Loading...
nl

een fotootje van mij :D

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 9 '11
Hahaha, inderdaad, dat sorry zeggen herken ik ook! Net zoals Tatora ook zegt, zelfs in onnozele situaties als ik alleen ben.
En ja, je ogen zijn heel bijzonder. Ook dat herken ik ook van bij mezelf. Vroeger noemde men mij: onder de deur door kijkend (??) Begreep nooit wat ze bedoelden maar ik denk nu "ergens doorheen kijkend of doorgrondend".
Zo'n opvallende ogen hebben een achtergrond!
Mooi, vooral verder ontwikkelen blijven!

Liefdevolle groet
niels
niels sep 9 '11
@Saar,het is erg graag gedaan hoor Saar laughHet is altijd fijn om te weten als je iets goeds hebt gezien ,het geeft je meer zelfvertrouwen:D en heel erg bedankt dat je de moeite hebt kunnen nemen om mijn foto te willen lezen en bedankt dat je de zin 'dingen naar eigen hand zetten'hebt verduidelijkt en om eerlijk te zijn herken ik mezelf daarin ,soms denk (maak daar maar vaak van? Waarom reageren sommige mensen op die manier en af en toe probeer ik het te begrijpen maar vaak genoeg wil ik de situatie veranderen. Ik hoop dat ik je zin goed heb geinterpreteerd zo niet dan is het maar zo laugh(heb beloofd om geen sorry meer te zeggen dus dat ga ik ook niet doen:D

@Papillon-Blanc, oh wat fijn nog iemand voor in de "ik zeg tegen alles en iedereen sorry":D en wat lief dat je mijn ogen zo bijzonder vind ,ik zelf vind ze nu niet zo bijzonder in vergelijking met de ogen van mijn moeder en zusje . Maar ze zijn op hun manier speciaal laughheel erg bedankt en ik zal me zeker blijven verder ontwikkelen op elk vlak niets of niemand kan het naar mijn gevoel nog stoppen laugh

Heel veel liefs
Niels
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy