Loading...
nl

Hulp van beschermengel?

Heerda
Heerda aug 18 '11
Nooit eerder was ik er zo zeker van dat wij werden geholpen door een beschermengel of misschien van een dierbare in het hiernamaals. Wij reden op de A 28 van Zwolle richting Amersfoort. Ik reed 130 in de linkerbaan. 130 om een achterop rijdende nog snellere auto niet onnodig te hinderen. Deze wagen passeerde mij toen rechts maar kon mij onmogelijk inhalen omdat er geen ruimte was. Ik was namelijk begonnen met het inhalen van een vrachtauto. Onbegrijpelijk en onverklaarbaar was dat hij mij toch ging inhalen... in een ruimte die er niet was. Maar het wonder was dat hij dwars door mijn wagen heen ging!!!! Als mijn vriendin er niet bij geweest was zou ik zeggen dat dit een hallucinatie van mij was. Hevig geschrokken kwamen wij ongedeerd bij op een parkeerplaats. Tijdens meditatie probeer ik wel soms contact te leggen met mijn beschermengel, dus ik sta hier wel open voor.
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 18 '11
Je hebt geluk gehad, met 130 gaan inhalen is natuurlijk geen slimme zet..die auto die zo knetterhard rijd gaat dan maar op zijn rem hoor.
Goeie Engel heb je bij je smile
diebrabander
diebrabander aug 20 '11
Ongeloofelijk tongue

Ook wel fijn om die bevestiging te hebben dat je gids goed voor je zorgt lijkt mij:)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki