Loading...
nl

zou iemand mijn foto eens willen proberen

angel-star
angel-star aug 24 '11

hallo,
Er wordt me iedere keer vertelt dat ik me blokkeer
ben benieuwd of dat zo is.
groetjes angel-star
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 25 '11
Hoi Angel-star

Blokkades kunnen inderdaad wel eens de boosdoener zijn, voor de vele dingen waar je tegen aan loopt te hikken...

Eerlijk gezegt krijg ik niet veel binnen als ik naar je foto kijk
behalve, dat je het jezelf soms heel moeilijk maakt!
misschien omdat je ogen niet goed zichtbaar zijn op de foto...
of omdat je jezelf soms te veel afsluit?

er zal heus wel iemand zijn die jou foto wel kan lezen hoor wink

groetjes moonflowertje
Duifje
Duifje aug 25 '11
Hoi Angel-star,

Ik wil wel een poging wagen hoor.

Als ik naar je foto kijk komt er gelijk woede in me op.
Woede onbegrip, en vooral veel verdriet,
Ik zie een hele mooie helder witte aura om je hoofd heen (eerste keer dat ik dat zie bij een foto, ik "zie" eigenlijk nooit iets)

Ik heb het gevoel dat je van jongs af aan al hooggevoelig bent (inuitief net hoe je het noemen wilt) misschien had je een onzichtbaar vriendje, of kon je communiceren met dieren. En in je onschuldigheid deed je dat ook. Maar dit werdt afgewezen door de omgeving waarin je opgroeide. Of er is iets gebeurt (wat jij al wist) waar je zo van geschrokken bent dat je de hele handel dicht gegooit hebt.

Drank/drugs?....... krijg ik door..... in het verleden. Nu niet meer.

Wat voor jouw belangrijk is is dat je jezelf accepteert met al je mooie kanten, en je minder mooie kanten. Hou van jezelf. Je bent een prachtig mens!.ALs je de wereld met positiviteit blijft benaderen komt dat vanzelf ook naar jouw toe. De overgangs fase is niet makkelijk, maar zet door!

Als ik wat langer naar je foto kijk begint mijn buik te rommelen.....
Zit er een spier in je nek vast? ook daar voel ik een stekende pijn. En een zwaar gevoel boven de ogen.

En ik heb ook sterk het gevoel dat je geen rust in je kont hebt, je moet altijd bezig blijven. Ook als dat niet gaat wil je toch bezig blijven.

Nou meid, ik hoop dat je er wat mee kan. Ik hoor graag van je of ik het goed gezien/gevoeld heb.

Knuff Duiffie
taro
taro aug 25 '11
Lieve Angel-star,

Jij maakt het jezelf moeilijk, ik voel een dikke muur om je heen. Je steekt je kop in het zand, "ik voel niks, ik zie niks".
Maar dat kan niet. Het wordt tijd dat je jezelf gaat aanpakken.
Voel een hoop verdriet vanuit je jeugd, een hoop emotie wat nog niet verwerkt is.

Je stopt alles van binnen ver weg en denkt dat het is opgelost.
Het wordt tijd dat je gaat loslaten en schoon schip gaat maken.
Voel lichamelijke klachten bij je. Stijve, verkrampte spieren.

Je zoekt liefde maar het lukt je niet.
Elke keer vraag je je af waarom lukt het niet...
Je bent te hard voor jezelf.
Jij moet van jezelf gaan leren houden. Wees lief voor jezelf, zoek ontspanning.
Verwen jezelf met massage's, probeer te mediteren...

Ik voel dat je de natuur in moet, en dan met name het bos, de bomen zullen je een ontspannen gevoel geven.
Verwacht geen wonderen.
De enige die er voor kan zorgen dat de situatie veranderd, dat ben jij.
Ik voel een keuze aankomen, eentje die je niet wilt maken, omdat het oude makkelijk en vertrouwt is...wil dat niet zeggen dat, dat dan ook de juiste weg is.
Voel wat je diep van binnen wil, en ga daar een plan van aanpak van maken.
Jij moet het doen...en een ander kan het niet.

Liefs Taro
angel-star
angel-star aug 26 '11
beste duifje,
je zitmet veel dingen in de goede richting.
hooggevoeligheid {ik voel emoties en gevoelens van andere aan]
woede en verdriet van mijn jeugd.
Ik heb al meerdere maal gebeurtenisse voor dat ze gingen gebeuren al geweten {via een droom] wist ik dat ze er aan kwamen.
ik heb de dingen geacepteerd en ben mezelf gaan acepteeren maar dat is nog niet zo heel lang zo.
En rust heb ik inderdaad niet kan ik ook niet vinden het is net als of het moet en ik niet mag zitten blijven krijg het er ook niet uit.

dus je zat er helemaal niet naast bedankt

is voor mij een bevesteging dat ik vooruit ga haha blok me niet meer helemaal af.

bedankt voor je tijd .
knuff angel-star
Sundance
Sundance aug 26 '11
je schrijft; 'er wordt me iedere keer verteld dat ik me blokkeer'.
ik vindt dat nogal wat. vraag jij het telkens aan anderen wat ze van jou vinden of menen ze jou dat te pas en te onpas moeten vertellen? je laat je dan eigenlijk telkens wer uit je kracht slaan. want juist als anderen zoiets zeggen en jij het je aantrekt, dan kan er inderdaad een blokkade ontstaan.
als ik constant vertel aan byv.m,n kind; jij bent vervelend of jij kan dat niet. dan ga er maar vanuit dat hij/zij zich na een tijd ook inderdaad zo gaat gedragen.
let er eens op wat het binnenin jou doet als iemand weer eens meent te moeten vertellen dat je een (zogenaamde)blokkade hebt en ga dan eens na of dat wel werkelijk zo is! ik benadruk dit echt met een uitroepteken. voor dat je met iemand in gesprek gaat (ook internet of telefoon), ga eerst in jezelf na hoe jij je op dat moment voelt. (dit heb je heel gauw onder de knie).
en als je daarna in gesprek gaat, voel dan weer, of aan het eind van het gesprek. ga dan weer voelen hoe jij je voelt. 99 van de 100 keer heb je dan vanalles gevoelt van de ander en mss zelfs wel ineens overgenomen en denk je dat het van jezelf is. zo belangrijk, wat van jou en wat van de ander of een omgeving is.
weet niet of je het al doet maar schrijf je droomervaringen op of als je het niet meer helemaal weet, dan gewoon wat steekwoorden ervan. zodat je een lijn er in krijgt met dit soort dromen en er ook ECHT wat mee kunt DOEN. ook fijn om een tijd later terug te kijken hoe het met je groei hierin is. twijfels of wat ook zullen dan helemaal verdwijnen. en zo kom je steeds meer in je Kracht te staan.

fijne dag mooie meid, want mooi dat ben je...heel mooi en dat niet alleen van buiten maar zeker ook van binnen, enorm krachtig!!
angel-star
angel-star aug 27 '11
beste taro,
je zit met veel dingen goed.
je heb heb het goed dat ik het me zelf moeilijk maak ,omdat ik mijn lat voor mezelf heel hoog leg en neem met minder geen genoegen [niemand in mijn omgeving verwacht dit van mij],maar dat komt door mijn jeugd [denk ik ]toen werdt me nniet vaak genoeg ingevreven dat ik nergens goed in was .liefde heb ik wel gevonden maar heb daar echt mee moeten leren omgaan.en dingen weg stoppen daar ben ik inderdaad goed in maar ieder zijn eigen manier om ergens mee om te gaan en tot nu toe werk deze manuier voor mij het beste mijn moto wat gebeurd is is gebeurd en kan toch niks meer aan verandert worden.
in ieder geval heb je veel dingen goed gezien en bedankt voor je tijd en energie om mijn foto te lezen knuf angel-star
angel-star
angel-star aug 27 '11
beste sundance,
met die blokkade bedoel ik eigenlijk dat ik vaak te horen heb gekregen dat ik een muur om me heen heb waardoor ik niet makkelijk gelezen kan worden omdat ik het onbewust klokkeer en dat ik moeilijk mensen toe laat in mijn leven en geen hulp van andere acepteer.
maar het klopt inderdad dat ik in het verleden veel mensen om me heen heb gehad die de drang hadden om je vooral geen positief gevoel te geven[maar daar sta ik nu boven,kan er redelijk goed mee omgaan dat dat meestal niet lukt].
mijn droomarvaring die hoef ik niet op teschrijven ik heb op de een of andere gave dat ik dingen tot in de kleinste puntjes niet vergeet [wel een goeie tip].

bedankt voor je bericht knuf angel-star
Saar
Saar aug 27 '11
Lieve angelstar, ik ben beginnend, maar wil toch even reageren. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Je bent heel gevoelig, maar ook heel bang. Je doorziet mensen en bent daardoor soms achterdochtig. Je gaat uit van het slechte.. Je bent waarschijnlijk vaak gekwetst. Ga eens koken naar kinderen, hoe onbevangen ze zijn naar de wereld om hen heen. Niets kan jou schaden als je jezelf liefhebt. Denk ook aan je aarding. Moeder aarde wil je ondersteunen en zorgt ervoor dat je spanning kunt afvloeien. Je ademhaling lijkt me ook erg hoog zitten... Spanning? Misschien ook iets met hè aarding en vertrouwen in het leven.
Je bent een bijzonder mens met een hoge trilling. Jouw les ligt in het aarden daarvan en je ook op aarde thuis te voelen. Als je daarmee bezig gaat zul je ook merken dat je gages zich verder ontwikkelen. Succes!
taro
taro aug 27 '11
Origineel bericht van: angel-star
beste taro,
je zit met veel dingen goed.
je heb heb het goed dat ik het me zelf moeilijk maak ,omdat ik mijn lat voor mezelf heel hoog leg en neem met minder geen genoegen [niemand in mijn omgeving verwacht dit van mij],maar dat komt door mijn jeugd [denk ik ]toen werdt me nniet vaak genoeg ingevreven dat ik nergens goed in was .liefde heb ik wel gevonden maar heb daar echt mee moeten leren omgaan.en dingen weg stoppen daar ben ik inderdaad goed in maar ieder zijn eigen manier om ergens mee om te gaan en tot nu toe werk deze manuier voor mij het beste mijn moto wat gebeurd is is gebeurd en kan toch niks meer aan verandert worden.
in ieder geval heb je veel dingen goed gezien en bedankt voor je tijd en energie om mijn foto te lezen knuf angel-star

Ik voel dat er veel meer in zit dan je laat zien. Je kunt nog zoveel meer groeien dan je nu toe laat.
Ik voel dat je veel meer onafhankelijker kan zijn dan de situatie waarin je nu zit.
Waarom genoegen nemen met minder...omdat er in het verleden is gezegd dat je niets kan???
Ik zie en voel dat jij veel meer in je mars hebt...ga in jezelf geloven.
Het is tijd om de eerste stap te zetten en durf jouw leven te leven. Je bent het waard.

Je bent een mooie en sterke vrouw...zie je dat zelf ook?
Kijk in de spiegel naar jezelf en wees trots.

En groeien naar beter dat is heel simpel...zet de eerste stap door te durven.
Bedenk wat je heel graag zou willen en zet die stap.

Klopt het dat jij veel "toevallig heden" meemaakt...dat je tegen jezelf zegt das ook toevallig...?
Toeval bestaat niet hé.....

Lieve Angel star...er zit nog heel veel potentie in jou...ga daar naar opzoek.

Liefs Taro
niels
niels aug 27 '11
Liefste Angel-Star

Ik ben echt nog maar een beginneling maar ik wil het toch eens proberen. Dus de kans is vrij groot dat ik ernaast zit.

Eigenlijk de reden waarom ik schrijf is omdat terwijl ik jouw foto zag een scene voor mijn ogen zag afspelen waarin jij de hoofdrol speelde. Het was in een appartement dat eigenlijk niet al te groot was en ik zag jouw tegen iemand roepen dat hij weg moest gaan. Het leek alsof je het tegen een ex-vriendje had die je had afgewezen maar de boodschap nog niet echt had begrepen.
en het ogenblik daarop zie ik jouw midden op straat uitbarsten in een huilbui. Waarschijnlijk zal ik er wel langs zitten maar ik wou het toch met jouw delen.
angel-star
angel-star sep 5 '11
lieve saar
sorry voor late reactie.
je zit met veel dingen toch echt wel goed,ik maak het mezelf moeilijk ben inderdaad gevoelig en door zie mensen waardoor het voor mij moeilijk is iemd,het voordeel van de twijfel tegeven en alleen van het slechte uitga maardat komt omdat het uiteindelijk ook altijd zo uitkomt waardoor ik mensen niet of bijna niet toe laat .dat heeft me in de laatste jaren een hoop elend gespaart ik tweifel bijna nooit aan mijn eerste intuitie omdat die meestal goed zit.vertrouwen in het leven heb ik zo omdat ik van mijn intutie uitga
bedankt voor je reading
knuf angel-star
angel-star
angel-star sep 5 '11
beste niels,
sorry voor late reactie
bedankt tot je jou scene met mij wilt delen heb lang na gedacht over wat je schrijft en kon in begin mezelf niet in die hoofdrol plaatsen maar nu kan ik er iets mee [ik denk]jaren gelden heb ik een ex gehad die mij jaren lang met tussen pauze's heeft gestalkt
dus waarschijnlijk dat dat er iets mee te maken heeft.
bedankt voor je bericht
groetjes angel-star

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske