Loading...
nl

Dag

EarthCrystal
EarthCrystal sep 3 '11
Mijn naam op dit forum is EarthCrystal. Ik heb vrij veel spirituele ervaringen. Maar ik wil eerst eens snuffelen op het forum.

Liefs
Earthcrystal
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '11


Welkom EarthCrystal! smile...snuffel maar lekker rond op het forum smile
New Moon
New Moon sep 4 '11
Welkom hier :-)

Wat een eer, Aarde Kristal!
Zo zijn we ooit allemaal begonnen hier, met leven :-)
Als een kristal...

Groetjes, New Love
EarthCrystal
EarthCrystal sep 10 '11
Dank jullie voor het welkom.

Ik zal iets meer over mijzelf vertellen. Na een lange moeizame weg waarbij ik erg slecht geincarneerd was in het lichaam ben ik nu vrij goed geincarneerd na het volgen van vele, vele healingssessies.

Ik ben zeer multi-dimensionaal ingesteld en nu in de beginfase van het opstarten van een praktijk. Hierbij geef ik sessie op 13-dimensionaal niveau en wordt er healing en reading gedaan op bijvoorbeeld karmische afspraken, chackrakoorden, oude gedachtenvelden, DNA healing, incarnatiethema, vorige levens, uitlijning thuisplaneet, zielengroep, verwijderen collectieve matrixen etc. etc.

Tis voor mij erg spannend allemaal. Afgelopen anderhalve maand was een soort van proeffase. Maar kennelijk geslaagd. Mensen blijven terugkomen om sessies te ontvangen.

Maar ondertussen vind ik het allemaal ook doodeng om iets voor mijzelf te gaan beginnen. Br.

De tijd dat ik nog niet hier was in mijn lichaam was ik boven. Ik ben ook bezig mijn eigen healingstechnieken te ontwikkelen. Ik ben erg kosmisch ingesteld en ervaar een diepe binding met de galactische volkeren (sterrenvolkeren).

Tijdens een sessie werk ik met kristallen en meesterkristallen, lichtmeesters, engelen. Gaia, het kernkristal en de blauwdruk van Moeder Aarde, pleiadiërs, arctuariërs etc. etc. Deze werken volledig door mij heen waardoor er veel healing mogelijk is omdat het door alle lagen van de aura gaat, verbonden met de bron, onze oorsprong. Het shifferen in dimensies vind ik vaak het moeilijkste nog. Als ik in volledige afstemming ga ben ik zelf helemaal weg en zit dan in volledige afstemming. Na een sessie ben ik de informatie die in razendsnel tempo door mij heen gaat ook zeer snel weer kwijt, tenzij ik weer inplug op het desbetreffende energieveld.

Hiernaast ben ik nu af en toe bezig met het geven van workshops in samenwerking met een collega healer / reader waarbij in de groep gewerkt wordt met genezende channelings in samenwerking met lichtmeesters, engelen etc. etc. Hier ben ik ervaring in aan het opbouwen, met het geven van deze workshops. Dit vind ik het mooiste werk om te doen. Het is leuker dan het geven van 1 op 1 sessies omdat het mogelijk is in een groep een veel krachtiger energieveld op te bouwen en er in een weekend heel veel healing kan plaatsvinden. En de reacties van deelnemers is ook weer heel goed en enthousiast.

Ondertussen schrik ik er zelf een beetje van met hetgeen dat op mij afkomt. Ik had niet verwacht dat het zo snel allemaal al zou gaan lopen. En ik moet nu dus wel de boel officieel gaan aanpakken.

Dat wil ik tot nu toe van mij zelf vertellen.

Liefs,
EarthCrystal





Beschermengel
Beschermengel sep 12 '11


Mooi EarthCrystal! smile
angel-star
angel-star sep 12 '11
Welkom EarthCrystal,
Ik wens je veel succses,en vergeet niet alles wat nieuw is is in het begin een beetje eng zolang je in jezelf geloofd komt alles goed.
Serenity
Serenity sep 12 '11
Welkom hier!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki