Loading...
nl

ben eens benieuwd wat jullie van mij denken ;)

willow
willow aug 21 '11
hoi iedereen
ben eens benieuwd wat iemand over mij te zeggen heeft en hoe ik overkom bij mensen.
ik hoop dat deze link goed en genoeg is
vuur maar af en het gekste eerst zou ik zeggen want soms zijn de raarste gedachte toch de juiste hihihihi
ben echt benieuwd en zal in spanning rustig wachten
alvast bedankt
groetjes willow

Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11
Hey Willow
je bent duidelijk aanwezig, het hoogste woord...
je staat je mannetje, zegmaar!
Soms een beetje impulsief
Toch zie ik ook iets waar ik ff geen vinger op kan leggen...
het voelt als een dillema?

verder ben je rechtvaardig, en eist dat anderen dat ook zijn...
je hebt soms dagen, dat je alleen maar loopt te piekeren...
Haha... dat je in spanning zit te wachten, dat hoort inderdaad echt letterlijk bij jou...
als je namelijk iets wil weten, dan zoek je het uit, al moet je daarvoor de onderste steen naar boven halen...

op de foto, zie ik ook (een beetje) een soort van: kom niet aan de mensen van wie ik hou... ( misschien heb je kinderen)
moet haast wel,
het voelt als bescherming, heel sterk...
( ik heb zelf geen kinderen, vandaar dat ik loop te gissen ff)
je straalt het gewoon uit, eigenlijk...
kom niet aan mijn kinderen, en bemoei je met je eigen zaken shocked

maar toch deze foto op Merudi smile
dus je laat wel mensen toe in jou wereldje...

ook voel ik dat je op spiritueel gebied voor jezelf al heel wat hebt uitgezocht, en door schade en schande, wijs geworden bent!

hmmz shocked

ik laat het eventjes hierbij, hoor

groetjes Moonflowertje wink
willow
willow aug 21 '11
hé moonflowertje,
ik heb een grote glimlach op mijn gezicht .
je zit erop !
echt alles klopt!
en ik denk zelfs dat je je ingehouden hebt hahahaha
meer ga ik nog niet zeggen om , als er nog andere reakties komen , het nog een beetje puur te houden.
maar dit ga ik alvast afprinten en bewaren ........ super gewoon.
groetjes willow
angel-star
angel-star aug 21 '11
hoi willow
ik zie een vrouw met een harde uitstraling naar de buitenwereld en vreemde mensen toe maar dat voor vrienden en famillie percies het tegenovergestelde is .dat is een bescherming voor je zelf naar vreemde toe omdat je in de loop van de tijd genoeg onterechte bevooroordelen over je heen heb gekregen en dat een afscherming voor jezelf.mensen in je omgeving weten wel beter en zien jou als een vrolijke vrouw wat midden in het leven staat maar daar ook hard genoeg voor heeft moeten knokken en daar ook respect voor hebben.wanneer mensen jou rechtvaardig en respect vol behandelen hebben ze aan jou een vriendin voor het leven,maar wordt je onrecht aan gedaan ben je keihard en ook klaar mee.in de loop van de tijd heb je je altijd sterke karakter
goed onwikkeld dit is in je verleden tegen gehouden door een x-realatie bv.waar je zelf sterker uitgekomen bent als hoe je er in bent gestapt.recht voor de raap sterk persoonlijkheid en optimistise vrouw wat in verleden voor zich zelf heeft ingezien kijk niet te veel achterom vooruit licht de toekomst .
nou ben benieuwd of je jezelf hier in kunt vinden.
groetjes angel-star
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11
Dank je wel smilesmile

groetjes moonflowertje wink
willow
willow aug 22 '11
hoi angel-star
heb nu niet veel tijd om te reageren maar verdorie de traantje komen hihihih maar het zijn traantjes van "amai die ziet dat waar ik al zolang voor vecht"
ik weet niet of er nog meer over mij gezegt kan worden , 2 mensen hebben mij hier bloot gelegd pfffff das leuk om zo mijn dag te beginnen hihihii
voel me nu super om die 2 teksten te lezen , echt het doet me goed.
nog een vraagje aan wie het wil lezen.... zien jullie iets of iemand bij mij?
ik weet dat er entiteiten staan naast mij mijn moeder en vader en ik vermoed nog een paar maar ik ben opzoek naar dat ultieme antwoord ! "het dillema" waar moonflowertje het overhad en waar ik dus ook geen enkele vinger kan op leggen!
groetjes willow
willow
willow aug 24 '11
hoi
ik ben zeker impulsief maar er zit toch een gedachte achter die soms goed is voorbereid en ja als ik het dan in mijn hoofd heb moet het ook gebeuren .
rechtvaardig soms té.
en ik eis dat van anderen ook , ook al weet ik dat niet rechtvaardig is van mij .
piekeren? o ja ik vul soms mijn dagen met niks anders hihihih
maar ik kan het zeer gemakkelijk laten stoppen .
allez ,dat ik met spanning zit te wachten klopt ook , en nu ik daar met mijn neus opgeduwt word besef ik dat ik precies toch niet altijd geduldig ben... en ik maar denken dat ik zeer goed kon wachten hihihih

nee kom zeker niet aan de mensen waar ik van hou !
kwets mij 1000x en ik doe niks maar eens je aan mijn gezin raakt spuw ik vuur !
en ik heb 4 kids hihihi
en sommige klasgenootjes van mijn dochter vonden het nodig om haar te pesten en na een gesprek met mij deze dat niet meer omdat ze ergens voelen dat ik mijn kids verdedig.
word zelfs nu bestempeld als dé coole mama hihihi

ik laat heel veel mensen in mijn wereld toe maar daar komt het spirituele dan te pas . ik heb in mijn jonge jaren een 6de zintuig ontwikkeld om te kunnen overleven en dat heb ik met scha en schande moeten leren .
soms laat ik mij nog vangen door dat zintuig te negeren en dan besef ik als het te laat is dat het veel schade in mijn lichaam heeft aangericht.

ik heb een harde uitstraling ook al besef ik dat niet altijd ;
deze foto vind ik super hahahah maar mensen die mij al lang niet meer gezien hebben en dan die foto aanschouwen schrikken omdat het aanvallend is voor hun .
ik werk ook met veel mensen en telkens vind ik het dan weer super als ze hun eerste gedacht laten voelen/merken en meestal na 4 uurtje (langer zie ik de mensen meestal niet)zijn ze helemaal veranderd tegenover mij.

mijn vriendinnen (heb er daardoor ook heel weinig maar het zijn dan echte vriendinnen)komen steeds om raad bij mij omdat ik volgens hun er geen doekjes omwind.
spijtig dat de enigste familie die ik nog heb , mijn zus, dat zo niet wil zien .
ze vind me saai en te hard en iemand die niet van het leven geniet, ondoordacht enz
maar de fam van mijn man vind me dan weer super.

ik vond het heel hard om te lezen dat ik te onrechte bevooroordeeld ben.
omdat dat toch nog ergens diep vanbinnen vast zit.
en die ex- relatie die mij tegen hield met groeien .... o ja heel hard zelfs dat ik zelfs 9 j na die realtie nog moet knokken om te zijn wie ik ben naar hem toe.
maar dat begint me meer opgelost te geraken.
ik kijk heel veel naar het verleden maar met een blik van "wauw dat ik dat kan of dat ik zo hard gegroeid ben"

en nu dat dillema !!!!
ik geraak niet verder ik sta op een kruispunt en ik weet echt niet welke richting ik uit moet .
ik weet waar ik zal eindigen das het rare maar ik krijg de gaten niet gevuld op mijn pad naar dat doelwit.
ik haat letterlijk mijn werk maar wat ik ook zoek ik kan er niet weg .
ik kan ook zo maar niet stoppen hé want dan zouden ze het mij toch super gemakkelijk maken wink
ik ben al maanden aan het zoeken voor een cursus of avondschool maar als ik iets vind dat ik echt geschikt voor ben is het "dagschool" en moet ik zo ver rijden dat het niet haalbaar is voor onze gezin situatie .
voor sommige is het gemakkelijk voor te zeggen ga ervoor maar ik heb geen fam die mijn kids kan halen van de school (mijn zus woont 160km van mij)de fam van mijn man werken allemaal of zijn echt te oud .
en dan hebben we nog het probleem dat we van alles te ver wonen ( den boerenbuiten zoals wij hier zeggen)dus bussen rijden hier niet enz.
geloof me ik heb alles al uitgespit .
ik word precies gedwonen voor dit werk te blijven doen.
ik ben wer in de fase beland van aanvaarden en verstand op nul en gewoon doordoen.
en langs de andere zijde hoe gek het ook klinkt droom ik super veel van een nieuw kind dat geboren gaat worden ?
ik ben er al lang uit dat het niet over mezelf gaat .
mijn moeder zei in een droom "deze zwangerschap volg ik intens van in het begin!" en heb er nog een paar gehad.
en die droom was geen droom geloof me.
heb al mensen gehad die zeiden " er staat een meisje bij jou" maar meer kunnen ze niet zeggen .
we horen ze zelfs hier in huis.
kan er iemand mij aub helpen met te zeggen wat er nu toch gaat gebeuren?

alvast bedankt willow
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 25 '11
Hmmmz, Willow...

je bent inderdaad continue aan het brainstormen!
weet je?... misschien zal je eens een keertje lekker gaan wandelen met de kids... het is bijna herfst, dus dan kunnen jullie bijvoorbeeld kastanjes en nootjes zoeken?
Je zit zo verschrikkelijk in je gedachten, te denken...
dromen over een kind dat geboren gaat worden, hoeft niet per definitie te betekenen dat je zwanger wordt, hoor...
het kan ook betekenen, dat er iets "nieuws" aan zit te komen!
misschien dus toch een nieuwe baan? of een nieuwe vriendschap...
In ieder geval iets groots wink
Misschien iets waar je moeder je mee helpt...

Ik weet niet of ik het je moet vertellen, maar elke keer als ik naar je foto kijk, en me op jou afstem, moet ik aan mijn tante denken...
(de tante waar ik al mijn hele leven tegenop kijk!)
niet dat je op haar lijkt hoor!...qua uiterlijk, maar de energie!
ik voel een beetje dezelfde energie in ieder geval...
mijn tante heeft echt van die droge simpele humor... en zo scherpzinnig en bijdehand...
ik moet altijd lachen om haar! blush
de psychiater noemt ze geitenwollensok, enzo
helaas zie ik haar niet zo vaak...

maargoed...
bedankt daat je het nog eventjes hebt bevestigd, wat we schrijven...
want ik wil mezelf geen foto-lezer noemen...
ik lees alleen een foto, als ik iets binnen krijg...
soms krijg ik daar helemaal geen antwoord op...
dat is jammer...
want ben meestal wel benieuwd, of het klopt smile

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy