Loading...
nl

Vorige levens...

Solaria
Solaria jan 13 '12
btw, wat een therapeut wel of niet kan zeggen hangt ook af van in hoeverre hij/zij samenwerkt met zijn gids of spirituele begeleiders. in het eerste boek van loes van loon, beschrijft ze wat er gebeurde tijdens de regressie therapie.
Archolm
Archolm jan 13 '12
Hoe vaak zou je zon sessie moeten doen voor iemand door krijgt wat je in eerder levens hebt meegemaakt? En ik heb weleens gelezen dat sommige mensen lessen uit vorige levens daarna kunnen toepassen in hun huidige, maar wat kan iemand eraan hebben als je zou weten dat je bijv, een piraat of een willekeurig iemand tijdens de 1ste wereld oorlog was?
Word je dan in een soort van trance gebracht zodat je momenten doorkrijgt?
Solaria
Solaria jan 14 '12
hoeveel sessies je nodig hebt is afhankelijk wat je wilt weten en waarvoor. Het kan te maken met fysieke of mentale problemen, die je ondervind in dit leven die je niet kan verklaren en de artsen ook niet. Of om lessen die je steeds tegenkomt, maar niet begrijpt waarom. Meestal tussen 1 en 5 sessie en per sessie behandel je een bepaald gebied/probleem. het gaat er niet zozeer om wie of wat je was, maar om welke lessen je hebt gemeesterd of een stuk karma wat ineens verklaarbaar is of wat je hierdoor als nog in dit leven kan meesteren.

En in de reguliere praktijken, word het o.a. gebruikt om angsten en fobieën, relatieproblemen, psychische klachten, lichamelijke klachten te overkomen. Maar ben je bezig met je spirituele groei dan kan het je ook op weg helpen met je zielendoel,innerlijke groei en zingeving. tijdens zo'n sessie zou je ook naar je persoonlijke akasha kunnen gaan en of je gidsen ontmoeten. maar dat hangt wel af of die therapeut dat ook doet. en daarnaast kan iedereen ten alle tijden. naar de(persoonlijke) akasha gaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Hey Solaria...

...Nee, ik heb dit nog nooit gedaan, eerlijk gezegt...
Maar ik zou het wel graag willen...
Als ik de kans krijg om het hier in de buurt bij iemand te kunnen doen, dan zou ik dit zeker doen...
Maarja... waar vind je die?

Ik zal eens gaan kijken op google, mijn gids is meer een soort leraar voor mij... Het waarschuwd me soms van te voren... toch is het achteraf veel actiever om me in te laten zien, waarvoor of waarom het zo moest gaan... Hij stuurt me soms als het ware, naar het juiste inzicht...
Die ik vanuit mijn bewuste ik, zal moeten inzien...

Ook ben ik me langzaam aan het beseffen dat ik niet 1 gids, maar waarschijnlijk 2, misschien wel 3 heb...
1 hoofdgids... en 2 hulpgidsen?
in ieder geval is er meer bij me...
Kan ik daar ook achter komen bj zo'n regressie behandeling?
En hoeveel sessies zal er nodig zijn?
Ik neem aan dat het niet zo is dat je binnenkomt bij iemand, die zonder communiseren weet waar ik naar toe moet (in vorige levens) Om dingen uit het heden, helder te krijgen...

groetjes moonflowertje wink

Ik geef in mijn praktijk regressie therapie en zit in utrecht. Voor de meeste dingen zijn een paar sessies al voldoende. Iets voor jou misschien?
aquarel
aquarel jan 15 '12
moonflowertje : ja, je hebt gidsen die een bepaalde periode bij je blijven, daarna, komen er andere gidsen bij, enzovoort.. en je hebt 1 hoofdgids.
aquarel
aquarel jan 15 '12
op moeilijke momenten in mijn leven maak ik contact met mijn gidsen of mijn broer
aquarel
aquarel jan 15 '12
en in mijn vorig leven was ik een bakker ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 15 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Hoe vaak zou je zon sessie moeten doen voor iemand door krijgt wat je in eerder levens hebt meegemaakt? En ik heb weleens gelezen dat sommige mensen lessen uit vorige levens daarna kunnen toepassen in hun huidige, maar wat kan iemand eraan hebben als je zou weten dat je bijv, een piraat of een willekeurig iemand tijdens de 1ste wereld oorlog was?
Word je dan in een soort van trance gebracht zodat je momenten doorkrijgt?

Als je in regressie gaat, dan ben je zelf nog bij bewustzijn. Je gaat dus terug naar je eigen vorige leven. De therapeut doet dat niet voor jou, maar begeleidt jou in het proces. Het klopt dat je de lessen uit je vorige leven gaat integreren in het huidige, zodat je de zogenaamde "angel" eruit haalt.

Je hebt er op zich niet zoveel aan als je weet dat je een piraat was, maar het gaat om de situatie waarin deze piraat zich bevond. Als je daar bijvoorbeeld een trauma hebt opgelopen, kan dit nog steeds wel invloed hebben op je dagelijks leven. Door hier inzicht in te krijgen en bewustzijn op, kun je dit gaan helen en daarmee ook de pijn in dit leven ervan, op lossen.
Archolm
Archolm jan 15 '12
Ik doe nog fftjes een paar weekjes tot rust komen NiMS en dan zou het zo maar eens kunnen dat ik een keer een afspraak bij je wil komen maken.
Ik heb al heel lang het idee dat er iets is of niet klopt en ik kan daar niet goed mijn vinger opleggen. Misschien dat dit een mooie gelegenheid zou zijn om zoiets te proberen en misschien daar door tot verdere inzagen te komen.

Tot die tijd blijf ik lekker lurken en op mijn eigen manier met dingen bezig smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 15 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Ik doe nog fftjes een paar weekjes tot rust komen NiMS en dan zou het zo maar eens kunnen dat ik een keer een afspraak bij je wil komen maken.
Ik heb al heel lang het idee dat er iets is of niet klopt en ik kan daar niet goed mijn vinger opleggen. Misschien dat dit een mooie gelegenheid zou zijn om zoiets te proberen en misschien daar door tot verdere inzagen te komen.

Tot die tijd blijf ik lekker lurken en op mijn eigen manier met dingen bezig smile

Helemaal goed! Je weet me te vinden mocht je een sessie willen dus neem je tijd die je nodig hebt.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki