Loading...
nl

foto van mij

taro
taro aug 29 '11
Lieve Tatora,

Ik zie een lieve vrouw, te lief eigenlijk.
Je bent bijna te goed voor deze wereld.
Mensen maken misbruik van je goedgevigheid...zie je dat zelf ook al in.

Ik voel dat je energie balans leeg raakt, geef niet teveel weg.
Je staat teveel voor een ander klaar en dat is niet erg als je ook maar kan nemen.
En dat is jouw probleem, jij neemt niet...je geeft veel maar je neemt niet terug.
Daardoor zorg je dat het geven en nemen uit balans raakt.

Ik zie jouw op een fietsje / driewieler? zitten als kind zijnde en daarbij krijg ik een beeld dat jij ziet dat er een hond wordt geschopt en mishandeld...door een manspersoon.
Ik weet niet of je dit herkent...maar ik voel dat er vanaf dat punt in jouw gedachtegang iets is gebeurt.

Je bent vanaf dat punt gaan denken, "dat mag niet je moet goed voor mens en dier zijn". Ik krijg sterk te voelen dat door toe doen van een man, jouw "teveel geven" is ontstaan.

Je bereikt niet wat je wil bereiken, je bent teveel met andere bezig en vergeet jezelf.
Waarvoor ben je hier op aarde? Om voor een ander te zorgen?

Ik voel veel verdriet bij je, en je zoekt naar liefde.
Het wordt tijd dat je voor jezelf een prioriteiten lijstje maakt met wat wel en wat niet belangrijk is.
Je bewandelt niet het pad wat je zou willen.

Ik voel een moederpersoon bij je (je moeder of oma), die nu in ziet wat een verdriet jij je leven hebt gehad en daar heeft ze spijt van. Ze heeft spijt dat ze het toen niet heeft willen zien. Kun je dit plaatsen?

Lieve Tatora, je moet even je rug rechten en voor nu, even alle hulp en energie naar jou toe trekken, lukt dat niet, sluit je dan even voor de hulpvraag van een ander af.
Je moet nu eerst opladen, lief zijn voor jezelf en dan na een lange tijd kun je weer klaar staan voor een ander.
Dus voel goed wie energie bij je wegtrekt, voor diegene moet je je gaan afsluiten en voor degene waarbij je je goed voelt, meer opzoeken.

Wat nu belangrijk voor jou is dat je iemand zoekt met wie je diepgaande gesprekken kan gaan voeren. De filisofie van het leven bespreken...want er is veel meer dan waar we ons mee bezig houden...het is tijd voor nieuwe interesses.
Je leven zoals het nu is volledig uitgekauwt en het is tijd voor nieuwe energie en nieuwe koek...

Elke keer als ik denk dat ik klaar ben komt er nog meer info omhoog...hahaha
Heb je wel eens wat met schilderen gedaan...ik voel dat je daarmee een gave bezit...als je maar durft vanuit je onbewuste te schilderen...dus niet nadenken maar gewoon doen.
Ten eerste zul je verbaasd zijn wat je schildert en ten tweede je gaat rust erin vinden en het gaat je enorm veel energie geven. Ik voel wel dat je even ergens doorheen moet om tot die vrijheid van schilderen te komen...je moet eerst een verandering in je leven maken / een keuze die er voor gaat zorgen dat je leven in een andere energie-fase komt.

Lieve Tatora, ik hoor graag of je er iets mee kunt?

Liefs Taro
Tatora
Tatora aug 29 '11
Origineel bericht van: Saar
Welgemeende virtuele knuffel naar je gestuurd.

Geef je kracht niet weg... wees zelf je beste vriendin en kijk dan wat je beste vriendin jou zou adviseren :-)
Ik heb sterk het idee dat je nu veel dingen tegenkomt op je pad die je helpen om meer bij jezelf te komen. Ik snap dat het moeilijk is, heb er zelf ook moeite mee. Maar het zal je zoveel brengen als je dingen meer voor jezelf gaat doen en minder voor een ander.

Je bent mooi open... makkelijk om te lezen, voelt heel fijn aan!

dank je lieverd..ja ,het klopt wel;..en dat van die vriendin in me ....dat advies neem ik aan !..het is tijd nu..voor mezelf.
liefs X
Tatora
Tatora aug 29 '11
Origineel bericht van: Saar
Nog even iets wat ik heel sterk voel:

Je bent helemaal niet zo triest/onzeker als je zelf denkt. Het is een gewoonte voor jou! Je bent heel sterk en juist heel stil, zeker en sterk van binnen. Het 'slachtofferpatroon' is aangeleerd! Afgekeken van moederfiguur of aangenomen in tijden dat je afhankelijk was van je ouders... maar dit is nu niet meer. Je bent heel sterk, heel sterk! Ben ook niet bang om alleen te zijn. Je hebt niemand nodig.
Sorry dat ik zo stellig ben, maar dit voel ik zo en voel dat ik je dit wil meegeven.

ja..het is inderdad een ingeslopen gewoonte,om er in te blijven "hangen"..en inderdaad...ik merk dat ik de laatste tijd me beter voel als ik op mezelf ben ..dan wordt er niet zo aan me getrokken !..alweer dank je!..
dikke knuffel X
Tatora
Tatora aug 29 '11
Origineel bericht van: taro
Lieve Tatora,

Ik zie een lieve vrouw, te lief eigenlijk.
Je bent bijna te goed voor deze wereld.
Mensen maken misbruik van je goedgevigheid...zie je dat zelf ook al in.

Ik voel dat je energie balans leeg raakt, geef niet teveel weg.
Je staat teveel voor een ander klaar en dat is niet erg als je ook maar kan nemen.
En dat is jouw probleem, jij neemt niet...je geeft veel maar je neemt niet terug.
Daardoor zorg je dat het geven en nemen uit balans raakt.

Ik zie jouw op een fietsje / driewieler? zitten als kind zijnde en daarbij krijg ik een beeld dat jij ziet dat er een hond wordt geschopt en mishandeld...door een manspersoon.
Ik weet niet of je dit herkent...maar ik voel dat er vanaf dat punt in jouw gedachtegang iets is gebeurt.

Je bent vanaf dat punt gaan denken, "dat mag niet je moet goed voor mens en dier zijn". Ik krijg sterk te voelen dat door toe doen van een man, jouw "teveel geven" is ontstaan.

Je bereikt niet wat je wil bereiken, je bent teveel met andere bezig en vergeet jezelf.
Waarvoor ben je hier op aarde? Om voor een ander te zorgen?

Ik voel veel verdriet bij je, en je zoekt naar liefde.
Het wordt tijd dat je voor jezelf een prioriteiten lijstje maakt met wat wel en wat niet belangrijk is.
Je bewandelt niet het pad wat je zou willen.

Ik voel een moederpersoon bij je (je moeder of oma), die nu in ziet wat een verdriet jij je leven hebt gehad en daar heeft ze spijt van. Ze heeft spijt dat ze het toen niet heeft willen zien. Kun je dit plaatsen?

Lieve Tatora, je moet even je rug rechten en voor nu, even alle hulp en energie naar jou toe trekken, lukt dat niet, sluit je dan even voor de hulpvraag van een ander af.
Je moet nu eerst opladen, lief zijn voor jezelf en dan na een lange tijd kun je weer klaar staan voor een ander.
Dus voel goed wie energie bij je wegtrekt, voor diegene moet je je gaan afsluiten en voor degene waarbij je je goed voelt, meer opzoeken.

Wat nu belangrijk voor jou is dat je iemand zoekt met wie je diepgaande gesprekken kan gaan voeren. De filisofie van het leven bespreken...want er is veel meer dan waar we ons mee bezig houden...het is tijd voor nieuwe interesses.
Je leven zoals het nu is volledig uitgekauwt en het is tijd voor nieuwe energie en nieuwe koek...

Elke keer als ik denk dat ik klaar ben komt er nog meer info omhoog...hahaha
Heb je wel eens wat met schilderen gedaan...ik voel dat je daarmee een gave bezit...als je maar durft vanuit je onbewuste te schilderen...dus niet nadenken maar gewoon doen.
Ten eerste zul je verbaasd zijn wat je schildert en ten tweede je gaat rust erin vinden en het gaat je enorm veel energie geven. Ik voel wel dat je even ergens doorheen moet om tot die vrijheid van schilderen te komen...je moet eerst een verandering in je leven maken / een keuze die er voor gaat zorgen dat je leven in een andere energie-fase komt.

Lieve Tatora, ik hoor graag of je er iets mee kunt

Liefs Taro

hey hey lieverd..
ja;.je hebt gelijk..het" nemen" is zeer moeilijk geweest voor me altijd;
en ik heb ppunt 1,in mijn huwelijk van 13 jaar,me teveel weg gegeven.
toen ik van mijn man weg was,leerde ik niet lang nadien iemand kennen ,waar ik twee jaar mee om ben gegaan.
hij heeft me letterlijk en figuurlijk leegezogen,omwille van het feit ,dat hij zei"maar je houdt toch van me,dan doe je dat toch?".
ik heb namelijk 10 jaar bij een vrij strenge christelijke gemeenschap gezeten,en die man wist dat,en maakte er misbruik van.
ik heb ,na de beeindiging van die "relatie",bijna 8 jaar me verschrikkelijk gevoeld,was alles kwijt,ook mijn kracht,en innerlijke rust..
angst en paniek aanvallen,continu alert op alles..etc etc..

en nu lijkt het er weer op,in deze relatie,ook al is deze man spiritueel,en ook liefdevol,op zijn manier..toch heb ik ook hier teveel weg gegeven van mijn "eigenheid",waardoor ik nu soms niet eens zelf meer weet wat IK nu eigenlijk wil eten ,bijvoorbeeld.
we slapen apart,en intiem zijn is er niet...
enfin..in feite voel ik Nu dat hij het meeste energie weg trekt,ook al is hij ook dagelijks bezig met spiritueel zijn,en meditatie,maar ik lijk nergens aan toe te komen,en lijkt of mijn groei stopt..terwijl ik twee jaar geleden nog super enthousiast workshops gaf enzo!op zich kan ik met hem wel diepgaande gesprekken hebben,maar tot daar,en niet verder..als het Te dichtbij hem En mij samen komt,haakt hij af...maar hij wilt wl samen blijven met me,en samen dingen doen ,workshops etc...maar ik kan niet dorgeven ,wat ikzelf niet leef dagelijks...en ergesn voelt hij dat wel aan..ik heb ook gevraagd of we niet beter samen naar een spirituele relatie therapeut kunnen gaan,maar hij zegt niks dan ..

mijn moeder is in 1991 overleden op 58 jarige leeftijd,we hebben in vorige levens het een en ander meegemaakt,waar zij in dit leven voor heeft willen proberen om het weer goed te maken,er werdt mij gezegd door een zeer zuiver kanaal,dat ze met rust gelaten dient te worden...
zal zij het kunnen zijn? ..ergens hoop ik het..
ook is er een "oma" betrokken bij mij,die niet meer op aarde is,en mij beschermt..ik weet dus even niet wie het is ;.mischien beiden?..

en ,ja ..ik heb het hier ,in deze situatie ,"wel gezien" eigenlijk..want ik kom niet verder...hij luistert naar wat ikzeg..zegt dan dat hij mij begrijpt...en de volgende dag ..niks verandert..en doet hij net alsof ik niks gezegd heb...en gaat het weer van voor af aan..boodschappen doen...hij filosoferen,en ik luisteren,me beginnen irriteren,aan hem ook..hij voelt dat....zegt dan "wat is er?"..en ik Denk dan .ja pffff.....weet je het nu nog niet?...

jaaa..ik teken en schilder heeel graag!..heb dat al heel mijn leven graag gedaan...
op papier..op muren..met verf..krijt..etc etc..
en ik WIL groeien,en mijn gaven delen,en dansen,zingen,van allse doen;.Leven!

ik heb vanochtend het in mijn bedje bijna uitgeroepen!...wat ik kies;..wat ik wil...wat ik "eis"!..
alle geluk,overvloed in liefde,gezondheid,financieen,etc etc..
ik riep het zo hard,en sterk,dat ik bang werd van de energie golf die door mijn lichaam kwam..amaai!...bang dat ik was!..
hartklopingen..zweetaanvallen etc..
ja...wat lijkt het moeilijk dit DOOr te zetten;.mijn recht op liefde en geluk op te eisen...
vooal als je "partner" oostindisch doof is..en gewoon erover heen loopt..en alles veralgemeeniseert...en het maar over "WIJ" blijft hebben ..ONS transformatie proces...ONZE weg,ONS nieuwe huis,ONZE praktijk..maar niet ONZE intimiteit,ONS samen slapen..ONS knuffelen..Ik heb het gister Echt duidelijk gezegd..maar vandaag lijkt alles vergeten;.en heeft hij het ..van de andere kant van de tafel..over Ons nieuwe huis,en workshops..etc...

Weet je;.ik vidn de gesprekken met hem supertof..alhoewel..de laatste tijd niet Zo meer..maar ik wil ook aangeraakt worden in liefde..en niet beide twee meter van elkaar af over liefde praten en transformatie,etc

tjonge..
Dank je Taro...
je hebt echt een storm..Positief hoor!.teweeg gebracht in me ..want het is allemaal echt super waarheid wat je zegt!!tjonge...
zoveel..amaai..
dank je ;..en nogmaals dank je!;.
ik ga dit zeker nog 20 keer overlezen,net als wat de andere engeltjes hebben geschreven..Ik wil vooruit...en weer sprankelen en zingen en dansen..mezelf helemaal zijn..als elfje ,en engel,en vrouw!...
een dikke warme warme liefdevolle knuffel..
X
taro
taro aug 30 '11
Lieve lieve Tatora,

Als ik je reactie lees, schrik ik, wat ik lees jou als een grote, enthousiaste, energieke kracht, die eigenlijk gevangen zit in een kooitje die je jezelf aan meet.

Jij hebt een bruisende kracht in jezelf die moet gaan stromen, liefde ontvangen en liefde geven. Je bent een ster in geven. Een natuurlijke drijfkracht van je. Jij kan mensen blij, gelukkig, tevreden maken.

Maar in jou hele verhaal dat je schrijft, lees ik dat je heel graag dingen anders wil voor jezelf. Je wilt liefde, genegenheid, lekker samen in bed kroelen...

Ik herken het want ik was van nature ook meer een gever dan een nemer...maar ik ben hard op mijn bekkie gegaan en ben met lichamelijke klachten thuis komen te zitten. Sinds een aantal jaar geef ik minder, alleen als ik het zelf wil...
En ik neem meer...voor mij is dat, dat ik mezelf nu het allerbelangrijkst vind. Ik leefde voor mijn gezin, vrienden etc...
Maar nu doe ik wat ik wil, dus ben ik gestart met een opleiding.

Ik voel bij jou ook dat jij je punt nu moet zetten om er zelf beter van te worden. Welke beslissing voor jou het beste is...dat moet jezelf uitpluizen. Dat kan en vooral MAG niemand jou vertellen.

Maar van binnen voel jij al waar je heen moet en welke beslissingen je moet nemen.

Lieve Tatora, voor "nu" zit je vast en daar moet je uit geef die energie een doel, laat jezelf vrij en geef jezelf het geluk wat je verdient. Wees lief voor jezelf.....

Ik ga zo even aanvoelen of ik je moederspersoon, beter kan voelen, hopelijk krijg ik wat door wat voor jou herkenbaar is of het om je moeder gaat of je oma.

Hele dikke knuffel voor jou, ik zou wel even naar je toe wil komen en je willen vasthouden en zeggen..."je kan het, durf te kiezen voor het leven zoals jij het voor ogen hebt, je verdient het" maar de keus is aan jou, en jij moet het doen...een ander kan de verandering in jouw leven niet aanbrengen, jij zet de stap...
taro
taro aug 30 '11
Lieve Tatora,

Het kwam wat verwarrend bij me binnen. Zo dacht ik dat het om je moeder ging en dan even later leek het aan te voelen als oma...
Ik schrijf op wat ik door kreeg en dan moet jij maar even kijken wie zo was...

afwachtende vrouw, erg hard voor zichzelf, wilde van binnen liefde, maar durfde met deze vraag niet naar buiten te treden.
Ze was te koppig om liefde te vragen, haar trots zat haar in de weg.

Ik voel een vrouw in een stoel, naar links gezakt en die ondersteund met haar hand der gezicht / hoofd.

Ze was zo met zichzelf bezig dat ze vergat om te geven aan een ander, haar verwachtingen waren groot, maar niet haalbaar.

Op het eind van haar leven was ze misselijk, moeilijk kunnen eten daardoor.
Ik voel een plotselinge dood, het overviel haar, ze had nog niet verwacht te gaan.
Ik voel kiespijn, misschien zat ze daarom met der linkerhand op der gezicht...voelde ze daar pijn? Het lijkt of ze die pijn verzweeg.
Krijg het gevoel dat ze is verslikt / gestikt.
Gesloten persoonlijkheid, je kreeg eerder kritiek van der dan dat ze je stimullerde om iets te ondernemen.

Lieve Tatora, kijk of je het kunt plaatsen, is het 1 vrouw of zijn dit 2 vrouwen door elkaar heen...

Liefs Taro
Tatora
Tatora aug 30 '11
Lieve lieve Tatora,

Als ik je reactie lees, schrik ik, wat ik lees jou als een grote, enthousiaste, energieke kracht, die eigenlijk gevangen zit in een kooitje die je jezelf aan meet.

Jij hebt een bruisende kracht in jezelf die moet gaan stromen, liefde ontvangen en liefde geven. Je bent een ster in geven. Een natuurlijke drijfkracht van je. Jij kan mensen blij, gelukkig, tevreden maken.

Maar in jou hele verhaal dat je schrijft, lees ik dat je heel graag dingen anders wil voor jezelf. Je wilt liefde, genegenheid, lekker samen in bed kroelen...

Ik herken het want ik was van nature ook meer een gever dan een nemer...maar ik ben hard op mijn bekkie gegaan en ben met lichamelijke klachten thuis komen te zitten. Sinds een aantal jaar geef ik minder, alleen als ik het zelf wil...
En ik neem meer...voor mij is dat, dat ik mezelf nu het allerbelangrijkst vind. Ik leefde voor mijn gezin, vrienden etc...
Maar nu doe ik wat ik wil, dus ben ik gestart met een opleiding.

Ik voel bij jou ook dat jij je punt nu moet zetten om er zelf beter van te worden. Welke beslissing voor jou het beste is...dat moet jezelf uitpluizen. Dat kan en vooral MAG niemand jou vertellen.

Maar van binnen voel jij al waar je heen moet en welke beslissingen je moet nemen.

Lieve Tatora, voor "nu" zit je vast en daar moet je uit geef die energie een doel, laat jezelf vrij en geef jezelf het geluk wat je verdient. Wees lief voor jezelf.....

Ik ga zo even aanvoelen of ik je moederspersoon, beter kan voelen, hopelijk krijg ik wat door wat voor jou herkenbaar is of het om je moeder gaat of je oma.

Hele dikke knuffel voor jou, ik zou wel even naar je toe wil komen en je willen vasthouden en zeggen..."je kan het, durf te kiezen voor het leven zoals jij het voor ogen hebt, je verdient het" maar de keus is aan jou, en jij moet het doen...een ander kan de verandering in jouw leven niet aanbrengen, jij zet de stap...

zit met tranen nu,Taro...
herken ALLES,je HEBt gelijk....
helemaal..
en ik laat het gebeuren..steeds weer..
laat ik mijn kracht weg nemen;.
ow ow ow lieve Taro..
dikke warme knuffel terug met kleine zilver gouden sprankeltjs X
Tatora
Tatora aug 30 '11
Lieve Tatora,

Het kwam wat verwarrend bij me binnen. Zo dacht ik dat het om je moeder ging en dan even later leek het aan te voelen als oma...
Ik schrijf op wat ik door kreeg en dan moet jij maar even kijken wie zo was...

afwachtende vrouw, erg hard voor zichzelf, wilde van binnen liefde, maar durfde met deze vraag niet naar buiten te treden.
Ze was te koppig om liefde te vragen, haar trots zat haar in de weg.

Ik voel een vrouw in een stoel, naar links gezakt en die ondersteund met haar hand der gezicht / hoofd.

Ze was zo met zichzelf bezig dat ze vergat om te geven aan een ander, haar verwachtingen waren groot, maar niet haalbaar.

Op het eind van haar leven was ze misselijk, moeilijk kunnen eten daardoor.
Ik voel een plotselinge dood, het overviel haar, ze had nog niet verwacht te gaan.
Ik voel kiespijn, misschien zat ze daarom met der linkerhand op der gezicht...voelde ze daar pijn? Het lijkt of ze die pijn verzweeg.
Krijg het gevoel dat ze is verslikt / gestikt.
Gesloten persoonlijkheid, je kreeg eerder kritiek van der dan dat ze je stimullerde om iets te ondernemen.

Lieve Tatora, kijk of je het kunt plaatsen, is het 1 vrouw of zijn dit 2 vrouwen door elkaar heen...

Liefs Taro

dit is mijn moeder;.
helemaal..
ze is plots overleden ,ja;.
was depressief..zat in rolstoel,omdat ze ingezakte ruggewerverl had..hart problemen,operatie,....kon niet knuffelen..was hard voor zichzelf ook inderdaad..
ze kon vrij minachtend zijn inderdaad..
ze is in coma geraakt door onverwachte val toen ze naar toilet wilde gaan;.en hersenbloeding...
daarna in shock..en doktoren adviseerden om" de stekker " eruit te halen..
wij,als kinderen moesten beslissen..
ALS ze bij zou komen ,zou ze half verlamd zijn,niet kunnen spreken..en nog die depressie..
en mijn mama wilde nooit als kasplantje keven ,zei ze;.
dus ,ja;..
ik ben door haar overlijden, in shock gekomen,en depressie;.
heeft lang geduurd;..
ja;.tjonge Taro;..
er gaat nu zoveel door me heen;...
pijn,verdriet,afgekeurd voelen,eenzaam gevoel weer..
al die dingen..
warme lieve zachte knuffel ,X X X
taro
taro aug 30 '11
Lieve Tatora,,

Dat komt hard aan hé...weet wel dat het goed bedoelt is.
Even een stevige aanpak van boven.
Weet je dat je de eerste stap al gezet heb, je vraagt om hulp, daarbij erken je wat er speelt...zoooo belangrijk dat je al zo ver bent.
Daardoor durf je die stap naar verandering echt te zetten.

Je voelt chaos, twijfel, angst, pijn etc...maar weet dat je lieve mensen om je heen hebt verzamelt...alleen even goed voelen wie dat zijn.

Ik las je stukje bij automatisch tekenen...wat je tegen cialara zei...weet je dat ik datzelfde gevoel bij jou heb...in mijn eerdere lezing zij ik al dat als jij eerst iets hebt op geruimd het tekenen / schilderen aan bod komt.
Ik voel dat jij diezelfde gave bezit als cialara.
Je kunt door middel van je teken kunsten, mensen erop wijze waar ze goed in zijn.

Lieverd, doe rustig aan, stapje voor stapje en niets overhaast doen.
Het komt goed, want die sterke wil in jou die weet goed wat de bedoeling is...

Lees nog even terug in vorige lezing, wat je moeder je kwam vertellen.
Geloof in jezelf en in je kracht.

Heel veel liefde, kracht en liefde voor de komende tijd.

En weet dat er hier mensen zijn die voor je klaar staan.
Tatora
Tatora aug 30 '11
Lieve Tatora,,

Dat komt hard aan hé...weet wel dat het goed bedoelt is.
Even een stevige aanpak van boven.
Weet je dat je de eerste stap al gezet heb, je vraagt om hulp, daarbij erken je wat er speelt...zoooo belangrijk dat je al zo ver bent.
Daardoor durf je die stap naar verandering echt te zetten.

Je voelt chaos, twijfel, angst, pijn etc...maar weet dat je lieve mensen om je heen hebt verzamelt...alleen even goed voelen wie dat zijn.

Ik las je stukje bij automatisch tekenen...wat je tegen cialara zei...weet je dat ik datzelfde gevoel bij jou heb...in mijn eerdere lezing zij ik al dat als jij eerst iets hebt op geruimd het tekenen / schilderen aan bod komt.
Ik voel dat jij diezelfde gave bezit als cialara.
Je kunt door middel van je teken kunsten, mensen erop wijze waar ze goed in zijn.

Lieverd, doe rustig aan, stapje voor stapje en niets overhaast doen.
Het komt goed, want die sterke wil in jou die weet goed wat de bedoeling is...

Lees nog even terug in vorige lezing, wat je moeder je kwam vertellen.
Geloof in jezelf en in je kracht.

Heel veel liefde, kracht en liefde voor de komende tijd.

En weet dat er hier mensen zijn die voor je klaar staan.

ja...........lieve engel..
ik weet het en voel het....in mij.
het is Nu de tijd,.....
en ja..tekenen doe ik al jaren graag..en er komen dan ook boodschappen binne,net als wanneer ik schrijf of zing..
ik heb die gaven mee gekregen van uit Thuis;.
en ik MOET die nu gaan gebruiken..
k weet het,en voel het ook heel sterk!
je bent een wondertje!!
dank je voor je liefdevolle steun en aanmoediging
veel liefs X
taro
taro sep 4 '11
Lieve Tatora,

Ik vind je een zeer moedige vrouw, iemand die zo open durft te kijken naar zichzelf...erg mooi.

En weet je kan het en je zult geholpen worden door boven om het geen te bereiken wat voor jou de bedoeling is.
Laat je meevoeren op die stroom.

Ik ben trots op je. En weet dat je mama mee kijkt en dat ook is.

Heel veel liefs voor jou. Ik denk veel aan je en stuur je elke keer een grote dosis licht en kracht jouw kant op

Liefs Taro
Tatora
Tatora sep 4 '11
Lieve Tatora,

Ik vind je een zeer moedige vrouw, iemand die zo open durft te kijken naar zichzelf...erg mooi.

En weet je kan het en je zult geholpen worden door boven om het geen te bereiken wat voor jou de bedoeling is.
Laat je meevoeren op die stroom.

Ik ben trots op je. En weet dat je mama mee kijkt en dat ook is.

Heel veel liefs voor jou. Ik denk veel aan je en stuur je elke keer een grote dosis licht en kracht jouw kant op

Liefs Taro
lieve taro....zoveel Dank vanuit het diepste van mijn hartje!!!
het is zo enorm waardevol wat ik hier mag ontvangen van jullie allemaal!!;
jaren heb ik dat niecht kunnen doen,zo open zijn ,en nu vind het het weerklank!;ik zit hier momenteel bij mijn zoon,die aan de kust woont,en die hoorde en las ook wat er hier geschreven en gestuurd wordt naar me,en ook dat iemand zei,dat hij een lief zacht karakter heeft,en hij kreeg tranen in zin ogen...och...lieve engel dat het is!;
ik ben sinds gisteren hier,na weer wat "vervelende "dingen thuis bij "vriend",waaronder gisteravond te horen van hem,dat hij gedronken had gister,en een deur kapot heeft gemaakt thuis,
wat ben ik blij dat ik Nu juist Hier ben,en niet daar!
Hoe het allemaal verder gaat verlopen nu weet ik nog niet,maar kan alleen maar nu even in het Nu kijken...
ik voel dat er,hier op merudi,en ook buiten in vrienden kring,plus van mijn dochter en zoon,veeeeel liefde gestuurd wordt,alsook van mijn overleden zielemaatje lance..
en ben daar Dankbaar voor!;.ik zie er ZO naar uit inderdaad,om "in actie "te komen met eigen praktijk,van healing,schrijvenmeditaies etc etc...
Eindelijk s helemaal te doen waarvoor ik gekomen ben ..In Naam van Liefde!..
oneindig veel liefs in zachtgouden regenboogkleuren vol sprankels van Puur wit licht,dat al julie hartjes vult met de Kracht van het Gouden tijdperk!..
dank jullie !
veel liefs X
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy