Loading...
nl

droom over moord

goudsbloem
goudsbloem aug 16 '11
hallo wie kan mij verder helpen met mijn droom vanacht?
ik heb gedroomd dat ik samen met iemand anders twee mannen bijna heb vermoord ze waren niet dood omdat ik ze nog heb zien bewegen en praten maar er zijn veel messtekengegeven en ze zouden eigelijk wel dood moeten zijn...
voor dat ik wakker werd zij een man nog au ik heb buikpijn..
heeft iemand enig idee wat het kan betekenen?
ik heb het al opgezocht maar er zijn te veel verschillende uitkomsten..

liefs
Delen:
willow
willow sep 4 '11
heb jij miss en woede tegenover een man?
of heeft ooit een man zo gekwest dat er ergens in jou nog een boosheid zit dat nog niet echt verwerkt is?
wat ik eigelijk eerst wil vragen is of het aanvoelde als een echt droom die onaaneenhangend is (zoals de de dagdagelijkse dromen)of voelde het aan als een intense voorspellende/waarzegende/heldere droom ?
want ik heb het gevoel dat het een intense maar gewone droom was die je bij gebleven is omdat je getuigen was en mee deed met iets dat je niet in het dagelijkse leven zou doen (hoop ik hihihihi)
groetjes willow
goudsbloem
goudsbloem sep 8 '11
hoi lieve willow,
fijn dat je gereageerd hebt..
ja het zou best eens kunnen zijn dat ik veel woede heb tegenover een man...de droom voelde wel als een gewoone droom en geen voorspellende droom hihi nee dat zou nooit gebeuren daar ben ik niet tot in staat! maar het klopt wel dat ik veel woede bij me heb en dat zal misschien de woede verklaren ik heb zelf ook aan een uiting van schulgevoel gedacht ik had twee dagen voor de droom een grote keuze gemaakt waar ik me nogal schuldig over voel misschien heeft dat er ook mee te maken..wel een rare droom he dat maak je niet elke dag mee haha..
willow bedankt voor je reactie

liefs Goudsbloem

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki