Loading...
nl

Rare droom eindigd in feestje met ex erbij

Bleu Angel
Bleu Angel aug 27 '11
Ik loop door helderre kamers,spreek wat met mensen die ik niet ken.Ik ben op zoek naar iets .of iemand op dit moment weet ik het nog niet.Daar is diegene die ik zoek ,we spreken en lachen samen ,opeens lopen we door een nieuw huis en alles is en wordt helder we lopen door tuinen ,rennen en spelen wat .Ineens zijn we in een groot gebouw er zijn mensen die lachen en praten ,felicitaties gaan over en weer.Ramen staan open
Ik pak een fles rosé <ik drink niet eens lust niet echt alcohol bonbon ok> en loop door de mensen babbel hier en daar wat .Iemand houd mij staande en wil mijn fles rosé'om hem met mij te drinken lachend pak ik hem terug en zeg: Nee nee deze is voor iemand anders en lachend loop ik verder .Maar het vreemde is dat ik nog steeds NIET weet voor wie nou die fles rosé is.pratend en lachend vervolg ik mijn weg tusssen al die vrolijke mensen.Opeens zie ik een bekend figuur zitten bij een het lijkt wel een aanrecht ofzo,hm vreemd zal wel goed zijn.Er liggen een heleboel boeken en schriften om hem heen en hij is echt verdiept in zijn studie,<Van wat het ook is,> er staat twee rosé'flessen bij hem een aangebrokenne en een volle ook staat er een glas bij ik zie dat hij er een slok uit neemt en zachtjes hoor ik hem lachen. Zacht licht schijnt over de bekende figuur bekend maar wie is het in hemelsnaam ? Ik loop dichter naar de persoon ,deze kijkt vrolijk lachend op en zegt dan "Ha op jou zat ik te wachten" en met een grote Vriendelijke grijns kijkt mijn ex me aan.Hij pakt zijn wijnglas drinkt het leeg en pakt dan de volle fles van het aanrecht en ook mijn fles in een hand pakt mij bij de hand en trekt me mee ik merk dat mijn broek afgezakt is en trek hem op ondertussen zie ik dat mijn ex in witte kleding loopt een shirt en het lijkt wel zijn onder broek, Maar wat hij nu draagt zijn eigenlijk de kleren die hij alleen binnenshuis draagt.
Vrolijk lachend kijkt hij me aan en het feest barst om ons los
En ik wordt wakker

Wat ik me dan realiseer is dat ik over mijn ex heb gedroomd en het gekke is ik heb al heel lang niet meer aan hem gedacht of over hem gedroomd echt een raar gevoel
Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft
de laatste tijd weet ik mijn dromen te duiden maar nu?
Pultje

PS deze droom droomde ik van de week en heb hem opgeschreven
Delen:
Bleu Angel
Bleu Angel aug 29 '11
Ald iemand hier een beetje uitleg bij heeft graag.
deze droom heft zich met kleine veranderingen nu reeds 3x voor gedaan.
"Ha op jou zat ik te wachten" is veranderd de 2de x in "Ha jou verwachte ik". En de 3de x in He he wachten op jou duurt lang".
wie o wie kan mij helpen.
Ik moet er even bij vermelden dat deze persoon heel lang gewoon mijn geest /droomwereld binnen kon komen en dat ik dat een poos geleden <bijna 1.5jaar >heb dicht kunnen doen,hij deed dit doorgaans als hij me nodig had omdat hij ergens me zat.
WAT moet ie van me

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki