Loading...
nl

vage foto.

ilonka
ilonka aug 27 '11
wie ziet iets?Ik denk zelf rechts boven in iets te zien van een gezicht.Misschien hebben jullie een andere mening.De twee witte vlekken zijn zelf aangebracht om de personen hun gezicht af te schermen.

Groeten Ilonka.
Delen:
Vari
Vari aug 27 '11
Ik zie ook een gezicht. Ik heb echter de indruk dat men een bibberfoto getrokken heeft en dat het daardoor komt. Alles is toch vrij wazig mijn inziens.
Zou dat geen logischer verklaring zijn?
Liefs
Vari
ilonka
ilonka aug 27 '11
In eerste instantie dacht ik dat ook.Maar na langer kijken kan ik het gezicht niet bij de vage afgebeelde lichamen plaatsen.Ook herken ik het gezicht niet als gast van mijn bruiloft.Het lijkt naar mijn idee op een hoofd,kaal en bloed op het gezicht.Dit herken ik wel bij een persoon die 1,5jaar daarvoor is overleden en er toen zo uit zag.
niels
niels aug 27 '11
brr ik vind het maar een eng gezicht;
Het doet me denken aan een masker ,
ken je nog die handpoppen waarvan de gezichten uit plastic bestaan? daar de duivel van ,het rode gezicht met de zwarte mond.

Hoe het ook zij Ilonka het is niet aan mij om tegen jouw te zeggen wat echt is en wat niet ;het kan heel goed zijn dat jouw overleden vriend bij jouw was op die speciale dag(had je trouwens die dag het gevoel dat er iemand bij je was?)
Maar ik zou er ook rekening mee houden dat het een soort van gezichtsbedrog kan zijn doordat iedereen zo bewoog , ik weet het alle sinds niet maar ik wens jouw heel veel licht om je zoektocht naar de waarheid bij te lichten laugh

Heel veel liefs
Niels
gast
gast aug 28 '11
Het is gewoon een foto met een te lange sluitertijd en misschien zelfs een flits op tweede gordijn.
Nu ontstaat er een soort van inktvlek effect; iedereen ziet er iets in wat meer met zijn eigen onderbewustzijn te maken heeft dan met de feitelijke werkelijkheid.
Groene_heks
Groene_heks aug 28 '11
Yup, te lange sluitertijd als ik zo kijk, niks vreemds smile
Je ziet de bewegingen van de mensen, daardoor lijkt het vreemd.
ilonka
ilonka aug 28 '11
Bedankt voor de reacties.Fijn dat jullie even mee wilde discusieren.

Groeten Ilonka.
bb1979
bb1979 aug 28 '11
ik zeg links boven bij het rode gedeelte.
gast
gast sep 3 '11
Niet alles zomaar klakkeloos geloven....zelfs als je het zelf ervaart kunnen het nog je eigen hersenen zijn die jou in de maling nemen. Bedenk voor jezelf wat het belang van de geloofwaardigheid voor jou is. Je hoeft verder niemand anders te overtuigen.
ilonka
ilonka sep 3 '11



Dank je wel voor je verwijzing naar die side.Duidelijke informatie.En dat is nou wat ik zoek.

Groetjes Ilonka.
ilonka
ilonka sep 3 '11
Origineel bericht van: gast
Niet alles zomaar klakkeloos geloven....zelfs als je het zelf ervaart kunnen het nog je eigen hersenen zijn die jou in de maling nemen. Bedenk voor jezelf wat het belang van de geloofwaardigheid voor jou is. Je hoeft verder niemand anders te overtuigen.


Dank je wel voor je advies.Ik ben zelf niet zo snel overtuigd,maar ik ben wel een type die alles onderzoekt.Helaas heb ik zelf niet zoveel ervaring op spiritueel gebied,vandaar dat ik hier om de mening van anderen heb gevraagd.Samen denken werkt vaak toch beter dan alleen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki