beste taro,
je zit met veel dingen goed.
je heb heb het goed dat ik het me zelf moeilijk maak ,omdat ik mijn lat voor mezelf heel hoog leg en neem met minder geen genoegen [niemand in mijn omgeving verwacht dit van mij],maar dat komt door mijn jeugd [denk ik ]toen werdt me nniet vaak genoeg ingevreven dat ik nergens goed in was .liefde heb ik wel gevonden maar heb daar echt mee moeten leren omgaan.en dingen weg stoppen daar ben ik inderdaad goed in maar ieder zijn eigen manier om ergens mee om te gaan en tot nu toe werk deze manuier voor mij het beste mijn moto wat gebeurd is is gebeurd en kan toch niks meer aan verandert worden.
in ieder geval heb je veel dingen goed gezien en bedankt voor je tijd en energie om mijn foto te lezen knuf angel-star
Ik voel dat er veel meer in zit dan je laat zien. Je kunt nog zoveel meer groeien dan je nu toe laat.
Ik voel dat je veel meer onafhankelijker kan zijn dan de situatie waarin je nu zit.
Waarom genoegen nemen met minder...omdat er in het verleden is gezegd dat je niets kan???
Ik zie en voel dat jij veel meer in je mars hebt...ga in jezelf geloven.
Het is tijd om de eerste stap te zetten en durf jouw leven te leven. Je bent het waard.
Je bent een mooie en sterke vrouw...zie je dat zelf ook?
Kijk in de spiegel naar jezelf en wees trots.
En groeien naar beter dat is heel simpel...zet de eerste stap door te durven.
Bedenk wat je heel graag zou willen en zet die stap.
Klopt het dat jij veel "toevallig heden" meemaakt...dat je tegen jezelf zegt das ook toevallig...?
Toeval bestaat niet hé.....
Lieve Angel star...er zit nog heel veel potentie in jou...ga daar naar opzoek.
Liefs Taro