Loading...
nl

Ik en mijn zoon

Tatora
Tatora aug 20 '11

Uploaded with ImageShack.us

of van mijn zoon en mij samen..we hebben een speciale band,dus
alvast bedankt!
liefs
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 20 '11
Hoi Tatora,

We lezen hier geen foto;s van anderen.
Maar hij is oud genoeg om zelf een bericht te plaatsen, grijp je kans smile

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Tatora
Tatora aug 20 '11
ok,begrijp ik hoor..
was ook eigenlijk omdat dit de enigste foto is van mij die meer recent is dan de vorige..

maar ik geef het door aan hem..wie weet..hij staat wel open voor het spirituele dus
liefs x
Tatora
Tatora aug 21 '11

dan deze ook gelijk mar;.het gaat dus om mij,hey..mij zoon zal ik vragen of hij zelf een wilt zetten..maar deze foto is van een paar maanden terug van mij,die andere was in 2009
angel-star
angel-star aug 22 '11
hoi tatora
zie nu pas de foto van jou en je zoon na dat ik een poging heb gewaagt je foto telezen en zag bij je inderdaad een zoon.
die spesiale band die zie je welhij is bij zijn moeder ook niks tekort gekomen.een heel liefzacht karater denk ik
Tatora
Tatora aug 22 '11
Angel star..
dank je voor het lezen van mijn foto..
je hebt wel gelijk hoor.
ik geef vaak anderen hun geluk meer ruimte dan mijn eigen geluk.
en vergeet daardoor mezelf.ikheb graag mensne rond me,maar ben oko graag op mezelf,
die hond die je ziet,da weet k niet.heb zelf geen hond,maar had wel goed kontakt met de hond van de overleden moeder van vriend,hij kwam altijd naar me toe als ik verdrietig was.
ja..heb ergens al beslissing genomen,omdat er van vriend zn kant na twee jaar niet echt blijk komt van dat hij mij graag ziet,en het hem scheelt of ik er ben,dichtbij dan hey..
mijn zoon,ja heeft een zacht karakter,ik voel hem als een echte zielemaat..door dik en dun.
ik ga straks ,als ik uitgeslapen ben nog verder lezen;.
maar akvast bedankt lieve angel star!
veel liefs X
Tatora
Tatora aug 27 '11
Of deze?;...dat is namelijk de meest recente foto van mij,heb er geen waar ik alleen op sta,sorry..
Groene_heks
Groene_heks aug 27 '11
Dan maak je die toch?
Tatora
Tatora aug 27 '11
sorry..heb geen webcam of fototoestel ...
anders was dat al gebeurd..
ik ga s kijken of ik iets kan vinden in de map..
Tatora
Tatora aug 27 '11

dit is wat ik vond,is van de afgelopen winter...
Saar
Saar aug 27 '11
Hele lieve zachte vrouw. Je hebt ook veel behoefte aan zachteheid en tederheid in je omgeving. Je hebt nog wel eens verkeerde keuzes gemaakt in je leven waar je nu achteraf op terug kijkt en ziet hoe gekwetst je bemt geweest. Je begint je te beseffen hoe bijzonder je bent en hoeveel liefde je te geven hebt, want dat is enorm veel. Er is wel nog een stukje in jou dat je mag helen.. Je innerlijk kind heeft nog niet alle verdriet verwerkt. Geef haar af en toe de ruimte en geef ook haar alle liefde.

Ben beginnend, maar hoop dat je er iets aan hebt. Liefs
XFell
XFell aug 27 '11
Beste Saar,

Ik ben geen fotolezer ofzo hoor, maar je ziet er zo lief uit!! Hihi xx XFell
Tatora
Tatora aug 27 '11
Origineel bericht van: XFell
Beste Saar,

hey XFell...is dit naar Saar gericht of naar mij? even ter verduidelijking..hihi...geeft niet hoor..
liefs X
Tatora
Tatora aug 27 '11
Origineel bericht van: Saar
Hele lieve zachte vrouw. Je hebt ook veel behoefte aan zachteheid en tederheid in je omgeving. Je hebt nog wel eens verkeerde keuzes gemaakt in je leven waar je nu achteraf op terug kijkt en ziet hoe gekwetst je bemt geweest. Je begint je te beseffen hoe bijzonder je bent en hoeveel liefde je te geven hebt, want dat is enorm veel. Er is wel nog een stukje in jou dat je mag helen.. Je innerlijk kind heeft nog niet alle verdriet verwerkt. Geef haar af en toe de ruimte en geef ook haar alle liefde.

Ow...ow ..tjonge zeg;..daar raak je iets..ja;.heb je gelijk in;.
tjonge ,ben er stil van.en beetje traantjes nu..want ga nu door zo n periode heen inderdaad..ik heb veel liefde te geven ,maar Moet nu aan mezelf gaan denken ,en geven ,en durven ontvangen ,en geloven dat ik het waard ben om te ontvangen in liefde naar mij toe..
pfff..tjonge...ben er stil van ..
dank je!
veel liefs en een warme knuff X
XFell
XFell aug 27 '11
Origineel bericht van: Tatora
Origineel bericht van: XFell
Beste Saar,

hey XFell...is dit naar Saar gericht of naar mij? even ter verduidelijking..hihi...geeft niet hoor..
liefs X

Sorry Tarota ik bedoelde jou!! Haha xx
Tatora
Tatora aug 27 '11
hihihi..ok..X
dank je ..
Saar
Saar aug 29 '11
Origineel bericht van: Tatora
Origineel bericht van: Saar

Ow...ow ..tjonge zeg;..daar raak je iets..ja;.heb je gelijk in;.
tjonge ,ben er stil van.en beetje traantjes nu..want ga nu door zo n periode heen inderdaad..ik heb veel liefde te geven ,maar Moet nu aan mezelf gaan denken ,en geven ,en durven ontvangen ,en geloven dat ik het waard ben om te ontvangen in liefde naar mij toe..
pfff..tjonge...ben er stil van ..
dank je!
veel liefs en een warme knuff X

Knuffel!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie