er niks aan de hand, maar zodra de avond begint krijg ik een soort angst over me heen, niet heel erg, maar wel een beetje..
Ik geloof niet in de hemel en de hel, ik geloof dat dit door de mensen verzonnen is.

Maar mijn punt is, dat in mijn dromen is verteld dat ik binnekort "geesten" mag gaan zien en helpen,
ook heeft mijn medium dit bij mij gezien, en mijn oma of gids heeft het ook tegen me gezegd.

Ik lees veel verhalen hierover op dit forum, en andere forums..
Waardoor ik ook wat verhalen gelezen heb over negatieve entiteiten.
Hiervoor ben ik toch wel een beetje gaan huiveren, en aangezien ik er al met eentje te maken heb gehad thuis die ik niet gezien heb, maar wel heel sterk gevoeld heb.
Ik heb toen mijn medium geraadpleegd, en ze heeft gezegd dat ik aartsengel Michael moet aanroepen op zo een moment, dit doe ik dan ook en dat geeft me wel meer rust. Daarbij heb ik mijn huis ook op mijn manier gereinigd, AE Micheal aangeroepen en met Wierook elke kamer gehad, totdat de ruimte fijn voelde...Verder vertelde ze mij dat ik niet bang hoefde te zijn, omdat ik zelf al weet wat ik in zo een situatie zou moeten doen.
En dat weet ik ook wel.. Maar toch ik ben bang voor het onbekende..

Ik weet nu wel dat ik die angst voor het onbekende heb, maar wat zou ik eraan kunnen doen?
En hebben jullie het in het begin ook gehad? Ik had ook ergens gelezen dat als je er angst voor heb je juist de negatieve entiteiten aan trekt.. Zien jullie dit ook zo?

Verder vraag ik minstens 3 keer per dag aan Michael of hij me in een koepel van beschermend licht of in een zonnetje wil plaatsen!

Bedankt voor het lezen.. Liefs Samantha
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11
hey Samantha...

Angst voor het onbekende heeft iedereen wel last van denk ik...
Wat ik heel sterk voel, is dat jou oma, je gids geworden is...
ik vraag me alleen af: waar heb je gelezen over die negatieve entiteiten? want ik heb het nog nooit mee gemaakt?
wat je zegt over hemel en hel... dat geloof ik ook!
de hemel en hel zijn hier op de aarde! wat je er zelf van maakt!
dus goed en kwaad bestaat ook niet!
er zijn entiteiten, geesten, die doolen... dat klopt...
dit kan eng zijn... omdat het een "onbekent" gevoel geeft
de "doolende" geest zend dit zelf uit, een soort schreeuw om hulp...
Dit maken we bijna nooit mee, in ons leven... maar als je het mee-maakt... en je kan contact leggen, via oma wink
en je kan degene in gedachten uitleggen dat ie is overleden... en dat hij/zij zich heel goed zal moeten focussen op familie-leden die hij/zij kent, die ook zijn overleden, met wie hij/ zij een goede band heeft gehad (heeft)
dan komt diegene hem / haar halen...

op het moment dat diegene gehaald wordt... zal de angst veranderen in een soort van liefde, waarvan je bijna zal gaan huilen wink
vertrouw op jezelf, en op je oma wink
het komt allemaal goed smile
groetjes moonflowertje
Angel1987
Angel1987 sep 7 '11
Hallo moonflowertje,

Dat is precies wat iemand van de week tegen me zei, die me helemaal niet kende.. Dat mijn oma mijn gids is laugh

Ja dat vraag ik me dus ook af, negatieve entiteiten zullen die dolende geesten wel zijn, die niet weten wat ze moeten doen, en bij een mens gaan hangen.. En ja je hebt ook natuurlijk levende mensen die negatief in het leven staan, dus waarom een geest dan niet.. Dus ik hoef er helemaal niet bang voor te zijn, en moet ze gewoon helpen zodat ze toch over kunnen gaan..

ik merk ook al dat sinds ik mijzelf goed aard, dat de angst heel veel minder is..

Dank je wel voor je reactie..
En ik vertrouw zeker op mijn oma, nu nog op mezelf smile

Liefs Samantha
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 8 '11
smile
dit moet groeien...
en je bent al een heel eind op weg!
je ziet in hoe het in elkaar steekt...

als je jezelf inderdaad goed aard...of neutraliseert...
dan kun je voelen wat er om je heen gevoeld word, door anderen
heel soms zijn het geesten...
en het grappige is... je kan oefenen op "levende" geesten (mensen)
en die kunnen je bevestiging geven wink
groetjes moonflowertje
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 8 '11
Ik herken wel wat je schrijft Angel 1987! Ook ik had in het begin angstige gevoelens erbij. Maar dit was bij mij, bleek achteraf, puur voor het onbekende, niet tastbare wat het Spirituele toch is.
Je zegt dat je oma je altijd Sam noemde! Wat is een mooiere herkenning dan dat je "Gids" je nu ook zo noemt. Dat is een poging tot herkenning, geloof me maar.
Ik herken mijn Gids altijd omdat hij me noemt bij mijn Christelijke naam die ik zelf nooit gebruik buiten mijn roepnaam. Als ik "hoor" Anna, dan weet ik wie tegen mij "spreekt". Ook leer je op den duur je eigen "gedachten" te onderscheiden van dingen die je "ontvangt". Maar dat vergt oefening, beter gezegd oplettendheid. Gewoon rustig aan doen, soms gaat de ontwikkeling heel snel en soms sta je weer een tijdje stil. Maar uiteindelijk kom je er wel!

liefdevolle groet,
Elrian
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 8 '11
^^ inderdaad wink

groetjes moonflowertje
Indigo88
Indigo88 sep 9 '11
Inderdaad een mooi verhaal Angel1987. Je oma is gelukkig dichtbij en dat is een goed teken, als ze niet in ruste zou zijn zou zij de taak niet krijgen om je bij te staan. Ben het met jou en Moonflowertje eens dat hemel en hel heel betrekkelijk zijn. Ik denk inderdaad dat de energie die een geest uitstraalt te maken heeft met z'n laatste leven en z'n manier van overgaan. Wel merk ik dat je een soort onderscheid kan maken tussen energiegevers en energiezuigers. ik bedoel te zeggen dat sommige geesten wel aanwezig zijn (dat voel/zie je) maar verder weinig invloed uitoefen of zelfs de energie in balans brengen in bijvoorbeeld je slaapkamer. Anderen brengen echt verandering in negatieve zin, (word kouder, voelt een knoop in je maag, moe worden ed.) dat zijn de ongelukkige dolende geesten die een soort van meeliften op jou energie. Niet per sé gevaarlijk of slecht, maar soms wel vervelend en ongewenst. Door jezelf in het licht te stellen (zoals je als tip hebt gehad van het medium) kun je leren je voor die nare zaken af te sluiten als je er geen behoefte aan hebt. Besluiten om te proberen te helpen en rust te geven kan uiteraard ook, maar zoals mijn voorgangers schrijven is dat een proces wat je moet leren, zeker als je er niet mee bekent bent. Bij mij zit dat er van jongs af aan in omdat ik geestverschijningen ed. al zo lang als ik leef meemaak en herken. Al wist ik lang niet dat het Geestverschijningen waren, ik dacht dat iedereen ze kon zien.... Succes en hou ons op de hoogte als je wil, misschien kunnen we je verder helpen.
Angel1987
Angel1987 sep 10 '11
Hallo bedankt voor de antwoorden laugh

Sinds dat ik me goed aard, ben ik niet meer zo bang, en nu gebeurt er ook vrij weinig meer om me heen! Ik probeer het nu een beetje rust te geven, en dan komt het vanzelf wel..

Nou ik weet dat ik vroeger altijd onzichtbare vriendjes had, en een hondje.. maar niemand geloofde me toen, dus toen heb ik het waarschijnlijk bewust of onbewust geblokkeerd, dat vind ik opzich wel jammer, maar ik weet wel dat ik het kan zien.. Dus nu is het afwachten wanneer het weer mag gaan gebeuren.

Liefs Samantha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki