Loading...
nl

Eindelijk is het zover: een Merudi meet!

Emuca
Emuca aug 15 '11
10 september is het zo ver... een echte merudi-meet!

Waar? Katwijk aan Zee! Lekker bij een standtentje.. wat me waar willen?

Tijden worden nog afgesproken.. Waar we verzamelen ligt er deels aan hoeveel mensen er met het OV gaan komen (ik wel)... Wie komt er ook? smile
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 15 '11
Emuca... dit lijkt me echt heel erg leuk!!!
Als ik kom, moet ik inderdaad met het openbaar vervoer
komen blush

Ik laat nog wel ff weten of ik kom...
als ik bij mijn moeder mag slapen...

groetjes moonflowertje wink
Emuca
Emuca aug 15 '11
Ik reis zelf via utrecht.. en ik kan 3 mensen met korting meenemen smile
Merel-Marij
Merel-Marij aug 15 '11
Alvast heel veel plezier gewenst!!
Groene_heks
Groene_heks aug 16 '11
Ik kom ook met de trein,misschien kunnen we elkaar onderweg meeten?
Emuca
Emuca aug 16 '11
In Utrecht? smile
Groene_heks
Groene_heks aug 16 '11
Yup yup, weer onder het blauwe bord?
Lena
Lena aug 16 '11
als het lukt ben ik er...ligt ook aan de tijd,maar van 13.00 tot 16.00 heb ik begrepen?
Cialara
Cialara aug 16 '11
Ha ha ha, ja dat is grappig, er was nog geen tijd afgesproken Lena smilemaar er staat inderdaad ergens van 1 tot 4, alleen dan wel midden in de nacht winkMaar ik moet zeggen, dat die tijden overdag best mooi zijn, zeker voor de treinreizigers...

Ik ga er in ieder geval ook zijn, met de trein of met de auto en desnoods op de fiets wink
Emuca
Emuca aug 16 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Yup yup, weer onder het blauwe bord?


Jup jup!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '11
Ik vind het heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn. Heb studie weekend. Maken jullie wel foto's en plaatsen jullie het hier? Ben erg benieuwd hoe het is.
New Moon
New Moon aug 16 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ik reis zelf via utrecht.. en ik kan 3 mensen met korting meenemen smile


Hoi smile
Dit geldt ook voor mij, dus kunnen er in ieder geval 6 mensen met korting meereizen.

Ik zal zorgen dat ik op tijd onder het blauwe bord sta smile

Liefs, New Moon
Emuca
Emuca aug 16 '11
Inderdaad... smile
gast
gast aug 17 '11
Ik wil er heel erg graag bij zijn. Probleem is nu dat mijn familie heeft bedacht om die dag ook een soort van familie dag van te maken omdat een oom uit Amerika dan ook er is. Die komt de vrijdag ervoor dus niet veel speelruimte. Nu hoop ik dat ik deze twee dingen kan kombineren. Dus dat ik een paar uurtjes bij jullie kan zijn en dan ook nog tijd heb om bij mijn familie te zijn. Mijn moeder zei gelijk toen ik het vertelde van deze afspraak; nou dat kan dan niet door gaan! Pardon; heb ik geen recht om zelf te beslissen war ik mezelf bevind! Het is de enige afspraak die ik tot nu toe gemaakt heb in deze week. Expres al geen andere afspraken gemaakt terwijl ik toch wel een aantal mensen graag even zie die week. Oké ik kom voornamelijk voor mijn moeder omdat ze door een moeilijke periode gaat maar dat hoeft toch niet direct te betekenen dat ik de hele week naar haar pijpen hoef te dansen. Ja ik ben er wel een beetje gefrustreerd over omdat dit het zoveelste ding is de laatste tijd waaruit blijkt dat ik niet bepaald mijn eigen leven inricht maar die inricht naar anderen toe. En daar baal ik op dit moment een beetje van. Niet dat ik alles alleen maar voor mezelf wil maar een klein beetje tijd voor mezelf, mijn invulling, moet toch kunnen of niet dan. Dus ik ga gewoon proberen deze dag te combineren. Nu weet ik nog gen tijden en waar ze van plan zijn naar toe te gaan maar ik denk dat als het ongeveer van 13.00u tot 16.00u ofzo met jullie is dat het aardig moet lukken. Mag ook iets eerder maar ik weet niet hoe dat met de trein reizigers uitkomt. Eventueel als ik over een auto beschik wil ik jullie wel ophalen op Leiden station.
Groene_heks
Groene_heks aug 17 '11
Dat zou wel heeeel leuk zijn, eerlijk gezegd zou ik het heel jammer vinden als jij er niet bij bent, die kans krijg ik niet gauw meer om jou te zien smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '11
Origineel bericht van: gast
Ik wil er heel erg graag bij zijn. Probleem is nu dat mijn familie heeft bedacht om die dag ook een soort van familie dag van te maken omdat een oom uit Amerika dan ook er is. Die komt de vrijdag ervoor dus niet veel speelruimte. Nu hoop ik dat ik deze twee dingen kan kombineren. Dus dat ik een paar uurtjes bij jullie kan zijn en dan ook nog tijd heb om bij mijn familie te zijn. Mijn moeder zei gelijk toen ik het vertelde van deze afspraak; nou dat kan dan niet door gaan! Pardon; heb ik geen recht om zelf te beslissen war ik mezelf bevind! Het is de enige afspraak die ik tot nu toe gemaakt heb in deze week. Expres al geen andere afspraken gemaakt terwijl ik toch wel een aantal mensen graag even zie die week. Oké ik kom voornamelijk voor mijn moeder omdat ze door een moeilijke periode gaat maar dat hoeft toch niet direct te betekenen dat ik de hele week naar haar pijpen hoef te dansen. Ja ik ben er wel een beetje gefrustreerd over omdat dit het zoveelste ding is de laatste tijd waaruit blijkt dat ik niet bepaald mijn eigen leven inricht maar die inricht naar anderen toe. En daar baal ik op dit moment een beetje van. Niet dat ik alles alleen maar voor mezelf wil maar een klein beetje tijd voor mezelf, mijn invulling, moet toch kunnen of niet dan. Dus ik ga gewoon proberen deze dag te combineren. Nu weet ik nog gen tijden en waar ze van plan zijn naar toe te gaan maar ik denk dat als het ongeveer van 13.00u tot 16.00u ofzo met jullie is dat het aardig moet lukken. Mag ook iets eerder maar ik weet niet hoe dat met de trein reizigers uitkomt. Eventueel als ik over een auto beschik wil ik jullie wel ophalen op Leiden station.


Mooi proces. Wie bepaalt er over jouw tijd? Wordt het niet tijd om echt volwassen te worden, en de energetische navelstreng ook door te knippen?
gast
gast aug 17 '11
Ja Nims dat zou heel mooi zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '11
Het lijkt me dat je hier een mooie uitnodiging te pakken hebt! Ik zou ervoor gaan als ik jou was wink.
Cialara
Cialara aug 17 '11
Ik kan ook wel wat mensen ophalen van het station smilehoor wel wie en hoe laat wink
Groene_heks
Groene_heks aug 18 '11
Nog effe uitvogelen hoe de reistijden precies zijn, dus ik zou graag van je aanbod gebruik maken Jorine smile
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki