Lieve Tesje,
Het wordt weer tijd voor vertrouwen.
Je bent gekwetst, je bent pijn gedaan en nu is het tijd om weer op te staan.
Laat je niet meer meevoeren door de gedachtengang van andere mensen, en dan doel ik vooral op 1 meisje in je vriendenkring.
Je leven heb je in eigen hand, jij kunt er van maken wat je wil.
Er is iemand die jou wil domineren / klein houden. Een vriendin die jou voor zich zelf wilt houden. Die niet wil dat jij gaat verder groeien.
Diegene wilt alles bij het oude houden en die wil nu nog niet door groeien.
Jij wel, jij voelt nu dat het tijd is voor actie.
Laat je niet afleiden, trek jezelf uit dat isolement en ga het leven de ruimte geven om al het moois op je pad te laten komen. Het is nu tijd voor loslaten en weer opbouwen.
Je hoeft niet iedereen in je leven te houden, vertrouw erop dat als vriendschappen niet meer goed voelen, je ze loslaat, er nieuwe vriendschappen op je pad komen.
Geef toestemming voor geluk en liefde.
Laat je niet meer die afgrond indrukken, je bent een lieverd, die nu teveel twijfels heeft over het leven. Dat komt door alles wat je nu al hebt meegemaakt. Je vertrouwt teweinig op jezelf.
Ik voel dat jij in staat bent om jezelf veel sterker neer te zetten, dan je nu doet. Je hoeft alleen maar je angst los te laten,(de angst om alles kwijt te raken). Als je je gedachtes kunt omzetten van "stel nou dat dit gebeurt of stel nou dat dat gebeurt" naar "ik hou van mezelf, en ik verdien een liefdevol leven met lieve mensen om mij heen" Dan zul je merken dat je met die positieve gedachtes, jezelf beter gaat voelen.
Probeer vertrouwen te hebben en volg de weg wat je diep in je hart voelt, dat gevoel van binnen dat tegen jou zegt, "daar wil ik heen, dat wil ik worden", vertrouw daar op.
Je kunt het want ik voel dat jij een enorme kracht in je hebt om het leven een positieve draai te geven. Op die kracht daar mag je op gaan bouwen. Angst is een slechte raadgever, laat die angst los en heb vertrouwen. Luister naar jou wensen en dromen.
Je bent sterk en je kunt het leven aan.
Ik voel dat jij je kracht kunt halen uit dieren, dieren geven liefde zonder iets te verwachten. Van dieren wordt je blij en die geven de rust die je nodig hebt.
Lieve Tesje, doe rustig aan, het leven is en blijft vallen en opstaan. Durf te uit te groeien tot een mooie krachtige vrouw. je kunt het!!! vertrouw op jezelf.
JE BENT HET WAARD!!!!
Liefs Taro