http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/152/173/
Ik stelde me al voor, hier in dit topic even een samenvatting.
Liefs Yvonne.
Elk mens is uniek en heeft zijn bijzonder eigenschappen.
Dat ik meer kon en dit ook wist is mooi, dat een ander het opvalt is nog mooier, dat ik er mensen mee kan helpen is prachtig!
Al 13 jaar lang ben ik bekend met allerlei vormen van massages, van ontspanning tot reflex zone massages.
Ik begon jaren geleden met reikie en mijn hart lag meer bij het masseren, dat ik tijdens het masseren soms op bepaalde plekken moe werd nam ik voor lief, maar toen het bleek dat dat juist de zwakke plekken waren van de mensen die ik hielp, kwam er meer aan het licht.
Ik vroeg nooit het naadje van de kous maar masseerde puur intuïtief.
Ook bleken mijn vermoedens over bepaalde zaken/werk/hobby te kloppen, maar sloeg hier geen acht op.
Soms heb je bepaalde dingen die je voelt, maar je kan het niet dwingen!
Het prettige voor mij was dat ik mensen van hun klachten af kon helpen of deze te verlichten.
Omdat ik met veel vragen zat heb ik internet afgespeurd om iemand te zoeken die mij kon 'lezen'.
Ik zocht geen zweverig type of mannelijke magnetiseur of paragnost en het moest vooral goed aanvoelen.
Ik vond uiteindelijk een magnetiseuse/paragnoste.
Op een zaterdag was mijn afspraak, ik heb me laten magnetiseren en na alle blokkades weg te laten werken, mocht ik mijn eerste echte test doen,magnetiseren, deze bleek zeer goed te gaan en te werken, dit in combinatie met voetmassage kreeg ik woorden door, die ik wilde delen met de persoon in kwestie.
Omdat ik deze dame niet kende kwamen er dingen aan het licht voor mij die ik niet kon weten.
Na afloop kreeg ik het advies, om hier meer mee te doen, en gaf ze me een diagnose waar ik nog niet van gehoord had: helderwetend.