Loading...
nl

Voorstellen

ilonka
ilonka aug 28 '11
Hallo allemaal,

Wel een beetje onbeschoft(eerst heb ik twee hulpberichten geplaatst)en nog niet eens voorgesteld.Bij deze dus.Ik ben Ilonka.Ik ben 36jaar en woon in Flevoland.Samen met mijn man heb ik 3xxl Pitbulls en 1 Amerikaanse Bulldog.In mijn vrije tijd ben ik(sinds kort) op internet bezig met b.v. zoeken naar side's zoals deze.Waarom nu pas weet ik niet,maar voorheen ben ik er nooit zo mee bezig geweest als nu.Vandaar dat ik me heb aangemeld voor dit forum.

Groeten Ilonka.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 28 '11
Welkom Ilonka,

Onbeschoft? nee joh...
soms zitten dingen zo hoog, dat je andere dingen vergeet!
en beter laat dan nooit wink

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity aug 28 '11
gast
gast aug 30 '11
Welkom Ilonka, vraagje; wat moet ik me bij xxl pitbulls voorstellen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '11
Welkom en je hebt in ieder geval al naar jezelf gekeken door er op terug te komen smile.
ilonka
ilonka sep 3 '11
Origineel bericht van: gast
Welkom Ilonka, vraagje; wat moet ik me bij xxl pitbulls voorstellen?



Dit is 1 van mijn honden.Een xxl pitbull is veel groter dan de pitbull die wij in Nederland kennen.Deze is hier net 1 jaar geweest op de foto.Dus eigenlijk een supergrote brede pitbull.Super lief en trouw aan het baasje.
ilonka
ilonka sep 3 '11
Origineel bericht van: NiMS
Welkom en je hebt in ieder geval al naar jezelf gekeken door er op terug te komen smile.


Ik werd wel een beetje geholpen moet ik eerlijk op biechten.....Ik kreeg een berichtje met de vraag of ik me wilde voorstellen,dus dat heb ik netjes gedaan.Is ook wel zo logisch eigenlijk.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '11


Welkom Ilonka smile...wat een kanjer joh haha smile
ilonka
ilonka sep 4 '11
Origineel bericht van: Beschermengel


Welkom Ilonka smile...wat een kanjer joh haha smile


Dank je wel.
gast
gast sep 15 '11
Ok, dat is geen kleintje! Maar nu vraag ik me wel af hoe anderen tegen zo'n xxl pitbull aankijken. De meesten zijn al huiverig voor een gewone. Kom je niet heel veel mensen tegen die er bang voor zijn?
Groene_heks
Groene_heks sep 18 '11
Hij zal beslist heel lief zijn, maar ik zou wel omlopen denk ik, hoezo bevooroordeelt..
Hij is prachtig!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki