Loading...
nl

Mijn creatieve uitlaatklep

LPChip
LPChip jul 19 '06
Ik heb hetzelfde een tijdje geleden ook gehad.

Er speelden wel een aantal dingen mee.

Ik neem ontzettend veel hooi op mijn vork. Dit doe ik eigenlijk alleen maar omdat ik het kan en die dingen erg leuk vindt, of ik er veel baat bij kan hebben.

Op gegeven moment, had ik een moment dat er iets bij me knapte.

Ik ben clanleader voor een pc game, met een erg leuke groep mensen. Er was een moment waar een aantal problemen waren en oplossingen gezocht moesten worden. Ook op mijn werk liepen een aantal grote projecten waar ik onderdeel in uitmaakte. (dit naast alle andere dingen cq hobbies die ik deed)

Ik heb toen bewust gekozen om eventjes op non-actief te gaan met de clan. Ik had mijn leidinggevende functie overgedragen aan m'n assistent leider, om zo tot zinnen te komen. Ik heb bewust gekeken naar wat er allemaal was. Zo kwam ik er bijvoorbeeld ook achter dat ik gewoon erg slecht sliep. Veel last van mijn onderrug etc.

Heb daarom op mijn werk een werkplek onderzoek aangevraagd waarna mijn stoel speciaal voor mij is ingesteld. Ook heb ik voor thuis een speciale stoel aangeschaft. Dit hielp enorm.

Kortom, Ik sliep slecht om 2 redenen. 1. veel aan mijn hoofd, en 2. ophoping van stijve spieren.

Ik hoop dat deze ervaring jou kan helpen om jouw probleem op te lossen. Succes ermee :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '06
Samengevat ;)neem even afstand van je problemen, en zoek de kern van het probleem. Laat de oorzak los, en voila :).
Debiorah
Debiorah jul 24 '06
Jullie hebben zo gelijk :)
En ik was er ookal mee bezig, want mijn werk heeft me uiteindelijk mn kop gekost. Daarom heb ik gekozen om weer te gaan leren. Het is een nieuwe uitdaging en het is iets wat ik wil!
Dus kijk al erg uit naar mijn laatste dag op t werk, Goodbye Sleur! Eindelijk weer optimaal mijn hersens gebruiken!
Merk ook dat ik er meer rekening mee houd dat ik mezelf niet voorbij ren en dat ik weer pit heb! [afro]
Ach al met al heb ik er wel van geleerd, en anders weet ik waar ik moet zijn voor advies ;)
LPChip
LPChip jul 24 '06
Je weet nu hoe het is om zoiets mee te maken. Aan de ene kant erg dat je het mee hebt moeten maken, aan de andere kant een mooie leerervaring. Je weet nu wanneer je moet oppassen, want je kan het eindelijk herkennen. :)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki