Lieve Tatora,
Ik zie een lieve vrouw, te lief eigenlijk.
Je bent bijna te goed voor deze wereld.
Mensen maken misbruik van je goedgevigheid...zie je dat zelf ook al in.
Ik voel dat je energie balans leeg raakt, geef niet teveel weg.
Je staat teveel voor een ander klaar en dat is niet erg als je ook maar kan nemen.
En dat is jouw probleem, jij neemt niet...je geeft veel maar je neemt niet terug.
Daardoor zorg je dat het geven en nemen uit balans raakt.
Ik zie jouw op een fietsje / driewieler? zitten als kind zijnde en daarbij krijg ik een beeld dat jij ziet dat er een hond wordt geschopt en mishandeld...door een manspersoon.
Ik weet niet of je dit herkent...maar ik voel dat er vanaf dat punt in jouw gedachtegang iets is gebeurt.
Je bent vanaf dat punt gaan denken, "dat mag niet je moet goed voor mens en dier zijn". Ik krijg sterk te voelen dat door toe doen van een man, jouw "teveel geven" is ontstaan.
Je bereikt niet wat je wil bereiken, je bent teveel met andere bezig en vergeet jezelf.
Waarvoor ben je hier op aarde? Om voor een ander te zorgen?
Ik voel veel verdriet bij je, en je zoekt naar liefde.
Het wordt tijd dat je voor jezelf een prioriteiten lijstje maakt met wat wel en wat niet belangrijk is.
Je bewandelt niet het pad wat je zou willen.
Ik voel een moederpersoon bij je (je moeder of oma), die nu in ziet wat een verdriet jij je leven hebt gehad en daar heeft ze spijt van. Ze heeft spijt dat ze het toen niet heeft willen zien. Kun je dit plaatsen?
Lieve Tatora, je moet even je rug rechten en voor nu, even alle hulp en energie naar jou toe trekken, lukt dat niet, sluit je dan even voor de hulpvraag van een ander af.
Je moet nu eerst opladen, lief zijn voor jezelf en dan na een lange tijd kun je weer klaar staan voor een ander.
Dus voel goed wie energie bij je wegtrekt, voor diegene moet je je gaan afsluiten en voor degene waarbij je je goed voelt, meer opzoeken.
Wat nu belangrijk voor jou is dat je iemand zoekt met wie je diepgaande gesprekken kan gaan voeren. De filisofie van het leven bespreken...want er is veel meer dan waar we ons mee bezig houden...het is tijd voor nieuwe interesses.
Je leven zoals het nu is volledig uitgekauwt en het is tijd voor nieuwe energie en nieuwe koek...
Elke keer als ik denk dat ik klaar ben komt er nog meer info omhoog...hahaha
Heb je wel eens wat met schilderen gedaan...ik voel dat je daarmee een gave bezit...als je maar durft vanuit je onbewuste te schilderen...dus niet nadenken maar gewoon doen.
Ten eerste zul je verbaasd zijn wat je schildert en ten tweede je gaat rust erin vinden en het gaat je enorm veel energie geven. Ik voel wel dat je even ergens doorheen moet om tot die vrijheid van schilderen te komen...je moet eerst een verandering in je leven maken / een keuze die er voor gaat zorgen dat je leven in een andere energie-fase komt.
Lieve Tatora, ik hoor graag of je er iets mee kunt
Liefs Taro
hey hey lieverd..
ja;.je hebt gelijk..het" nemen" is zeer moeilijk geweest voor me altijd;
en ik heb ppunt 1,in mijn huwelijk van 13 jaar,me teveel weg gegeven.
toen ik van mijn man weg was,leerde ik niet lang nadien iemand kennen ,waar ik twee jaar mee om ben gegaan.
hij heeft me letterlijk en figuurlijk leegezogen,omwille van het feit ,dat hij zei"maar je houdt toch van me,dan doe je dat toch?".
ik heb namelijk 10 jaar bij een vrij strenge christelijke gemeenschap gezeten,en die man wist dat,en maakte er misbruik van.
ik heb ,na de beeindiging van die "relatie",bijna 8 jaar me verschrikkelijk gevoeld,was alles kwijt,ook mijn kracht,en innerlijke rust..
angst en paniek aanvallen,continu alert op alles..etc etc..
en nu lijkt het er weer op,in deze relatie,ook al is deze man spiritueel,en ook liefdevol,op zijn manier..toch heb ik ook hier teveel weg gegeven van mijn "eigenheid",waardoor ik nu soms niet eens zelf meer weet wat IK nu eigenlijk wil eten ,bijvoorbeeld.
we slapen apart,en intiem zijn is er niet...
enfin..in feite voel ik Nu dat hij het meeste energie weg trekt,ook al is hij ook dagelijks bezig met spiritueel zijn,en meditatie,maar ik lijk nergens aan toe te komen,en lijkt of mijn groei stopt..terwijl ik twee jaar geleden nog super enthousiast workshops gaf enzo!op zich kan ik met hem wel diepgaande gesprekken hebben,maar tot daar,en niet verder..als het Te dichtbij hem En mij samen komt,haakt hij af...maar hij wilt wl samen blijven met me,en samen dingen doen ,workshops etc...maar ik kan niet dorgeven ,wat ikzelf niet leef dagelijks...en ergesn voelt hij dat wel aan..ik heb ook gevraagd of we niet beter samen naar een spirituele relatie therapeut kunnen gaan,maar hij zegt niks dan ..
mijn moeder is in 1991 overleden op 58 jarige leeftijd,we hebben in vorige levens het een en ander meegemaakt,waar zij in dit leven voor heeft willen proberen om het weer goed te maken,er werdt mij gezegd door een zeer zuiver kanaal,dat ze met rust gelaten dient te worden...
zal zij het kunnen zijn? ..ergens hoop ik het..
ook is er een "oma" betrokken bij mij,die niet meer op aarde is,en mij beschermt..ik weet dus even niet wie het is ;.mischien beiden?..
en ,ja ..ik heb het hier ,in deze situatie ,"wel gezien" eigenlijk..want ik kom niet verder...hij luistert naar wat ikzeg..zegt dan dat hij mij begrijpt...en de volgende dag ..niks verandert..en doet hij net alsof ik niks gezegd heb...en gaat het weer van voor af aan..boodschappen doen...hij filosoferen,en ik luisteren,me beginnen irriteren,aan hem ook..hij voelt dat....zegt dan "wat is er?"..en ik Denk dan .ja pffff.....weet je het nu nog niet?...
jaaa..ik teken en schilder heeel graag!..heb dat al heel mijn leven graag gedaan...
op papier..op muren..met verf..krijt..etc etc..
en ik WIL groeien,en mijn gaven delen,en dansen,zingen,van allse doen;.Leven!
ik heb vanochtend het in mijn bedje bijna uitgeroepen!...wat ik kies;..wat ik wil...wat ik "eis"!..
alle geluk,overvloed in liefde,gezondheid,financieen,etc etc..
ik riep het zo hard,en sterk,dat ik bang werd van de energie golf die door mijn lichaam kwam..amaai!...bang dat ik was!..
hartklopingen..zweetaanvallen etc..
ja...wat lijkt het moeilijk dit DOOr te zetten;.mijn recht op liefde en geluk op te eisen...
vooal als je "partner" oostindisch doof is..en gewoon erover heen loopt..en alles veralgemeeniseert...en het maar over "WIJ" blijft hebben ..ONS transformatie proces...ONZE weg,ONS nieuwe huis,ONZE praktijk..maar niet ONZE intimiteit,ONS samen slapen..ONS knuffelen..Ik heb het gister Echt duidelijk gezegd..maar vandaag lijkt alles vergeten;.en heeft hij het ..van de andere kant van de tafel..over Ons nieuwe huis,en workshops..etc...
Weet je;.ik vidn de gesprekken met hem supertof..alhoewel..de laatste tijd niet Zo meer..maar ik wil ook aangeraakt worden in liefde..en niet beide twee meter van elkaar af over liefde praten en transformatie,etc
tjonge..
Dank je Taro...
je hebt echt een storm..Positief hoor!.teweeg gebracht in me ..want het is allemaal echt super waarheid wat je zegt!!tjonge...
zoveel..amaai..
dank je ;..en nogmaals dank je!;.
ik ga dit zeker nog 20 keer overlezen,net als wat de andere engeltjes hebben geschreven..Ik wil vooruit...en weer sprankelen en zingen en dansen..mezelf helemaal zijn..als elfje ,en engel,en vrouw!...
een dikke warme warme liefdevolle knuffel..
X