Loading...
nl

Dingen Zien

JessiCola
JessiCola jun 22 '06
Hallo Allemaal.
Ik Ben JessiCa, Ben 14 jaar en zie al een tijdje verschijningen. Ik weet niet zo goed wat ik er tegen moet doen. Ik wil er ook eigenlijk niks tegen doen. Ik denk zelf dat het geesten zijn. Lijkt me waarschijnlijk in iedergeval. Soms heb ik het idee dat ze me willen helpen of dat ik hun moet helpen. Kan dat waar zijn?
Ik heb ook vaak heel sterk het gevoel dat er geesten in de buurt zijn. Dan ga ik kijken en zie ik ook verschijningen. Najah eigenlijk Schimmen. Zie alleen een dorzichtig zwarte verschijning in de vorm van een mens.
Een paar dagen geleden zag ik zomaar een geest voor me staan in mijn kamer. Ik was heel verdrietig. En in mijn hoofd hoorde ik een stem. Het vroeg of het goed met me ging. Ik zij ja het gaat wel, Zij de stem.. weet je het ckr?. Ik zoo ja ga maar weg. Toen ging het weg en was de verschijning ook weg. Moet ik bang zijn? ik ben het niet omdat ik niet zo goed weet wat het is. willen jullie mij advies geven?
alvast bedankt.!
xx JessiCola
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '06
Hoi Jessica,

Welkom! Je hoeft niet bang te zijn! Je mag gezegend zijn met het contact met deze entiteiten. Het zijn niet echt geesten meer te noemen, want bij jou komen ze ergens anders vandaan. Vraag me niet hoe ik dit weet, maar ik heb het gevoel dat je wel weet wat ik bedoel. [alien][emot-angel];)
JessiCola
JessiCola jul 4 '06
niet echt, maar bedoel je dan dat het engelen zijn?. en ik heb nog een vraag. ik zie Zwarte maar ook witte verschijningen. weet iemand wat het verschil is tussen deze 2?. Alvast bedankt
JessiCola
JessiCola jul 4 '06
Hallo [emot-angel]
nog even 1 dingetje;) ik las net dat u bij iemand anders had gezegd dat het waarwschijnlijk aan het gevoel van die gene licht of je een zwarte of witte. of zoms zelfs een gekleurde gedaante ziet. maar ik was gisteren bij een vreindin slape. ik zag 4 geesten of verschijningen, er waren er 2 zwart maar ook weer 2 wit. wat kan dit betekenen dan? xx me
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '06
Hoi Jessie,

Het verschil tussen witte en zwarte wezens is de kleur haha. Maar even zonder gein.
Er zijn verschillende entiteiten (wezens) die je kunt onderscheiden. Dit zijn bijvoorbeeld, engelen, overleden mensen, wezens uit andere dimensies, of zelfs andere werelden.

De kleur zoals jij het beschrijft is denk ik de zogenaamde "trillings-frequentie". Ieder wezen stemt zich af op een bepaalde frequentie om zich daarin te manifesteren. Mijn vermoeden is dat hoe donkerder het wezen, hoe minder energie deze heeft (vaak overleden mensen), en hoe witter deze is, hoe meer energie deze heeft (engelen en andere wezens). Het is dus niet zozeer iets om bang voor te zijn, maar wel iets waarmee jij in staat bent ze te onderscheiden. Ik denk dat dit belangrijk voor je zal zijn / is, anders was je niet in staat dat onderscheid te maken.

Beantwoord dit je vraag een beetje?
JessiCola
JessiCola jul 24 '06
jups bedankt [afro]
maar ik wil ook graag contact maken. zou dat kunnen op 1 of andere manier, want het is me natuurlijk 1 keer gelukt. maar verder lukt het niet meer. Hoe Moet Je Contact maken, kan iemand dat uitleggen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki