Loading...
nl

overlapping

niels
niels aug 20 '11
Hey lieve mensen,

Ik zit al een tijdje met een vraag die ik voor mezelf maar niet kan beantwoorden. Het zit zo.
er is een ding waar ik zeker van ben namelijk dat ik een nieuwetijdskind ben. Maar vaak heb ik het gevoel dat ik zowel sterrenkind als kristalkind ben omdat bij beide zijn er eigenschappen waarvan ik zou zeggen ,wow ze zijn over mij bezig maar ook eigenschappen die niet bij mij passen. Dus is mijn vraag zou dit kunnen?
Volgens Doreen Virtue zouden er wel mensen zijn die zowel indigo als kristalkind zijn maar zou dit ook voor andere opgaan? Ik heb geen gedacht en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden laugh

Heel veel liefs
Niels
Delen:
Tatora
Tatora aug 20 '11
wat ik voel ,niels,dat je inderdaad zeker aspecten van beide kunt hebben hoor..maak je minder zorgen om de "hokjes"...ook dus deze hokjes..je bent een kind van de sterren;.komt nu binnen bij me;.dat volstaat..ihihih..
dus;..
relax erin,en weet det je gedragen wordt..

liefs en knuffie X
niels
niels aug 21 '11
dankje wel Tatora laugh
Ik weet wel dat ik me daar geen zorgen over hoor te maken maar mijn tante had het erover toen ik begon over de zoektocht naar mijzelf op spiritueel vlak en hoe meer ik erover na begon te denken ,hoe onzekerder ik werd en hoe meer ik aan mezelf ging twijfelen.

Dus met andere woorden ,Niels niet naar het verleden kijken (hoe verleidelijk ook ) maar recht voor u .

En nu ga ik richting de appelbomen van Avalon want ik ben moe.

Dus slaap zacht iedereen
en voor iedereen en in het bijzonder Tatora een enorm dikke knuffel laugh

Heel veel liefs
Niels
Tatora
Tatora aug 21 '11
slaap wel lieverd
knufffs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki