Beste anegl-star,
Allereerst hartelijk dank voor je reactie!!
Hierbij mijn antwoorden, je hebt eigenlijk in alles gelijk, heel erg knap van je, dat je dit er zo uit kan halen
hoi xfell
je bent vrolijk en positief ingesteld persoon ,je ben kunt niet echt stil zitten en bent erg ondernemend en vindt fijn om mensen om je heen te hebben
Dit klopt, ik hou er niet van om heel de dag zielig te zitten doen, of in het negatieve te blijven hangen Iedereen kan bereiken wat die wilt, maar je moet er wel je best voor doen!! Stil zitten kan in inderdaad zeker niet, dan maak ik mezelf helemaal gek Haha ondernemend zit ook wel in mij Ik kan niet echt goed tegen alleen zijn, ik hou van de mensen en drukte om mij heen
,heb volgens mij een hechte band met je moeder.
Klopt helemaal, mijn moeder is echt mijn alles, mijn beste vriendin, en dit is ook echt de persoon die ik het meest vertrouw, je kunt wel zeggen, mijn beste vriendin
staat open voor nieuwe dingen spiritueel nieuwschierigheid heb je ook in je zitten.
Alles wat nieuw is, is / vind ik leuk Dit klopt ook wel jaa, geloof er ook in
je laat je niet over je heen lopen maar doet dat ook niet bij andere.
Nee, ik ben wel nu ik iets ouder ben geworden en het "grote mensen" wereld in kom erg veranderd hier in Vroeger liet ik mij dat wel gebeuren maar nu laat ik me niet zomaar over mij heen lopen nee, en ik vind het niet kunnen om de baas te zijn over een ander
wat die deur betreft die trekt je aandacht om dat je daar inergie aanvoelt van iemd.die over je waakten zo nu en dan even een kijkje bij je neemt.
Dat gevoel heb ik dus ook heel erg sterk, ik weet ook wel zeker wie over mij waakt Haha
je heb ook erg de drang om heel zelstandig en onafhankelijk je toekomst tegenmoet wil gaan.
Jaa, ik wil op mijn eigen benen kunnen staan, maar soms heb je weleens af en toe hulp nodig, Bv de hulp van mijn lieve moeder xx
benbenieuwd of je jezelf hier een beetje in herkent