Loading...
nl

vreemde dingen

tesje
tesje aug 20 '11
hallo
ik heb een aantal vreemde dingen meegemaakt, misschien is er iemand dit dit ook kan of ook meegemaakt heeft,
ik ben heel veel mensen verloren en ik heb nogal wat dingen meegemaakt, ik voel heel vaak een windvlaag langs me heen en thuis heb ik het gevoel dat iemand naar me kijkt of bij me is, het geeft wel een fijn gevoel, toen mijn oma net was overleden is er een lamp gesprongen, ik wilde de lamp aan doen en voordat ik het lichtknopje aan kon doen sprong de lamp kapot, verder gingen er lichten aan en uit, toen ik een glas wilde pakken sprong het kapot en deuren gingen open en dicht.verder vallen er wel eens schilderijen en voorwerpen , toen mijn oma gecremeerd werd en mijn tante was thuis speelde er op de radio mijn oma haar lievelingsliedje zomaar opeens, ik kan ook soms zien dat iemand zwanger is, bijvoorbeeld bij mijn lerares ik wist al dat ze zwanger was voordat ze het verteld had.
kan het dat dit de geest van mijn oma of mama is en dat ze bij me zijn?
ik ben heel best wel geinteresserd in maar ik weet er nog zo winig van. ik weet ook dat dat je er niet mee moet spotten en dat wil ik ook helemaal niet, ik zou het alleen heel fijn vinden als ze bij me waren.
fijne avond allemaal
liefs tessa
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11
Hey tesje...

Het is heel erg goed mogenlijk, hoor...
meestal krijg je er ook een gevoel bij, van liefde...
het valt jou op in ieder geval, en je denkt dan bijv.
hey, volgens mij was dat mijn oma!

toevallig weet ik uit ervaring, dat als je heel sterk aan iemand denkt,... diegene komt kijken wat er aan de hand is, mits diegene natuurlijk niet is gereincarneerd, of gids geworden is bij iemand anders smile
groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks aug 21 '11
Volg je eigen intuitie Tessa.
Ik denk dat mamma's als ze zijn overgegaan, hun kinderen aan alle kanten helpen en beschermen.
Zoals Moonflower aangeeft, op het moment dat ze bij je is voel je zo'n diep gevoel van liefde van binnen, of inderdaad geven ze een seintje zoals met dat liedje.
Een teken voor jou dat ze er voor je zijn.
Het kan een geur zijn die voorbij komt, iemand die zo out of the blue over iets begint waar jij zo mee bezig bent, die hele aparte *toevallige* dingen, dat zijn allemaal berichtjes van boven smile
Mooi dat je ze kan herkennen, als je daar op gaat oefenen, zul je zien dat je steeds meer gaat opvallen.

Sterkte met je verdriet xx
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11
Inderdaad, Groene heks heeft gelijk...

want eigenlijk is niets "zomaar"
alles heeft een doel!

groetjes moonflowertje
Sabkes
Sabkes aug 26 '11
Idd, ze zijn er voor je. Mijn schoonvader komt geregeld bij ons langs. Op den duur ga je ook de verschillende energieën die ze bij zich hebben herkennen. Mijn schoonvader en moeder herken ik uit de 1000. Ik voel ook altijd een aanwezigheid als ik aan het koken ben, maar daar ben ik na jaren nog steeds niet uit wie het nu feitelijk is. Ik noem hem/haar maar mijn kookmaatje.
En als je idd op de tekens gaat letten, dan zijn er dat best veel. Soms praten ze ook met je via andere personen.
Onlsngs was ik verdrietig en had ik mijn moeder portefeuille vast. Die ligt nu bij mij, net zoals zij hem achtergelaten heeft. Ik zit er wat in snuisteren en haal er een kaartje uit met het opschrift : 'Wij zijn er voor u, meer dan ooit".
Dit toverde onmiddelijk een hemelsbrede glimlach op mijn lippen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki