Loading...
nl

Einde van "relatie"

Tatora
Tatora sep 3 '11
Het "Einde".

Er is ,nu,geen andere keuze mogelijk.

SMS naar" vriend" gisterochtend vroeg:
Bij jou ging mijn hart na jaren,weer open
In en Voor liefde,en Nu is het moment
om je los te laten
en dat is wat er gaande is..
Dank je Woelie,voor deze les.
Een les in liefde...naar mezelf toe.En ook
in onvoorwaardelijke liefde naar jou natuurlijk,hee
Dank je :)x

En deze SMS:
Ik weet nog toen we in Brugge langs een grote vijver
vol zwanen wandelde..
Je zei toen:Dit is de liefdesplek.
Als je partner hier niet zegt dat m van je houdt
dan zal m het nooit doen.
is me lang bijgebleven.

"Vrienden "blijven?
Kan ik dat;nu al?
"Zomaar" even?
Heb de afgelopen 2 jaar meer gehuild dan ooit.
En vertrouwd op jou"het komt goed,heb vertrouwen".
Doch,blijkt nu,we hadden daarbij twee compleet verschillende dingen in ons gedachte/hart.

Het Leven leid mij verder in hoe te leven.
Delen:
Cialara
Cialara sep 3 '11
Tatora,

Dikke knuffel van hier, het is een heftig pad voor je nu, wens je heel veel sterkte en liefde op alle vlak lieverd. Hou je taai.



Liefs Jorine.
Tatora
Tatora sep 3 '11
Origineel bericht van: Cialara
Tatora,

Dikke knuffel van hier, het is een heftig pad voor je nu, wens je heel veel sterkte en liefde op alle vlak lieverd. Hou je taai.



Liefs Jorine.

Dank je ,Jorine engel...
eeen heele dikke knufff terug,en veel liefs X
Serenity
Serenity sep 3 '11
Vari
Vari sep 3 '11
Tatora,
Een dikke knuffel van mij. Je komt er wel. Geloof in jezelf meisje.
Heel veel liefs
Vari
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 3 '11

Als je niets te verliezen hebt...

Kun je alleen maar winnen!

Ik vind het ontzettend moedig, dat je deze moeilijke, stap
gezet hebt, want het is niet niets...
tenminste dat voel ik! (emotioneel)
pfffff
kiezen voor jezelf, het kost wel even een hele boel energie, maar je zal uiteindelijk jezelf steeds beter gaan begrijpen, steeds beter leren kennen, dingen doen in overeenstemming met je verstand, (onder)bewustzijn, (h)erkenning, inzicht, ervaringen, en gevoel... vandaar uit... kun je weer een nieuwe start maken
vanuit je kern, de basis...
Ik wil je in ieder geval heel veel kracht en energie toezenden
want dat zal je nodig hebben,
licht, warmte en liefde wens ik je ook toe...
uit een goed hart wink
ik wil je ook nog zeggen: Rome is niet in 1 dag gebouwd... of terwijl: Laat het rustig op je inwerken smile
luister naar je eigen innerlijk...
er bestaan geen gewone manieren om dingen te verwerken,
iedereen doet het op zijn eigen manier wink
met een beetje kracht en energie van onze hartewensen smile
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks sep 4 '11
Dat is een grote en zware stap, sterkte Tatora!


Heb je het echt via een sms gedaan? Of heb je hem wel gesproken?
taro
taro sep 4 '11
Lieve Tatora,

Het is heel moeilijk om deze beslissing te maken maar ik ben trots op je, niet dat je een einde aan je relatie maakt maar dat je voor jezelf kiest.
We komen naar de aarde om ons eigen levenspad te bewandelen, en niet om op die van een ander te gaan lopen.

Hoe moeilijk en pijnlijk het nu ook is, je zult je straks veel beter gaan voelen en ik voel dat er "echte liefde" voor je klaar ligt.
Daarbij krijg ik te voelen dat jij nu in een flow komt een stroomversnelling die je zoveel energie gaat geven.
Die versnelling zorgt dat jij veel meer naar buiten gaat treden en daarmee mensen gaat bereiken en helpen.
Geloof in jou bijzondere kracht en denk eens over een praktijkje aan huis...leuke workshops die je zelf in elkaar zet...?

Belangrijkste is geloof in jezelf...
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Dat is een grote en zware stap, sterkte Tatora!


Heb je het echt via een sms gedaan? Of heb je hem wel gesproken?
hey groene heks..tja..via sms...klinkt raar hey..maar we slapen in andere kamer..ik boven ,hij beneden...dus,ja...kon even niet anders..hij heeft er nadien niks,noppes ,nothing over gezegd...de alombekende "stilte"...ja
liefs X
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: Serenity

dank je lieve engel..dikke knuffs X
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje

Als je niets te verliezen hebt...

Kun je alleen maar winnen!

Ik vind het ontzettend moedig, dat je deze moeilijke, stap
gezet hebt, want het is niet niets...
tenminste dat voel ik! (emotioneel)
pfffff
kiezen voor jezelf, het kost wel even een hele boel energie, maar je zal uiteindelijk jezelf steeds beter gaan begrijpen, steeds beter leren kennen, dingen doen in overeenstemming met je verstand, (onder)bewustzijn, (h)erkenning, inzicht, ervaringen, en gevoel... vandaar uit... kun je weer een nieuwe start maken
vanuit je kern, de basis...
Ik wil je in ieder geval heel veel kracht en energie toezenden
want dat zal je nodig hebben,
licht, warmte en liefde wens ik je ook toe...
uit een goed hart wink
ik wil je ook nog zeggen: Rome is niet in 1 dag gebouwd... of terwijl: Laat het rustig op je inwerken smile
luister naar je eigen innerlijk...
er bestaan geen gewone manieren om dingen te verwerken,
iedereen doet het op zijn eigen manier wink
met een beetje kracht en energie van onze hartewensen smile
groetjes moonflowertje

ooow.wat enorm lief!...zit met tranen nu...
dank je lieve moonflowerje engel;.£ja;.het is/wordt en tijd van bezinning en naar mezelf terug gaan ...was mezelf bijna kwijt..
het is een begin nog maar..en best wel...."eng"..maar de aanmoedigingen hier helpen me,en doen me inzien dat ,ja,Ik keuzes Mag maken over Mijn leven!..
pfffff....en dat..in dit geval..dan maar zonder "vriend"...
want het trekt me al een poosje leeg..aar zag het niet tot een klein epoosje terug...
en met hier te schrijven werd me nog meer duidelijk..
heel veel liefs en een zachte warme sprankel knuff lief moonflowertje!X
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: Vari
Tatora,
Een dikke knuffel van mij. Je komt er wel. Geloof in jezelf meisje.
Heel veel liefs
Vari
Dank je lieve Vari!...veel liefs! X..knufffs
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: taro
Lieve Tatora,

Het is heel moeilijk om deze beslissing te maken maar ik ben trots op je, niet dat je een einde aan je relatie maakt maar dat je voor jezelf kiest.
We komen naar de aarde om ons eigen levenspad te bewandelen, en niet om op die van een ander te gaan lopen.

Hoe moeilijk en pijnlijk het nu ook is, je zult je straks veel beter gaan voelen en ik voel dat er "echte liefde" voor je klaar ligt.
Daarbij krijg ik te voelen dat jij nu in een flow komt een stroomversnelling die je zoveel energie gaat geven.
Die versnelling zorgt dat jij veel meer naar buiten gaat treden en daarmee mensen gaat bereiken en helpen.
Geloof in jou bijzondere kracht en denk eens over een praktijkje aan huis...leuke workshops die je zelf in elkaar zet...?

Belangrijkste is geloof in jezelf...
ow ow Taro...jaa..die flow;.daar verlang ik al zoo lang naar!..en het kwam maar niet...bleef "vast" ziten ;.
ook al ,moet ik toegeven ,heb ik wel veel verwerkt,ook bij en door "vriend"..als hij "goed"was,is hij echt een zachte lieve ziel!..en dat is echt zo..
had hij geduld met mijn tranen ,en verhalen ..konden we zalig en diep praten..
maar ja ..
de rest kwam niet...het "laatste" stukje van mijn hartje werd niet geheeld,maar eigenlijk nog verdrietiger..
dus NU..ja
Mijn Pad...niet die van iemand anders ,ja ;.dan ...en ja ..ik heb er zo een zin in ,om te doen waarvoor ik terug kwam naar aarde..PS..amaai..kan je voorstellen,..ik kwam vrijwillig terug;.in naam van Liefde..zet me aan het denken nu..
maar liefde wilt overal verspreid worden;.naar vele ..EN ik mag het ook ontvangen ...ok dat ben ik waard..
slik..tja;..tjonge;.
dipe dipe zucht;.
heel veel liefs en een vlinder fladder sprankel knuff .x dank je !
Claire
Claire sep 4 '11
Lieve Tatora,

Ook een knuffel van mij, je heb veel meegemaakt in je leven ën overwonnen. Blijf in jezelf geloven.....
Ook van mij een warme knuffel!
Liefss, Claire.
Tatora
Tatora sep 4 '11
PS ...dit is het smsje wat ik vandaag naar hem stuurde.
Ik mis de man met wie ik in stuiverstraatje fijne gesprekken mee had,en waar ik mee kon lachen en dansen en waar ik mee op de bank lag gezellig samen,,en waar ik mee vree.
en waar ik krachtplekken me bezocht,en waar ik me kon uiten en waarvan ik geloofde dat hij om mij gaf..
en die,als hij terug naar zijn eigen huisje ging;mij een warme lange knuff gaf.
Waar mijn hartje bij open ging.
Waar ik een fijne toekomst mee zag en samenwerking op hoog nivo..waar ik mee kon genieten van de mooie muziek die hij maakte.En het Echt dingen Samen doen ..
Als fijne open zielen ,op weg naar pure verlichting..
Ik mis die man ..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki