Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen alsjeblieft??

Tatora
Tatora aug 30 '11

Uploaded with ImageShack.us

Dit is mijn dochter...ze is lid als Mehli,vanaf gisteren..maar ze kreeg het zelf niet voor elkaar..
hihhiih..herken ik wel,had ik ook heel lang,dat het niet lukte met image shack etc etc..ze zet zelf hieronder,dat het wel degelijk van haar is,dat de oproep komt..
liefs X
Delen:
Mehli
Mehli aug 30 '11
Ja inderdaad, ik ben de dochter van Tatora. Ik vindt mijn weg hier niet helemaal....:s Ik zou ook graag mijn foto laten lezen. Al op voorhand bedankt voor de mogelijkheid. En natuurlijk jij ook bedankt lieve mam's!! xxx
Mehli
Mehli sep 2 '11
Ik zal nog maar eens reageren. Ik kreeg de foto niet geplaatst, dus heeft mijn moeder mij geholpen. Ik kijk enorm uit naar een eventuele fotolezing. Aub een reactie, zelfs al is het een nee. Bedankt!
willow
willow sep 3 '11
hoi mehli ... ik ga eens proberen maar je ogen staan er niet zo goed op.
na een lange tijd te staren naar je foto heb ik alleen een "druk " op mijn keel.
het komt over alsof je veel verdriet in je hebt dat niet verwerkt is .
meer krijg ik er niet uit .
miss eens een foto met je ogen naar de lens gericht.
enkel je ogen zijn oke als je liever onbekend blijft.
en miss is het dan heel iets anders dat dan naar voor komt.
groetjes willow
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 3 '11
Inderdaad, Mehli
Het zou beter zijn als je een foto upload (of laat loaden)
waar je in iedergeval richting de camera kijkt...

vanaf de zijkant, wordt het een stuk moeilijker zegmaar smile
groetjes moonflowertje
Mehli
Mehli sep 4 '11
hoi, lieve mensen, bedankt voor de reactie! Ik zal mijn moeder eens vragen of zij mij kan helpen met een nieuw foto. Nogmaals bedankt! smile
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '11

Misschien kun jezelf beter aanmelden als nieuw lid, zo is het een beetje verwarrend smile
Mehli
Mehli sep 4 '11
goh ik zou wel willen....Maar vindt mijn weg hier nog steeds niet.....Persoonlijk vindt ik het hier wat verwarrend....ik heb een foto binnengehaald, maar die is op een heel andere plek terechtgekomen. Mijn moeder helpt mij via internet, en ze is nu niet online..Stom he confusedwink
willow
willow sep 4 '11
via imageshack lukt het mij ook nooit maar het lukte direkt via "mijnalbum.nl" en heel gemakkelijk .... veel succes
Tatora
Tatora sep 4 '11
Origineel bericht van: Mehli
goh ik zou wel willen....Maar vindt mijn weg hier nog steeds niet.....Persoonlijk vindt ik het hier wat verwarrend....ik heb een foto binnengehaald, maar die is op een heel andere plek terechtgekomen. Mijn moeder helpt mij via internet, en ze is nu niet online..Stom he confusedwink

hey hey lieve engel van me ...mama vraagt wel aan Jo of hij je wilt helpen hiermee..hij is the "master" met pc he ...ikke niet
mama houdt van ,heeel veel,en Jo ook natuurlijk!!.
trouwens ,Jo ilt ook lid worden ,hihi wordt een gezellige "familie" clan ihih..
dikkke warme warme knuff..enne ;.net als mama..Geloof in jezelf engeltje...je bent al het goede waard!
X X X X
niels
niels sep 7 '11
Hai Mehli, alles goed? laugh
Ik ga ook eens proberen om jouw foto te lezen maar ik waarschuw je wel dat ik dit niet zo vaak doe en waarschijnlijk zal er niet veel tot niets van kloppen.

Het is niet veel maar ik voel vooral veel angst ,meer in de betekenis van verlegen zijn, bang dat iemand je aanspreekt omdat je je zelf minderwaardig voelt .
En daar stopt het voor mij al
oh ja kijk je misschien soms graag naar Medium? Ik haar namelijk telkens de intro van dat programma. waarschijnlijk zal er wel niet zoveel kloppen

Heel veel liefs
Niels
Mehli
Mehli sep 8 '11
Bedankt Niels! Eigenlijk klopt veel toch wel, ben wel wat verlegen...Medium ken ik wel niet. Toch bedankt voor de moeite! Ik heb een betere foto geplaatst, maby beter voor vele, ik sta er wel niet alleen op, mijn broer en ik. Hopelijk geen probleem. Bedankt allemaal! xxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki