Loading...
nl

Innerlijke vrijheid

Sabkes
Sabkes aug 24 '11
Een heel interessant onderwerp. Ik ben eens heel benieuwd wat jullie verstaan onder innerlijke vrijheid. wink
Delen:
Serenity
Serenity aug 26 '11
angel-star
angel-star sep 5 '11
ik versta onder inerlijke vrijheid rust voor jezelf ,je geen zorgen hoeft temaken over morgen
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 5 '11
Innerlijke wijsheid betekend voor mij:
- Rust vinden in mijzelf
- Zelf-Acceptatie: ik ben zoals ik ben
- Niks gebeurd zonder reden
- Dank voor de dag bij de start en bij het einde (dus ochtend en
avond)
- LUISTER naar je intuïtie!!


Deze dingen vallen mij zo in, er zullen er wellicht nog meer zijn.
Claire
Claire sep 6 '11
Innerlijke vrijheid is voor mij, naast mijzelf helemaal accepteren zoals ik ben (licht en donker, goede en minder goede kanten) en houden van jezelf, ook mijn hoofd buigen voor het leven zoals het op mijn pad komt, daarin heb ik de keuze hoe, wat doe ik ermee en op welke wijze ga ik ermee om.
Tatora
Tatora sep 6 '11
voor mij betekend het nu alleen even het gewoon kunnen doen en laten waar ik zelf zin in heb,zonder steeds me te laten beperken door verwachtingen van een ander..
en dat ik die vrijheid In mij vind,en dat niemand die mag afpakken..maar dat ik dat zelf duidelijk dien aan te geven!..
innerlijke vrijheid betekend voor mij nu dus...grenzen stellen naar de buitenwereld toe!
Liefs X
Nimueh84
Nimueh84 okt 23 '11
Voor mij betekent het dat iemand zichzelf kan accepteren; zowel de goede als de slechte kanten/eigenschappen.
Dat iemand weet waar hij voor staat en daardoor in balans is met zichzelf.

Best moeilijk om te bereiken wink
Eruan
Eruan okt 23 '11
Innerlijke vrijheid: Jezelf mogen zijn, en ook durven zijn. Niet bang zijn voor wat komen gaat, en ook het kind in jezelf omarmen. Afhankelijk zijn van jezelf en niet psychisch volledig afhankelijk zijn van iemand anders. En jezelf in de ogen durven kijken. Als je zelf je geluk kan maken heb je eigenlijk de innerlijke vrijheid. Althans dat is zoals ik erover denk. smile
HeiligHart
HeiligHart okt 28 '11
Volgens mij is je onderbewustzijn eigenlijk je bewustzijn die nog innerlijk/intern "opgesloten" zit.

Voor mij is dan de innerlijke vrijheid, het bevrijden van je onderbewustzijn.
En die dan vervolgens naar de oppervlakte brengen.

Tijdens het naar boven brengen leer je spelenderwijs jezelf kennen.
Alles wat onderdrukt was, word hiermee bevrijd.

smile
Muin
Muin okt 28 '11
Innerlijke vrijheid is voor mij een gevoel..
Een heerlijk gevoel.

Wanneer de innerlijke vrijheid door me heen stroomt
dan voel ik me heerlijk.
Wanneer ik me niet heerlijk voel dan stroomt die innerlijke vrijheid niet. Zo simpel is het voor mij.

En nu zit ik met vragen:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die innerlijke vrijheid blijft doorstromen zonder blokkades?
Is het mogelijk voor een mens om blokkades vrij te leven?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki