Loading...
nl

zou iemand aub mijn foto kunnen lezen?

tesje
tesje aug 15 '11
hallo
zou iemand aub mijn foto kunnen lezen?
ik zou het erg fijn vinden.
ik ben nieuw hier en ik heb de regels gelezen.
ik hoop dat ik mijn foto goed heb geplaatst.
http://94.100.124.54/1034800001-1034850000/1034834901-1034835000/1034834983_5_clZz.jpeg

ik zou nog wel graag willen weten of iemand van jullie ook een foto kan lezen van iemand die overleden is? ik heb namelijk veel mensen mensen verloren, waaronder mijn beide ouders.
ik zou het geweldig vinden als iemand de foto van mijn overleden oma en moeder zou willen lezen.
ik ben blij met alles wat er doorkomt.

alvast bedankt!
Delen:
tesje
tesje aug 17 '11
hallo, misschien ben ik een beetje te vroeg, maar ben ik soms moeilijk te lezen? of ligt het ergens anders aan?
misschien kom ik wat ongeduldg over, sorry daarvoor. ik ben alleen erg nieuwsgierig.
ik wil jullie niet opjagen ofzo hoor, ik heb geduld wink
nogmaals bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '11

Dit is de foto. Ik zie wel dat hij meer dan een jaar oud is. Heb je misschien een recentere foto van je?
JulienMoorrees
p.s. voor iemand die zegt die geduld heeft, kom je wel een beetje ongeduldig over als je in minder dan 20 minuten een lezing wilt wink. Hoe komt dat zo?
tesje
tesje aug 17 '11
hallo
sorry als ik ongeduldig over kom dat is niet mijn bedoeling, ik begrijp dat iedereen het druk heeft.
ik heb het op dit moment alleen erg moeilijk en ik zit een beetje met mezelf in de knoop. daarom kom ik misschien ongeduldig over.

ik zal even een recente foto neerzetten
http://94.100.121.137/1386750001-1386800000/1386763601-1386763700/1386763659_5_pgF8.jpeg
JulienMoorrees
Serenity
Serenity aug 17 '11
Oke meissie ik ga een poging wagen alleen lees ik nog niet zolang foto's dus excuus als ik het mis heb daar zit geen kwaadspel in.

Ik denk te zien een heel ontevreden meisje, ontevreden omdat ze nog niet heeft ontdekt waar ze in uitblinkt, klopt dat toevallig?

Kreeg jij vaak te horen 'oh dat kan ze niet' .
En om een discussie te vermijden werd alles voor je gedaan, uit jij je onvrede naar anderen toe, dierbare die ondanks je negatieve gedrag toch onvoorwaardelijk blijven houden van je?

Ik denk als jij alles omkeert en zelf aan de slag gaat dat die kracht die je brengt in je onvrede heel goed van pas komt in datgeen wat jij wilt bereiken.
En nu de ham vraag, wat wil jij?
Wat wil je voor jezelf in de toekomst en wat wil je absoluut niet?
Hoe denk je daar te komen en hoe denk jij dat wat je niet wilt te ontwijken?
Welke eerste stap moet je doen om in die richting komen?
Welke dingen zo je daarvoor moeten oefenen om onder de knie te krijgen?
Heb je dat allemaal ervoor over, zelfs de negatieve zware tijden?

Je bent een mooie meid Tes en je lijkt me erg vriendelijk en kwetsbaar ook, geloof in jezelf in je eigen kunnen en je komt er wel lieverd.
Ik kreeg het idee over chips door, eet je veel chips ipv groenten, want voeding heeft effect op je humeur en daarmee ook op je gedrag.

Ik heb zelf de ervaring dat van gezond eten mezelf fitter en vrolijker voel plus fiets en wandel ik erbij dat wekt ook weer een happy stofje aan in je bolletje.

Dit was het, ik hoor graag van je wat je ervan vond.
Liefs.
tesje
tesje aug 17 '11
hallo miri
heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto, er kloppen echt heel veel dingen en ik ben echt verbaasd.
ik heb nogal veel meegemaakt en veel mensen verloren, ik ben inderdaad ontevreden over mezelf. en ik zoek inderdaad ook nog iets waar ik echt goed in ben .
som reageer ik me inderdaad wel eens of omdat ik niet lekker in mijn vel zit of gestressed ben, ik kan mijn emoties namelijk moeilijk uiten.
ik stond ook verbaasd over die dingen die u vertelde over dat ik moet uitzoeken wat ik wil, daar ben ik heel erg mee bezig op het moment, ook methet zoeken naar een opleiding, ik denk vaak aan de toekomst, dat is iets wat ik eerst niet deed. ik ben namelijk een tijdje erg depressief geweest na het overlijden van mijn oma. inmiddels weet ik dat ik naar de toekomst moet kijken en inderdaad ben ik bezig om de eerste stappen te zetten.
wat u vertelde over chips klopt wel een beetje, ik heb in het verleden nogal ongezond gegeten ook als kind.
inmiddels let ik op mijn voeding en ben ik al 6 kilo afgevallen.ik voel me inderdaad wel wat fitter. en wandelen en fietsen doe ik ook graag.
ik vond het erg fijn en ik was echt verbaasd.
heel erg bedankt!!
liefs en een fijne avond
Serenity
Serenity aug 17 '11
ohhh meid wat leuk zeg!!! Oh ik ben een beetje trots op mezelf dat het zo goed is uitgevallen de lezing!^^

Bravo 6kilooooo en een bewustere levensstijl ook nog erbij, (vol houden nu!!!)
Meid helemaal geweldig!!!

ik lees je heel graag weer verder op het forum, ik zag dat je al wat interessant had gevonden op Merudi, geloof me er is meer!

Liefs.
taro
taro aug 19 '11
Lieve Tesje,

Het wordt weer tijd voor vertrouwen.
Je bent gekwetst, je bent pijn gedaan en nu is het tijd om weer op te staan.
Laat je niet meer meevoeren door de gedachtengang van andere mensen, en dan doel ik vooral op 1 meisje in je vriendenkring.
Je leven heb je in eigen hand, jij kunt er van maken wat je wil.

Er is iemand die jou wil domineren / klein houden. Een vriendin die jou voor zich zelf wilt houden. Die niet wil dat jij gaat verder groeien.
Diegene wilt alles bij het oude houden en die wil nu nog niet door groeien.
Jij wel, jij voelt nu dat het tijd is voor actie.
Laat je niet afleiden, trek jezelf uit dat isolement en ga het leven de ruimte geven om al het moois op je pad te laten komen. Het is nu tijd voor loslaten en weer opbouwen.
Je hoeft niet iedereen in je leven te houden, vertrouw erop dat als vriendschappen niet meer goed voelen, je ze loslaat, er nieuwe vriendschappen op je pad komen.

Geef toestemming voor geluk en liefde.

Laat je niet meer die afgrond indrukken, je bent een lieverd, die nu teveel twijfels heeft over het leven. Dat komt door alles wat je nu al hebt meegemaakt. Je vertrouwt teweinig op jezelf.
Ik voel dat jij in staat bent om jezelf veel sterker neer te zetten, dan je nu doet. Je hoeft alleen maar je angst los te laten,(de angst om alles kwijt te raken). Als je je gedachtes kunt omzetten van "stel nou dat dit gebeurt of stel nou dat dat gebeurt" naar "ik hou van mezelf, en ik verdien een liefdevol leven met lieve mensen om mij heen" Dan zul je merken dat je met die positieve gedachtes, jezelf beter gaat voelen.

Probeer vertrouwen te hebben en volg de weg wat je diep in je hart voelt, dat gevoel van binnen dat tegen jou zegt, "daar wil ik heen, dat wil ik worden", vertrouw daar op.

Je kunt het want ik voel dat jij een enorme kracht in je hebt om het leven een positieve draai te geven. Op die kracht daar mag je op gaan bouwen. Angst is een slechte raadgever, laat die angst los en heb vertrouwen. Luister naar jou wensen en dromen.
Je bent sterk en je kunt het leven aan.

Ik voel dat jij je kracht kunt halen uit dieren, dieren geven liefde zonder iets te verwachten. Van dieren wordt je blij en die geven de rust die je nodig hebt.

Lieve Tesje, doe rustig aan, het leven is en blijft vallen en opstaan. Durf te uit te groeien tot een mooie krachtige vrouw. je kunt het!!! vertrouw op jezelf.
JE BENT HET WAARD!!!!

Liefs Taro
tesje
tesje aug 19 '11
hallo taro
wat een lieve tekst heb je geschreven! heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto, er kloppen echt heel veel dingen.
ik ben weer echt verbaasd.Je verwoord de dingen echt heel goed.
mensen hebben inderdaad de baas over me gespeeld vooral vroeger, ben ik veel gepest.
verder klopte vooral deze zin heel erg : Laat je niet afleiden, trek jezelf uit dat isolement en ga het leven de ruimte geven om al het moois op je pad te laten komen. Het is nu tijd voor loslaten en weer opbouwen.
dit is echt heel erg op mij van toepassing. ik heb inderdaad veel angst en ik vind het moeilijk om op dingen te vertrouwen.
ik ben ook gek op dieren dus dat klopt ook en ik vind er inderdaad ook veel rust in.
heel erg bedankt voor het lezen , ik heb er echt heel veel aan.
liefs tessa
angel-star
angel-star aug 22 '11
lief tesje
op je korte levenspad is jou veel onrecht aan gedaan.waardoor je heel onzeker bent geworden.je bent erg verbittert en vraagt je af waarom jij de dingen zo moet mee maken in het leven waar is dat goed voor is ja dat is een vraag die kan niemand voor je beanwoorden .maar je moet nu langszaam aan je eigen toekomst gaan denken jij en alleen jij kan er wat van maken .het verlies van je dierbaren en vooral je oma kun je nog niet acepteren en klam je nog erg aan dingen vast probeer weet makkelijker gezegt dan gedaan maar voor je eigen bestwil het een plekje tegeven.blijf ook niet wanhopig op zoek naar begrip van andere want je trek daardoor onbewust verkeerde mensen naar je toe wat misbrijk maken van je kwetsbaarheid.jou tijd van geluk komt vanzelf op je pad dat oeft je niet tezoeken.kijk op een rustige manier naar je toekomst neem je de tijd dan gaat jou toekomstbeeld je ook lukken en dan verdijnt ook langzaam jou onzekerheid maar geef alles de tijd overhaast geen dingen en dan zal voor jou de zon ook weer gaan schijnen.
tesje
tesje aug 22 '11
hallo angel star
bedankt voor het lezen van mijn foto, er kloppen inderdaad heel veel dingen.
u heeft gelijk dat ik de verliezen nog niet kan accepteren en ik heb veel meegemaakt. ik ben er wel mee bezig om de dingen een plekje te geven maar dat kost wel tijd, u heeft ook gelijk dat ik onzeker ben en dat mij veel onrecht is aangedaan.
ik heb in ieder geval heel veel aan u antwoord.
groetjes en een fijne dag
taro
taro aug 25 '11
Lieve Tessa,

Graag gedaan.
Ik vind je een bijzonder meisje.
En niet twijfelen aan jezelf.
Je bent een toppertje.

Liefs Taro

Social Services

Delen:

Netwerk