Loading...
nl

Vorige levens...

Serenity
Serenity sep 25 '11
niet alleen heksen zijn verbrand, mensen moeten zich niet blind staren daarop want er zijn door de eeuwen heen vele verbrandingen gedaan.
- nl.wikipedia.org-> Brandstapel
- commons.wikimedia.org-> Execution_by_burning (engelstalig) Inhoud:
1 The stake
2 Fiery furnace (Book of Daniel)
3 Christian martyrs
4 Burning of Jews by Christians
5 Church executions
5.1 Execution of alleged witches
5.1.1 Joan of Arc
5.2 Execution of accused in herecy
5.2.1 Execution of templar knights
5.2.2 Inquisition
5.2.3 Execution of reformers
5.3 Execution of homosexuals
6 Protestant executions
7 Execution of American natives
8 Execution of Colonel Crawford

En als je zin heb om een verhaal uit Briele te lezen: rens.vanadrighem.com-> brandstapel.
Emuca
Emuca sep 25 '11
En wat dacht je van gewoon een afgebrand huis? smile
ButterFly78
ButterFly78 sep 25 '11
Ja, misschien denken we wel te heftig en te ver?? Ik krijg steeds het getal 1106 en 1942 voor geschoteld. Het jaar 1106 weet ik even geen link, maar 1942 was in de oorlog. Wellicht door een bomaanslag of iets degelijks om het leven gekomen? Maar kom ik vast nog wel achter, wat je vraagt krijgt je vanzelf antwoord op.
niels
niels sep 26 '11
Eigenlijk wel grappig dat als je over vorige levens begint te praten bijna iedereen denkt aan een zeer tragisch einde terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn.
Zelf denk ik dat ik ooit een soort Keltische priesteres was die er enorm veel nood aan had om in de natuur te zijn. Omdat ik zelf ook heel graag in de natuur ben en in alles wel iets wonderlijks zie laugh

Heel veel liefs
Niels
Serenity
Serenity sep 26 '11
Tragische dood kan lijden naar verwarring van de geest en de ziel sleurt dit wellicht mee....denk ik.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 27 '11
tja...

ik heb pasgeleden een boek gelezen waarin werd verteld, dat iedere ziel een aantal levens moet doorstaan...
in elk leven maak je weer andere dingen mee!
misschien wel 100 verschillende levens
waarin je in het ene leven maar 2 word, en het volgende 110!
soms ben je blind, de andere keer doof,
de ene keer ben je mooi, het andere iets minder mooi...
de ene keer ben je zwaar gelovig, het andere leven ongelovig
kortom, we moeten al deze dingen meemaken, om er van te kunnen leren! te leren om de dingen te accepteren, hoe ze zijn!
groetjes moonflowertje
admin
admin sep 27 '11
Ik heb zelf ook wel beelden gezien van meerdere vorige levens. Meestal komen die dingen bij mij niet op "afroep", maar komen ze spontaan op momenten dat ik daar blijkbaar aan toe ben, of dat ik ze "nodig" heb (om wat voor reden dan ook). Soms ook stukjes gezien tijdens het zielenreizen, maar ook wel tijdens een "droom" waarvan je weet als je wakker wordt dat het nou niet echt een droom was. Mooi als dan bepaalde puzzelstukjes in mekaar vallen. Zeker als het dingen zijn die verklaren wat ik al in mijn kindertijd in mijn dromen / visioenen heb gezien. Sommige dingen blijven wazig, omdat het meer "een concept" lijkt, een "idee", misschien door de hersenen bij mekaar gefabriceerd. Maar gelukkig soms.., dan ervaar je in beelden, en ook gevoelens dingen waarvan je naderhand gewoon WEET dat ze waar zijn (waren), dat dat stukje echt een vorig leven was, ongeacht wat een ander ervan zou zeggen. En dan komt er innerlijk ook een stuk rust, omdat je het een plekje hebt kunnen geven.

Meestal zie ik overigens het einde van een vorig leven. Of dat wellicht de meeste indruk achterlaat voor de ziel ? Voor zover ik weet 2 keer op een gruwelijke manier vermoord (geen brandstapel, wel 1939 wat echt afschuwelijk was.), maar voor rest van wat ik heb gezien viel het wel mee eigenlijk. Sommige levens erg spiritueel, andere totaal niet. Tja zo blijf je in balans, lijkt me.

Ik zelf "denk" dat ik honderden vorige levens heb gehad, en dan te beseffen dat ik er maar een stuk of 9 hooguit heb teruggezien..Tja, voor mij prima op het moment. Het is onmogelijk en ook niet echt de bedoeling om alles terug te halen natuurlijk.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 29 '11
Inderdaad...
en... ook dat zal wel een bedoeling hebben, neem ik aan wink
persoonlijk heb ik helemaal nog geen vorige levens terug gezien...
Maar wat niet is kan altijd nog komen!
misschien omdat ik een "indigo" ben?

toch kan ik me een hoop dingen wel voorstellen, inleven,, en invoelen...
en als ik een oud gebouw zie, zoals zo'n oud huis in Schotland, of Ierland dan weet ik dat het van vroeger is...
met vroeger bedoel ik dat ik het eerder heb gezien, lang geleden!
maar toch ben ik nooit in Schotland of Ierland geweest
ik heb er helaas ook niet echt een beeld bij verder (of herinnering)
Misschien mijn gids? dat hij het herkent?
groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 sep 30 '11
Goedemorgen Allen,
Gisterenavond kwam ik tot de ontdekking dat waarschijnlijk mijn tweelingziel(is het dan wel mijn tweelingziel) in een vorig leven heb gekend en dat we toen een relatie hadden. Dat we daarom een soort band voelen naar elkaar? Kan dat?
Groetjes Butterfly78(zag dat er nog een butterfly actief is)
ButterFly78
ButterFly78 sep 30 '11
Leuke tijd is je bericht geplaatst Moonflowertje.
=Je hebt net een belangrijke fase voltooid.
goudsbloem
goudsbloem sep 30 '11
butterfly78,

misshien word er bedoelt met 1106 jou verjaardag..je bent toch jarig op 1106?
ik zeg ook maar wat probeer mee te denken!
xxx
ButterFly78
ButterFly78 sep 30 '11
Ja, klopt. Maar waarom moet ik die steeds zien dan?
goudsbloem
goudsbloem sep 30 '11
misschien gaar er ooit op die datum wel iets gebeuren ofzo ik weet het echt niet..vanaf welke leeftijd zie je die getallen al?

xxx
ButterFly78
ButterFly78 sep 30 '11
Sinds dit jaar dat ik 33 ben. Volgens mij wel na mijn verjaardag, maar daar kan ik om liegen....
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 3 '11
Misschien heeft het te maken met iets uit een vorig leven?

laugh
ButterFly78
ButterFly78 okt 5 '11
Hmm, denk 11=2 en 6 op 6 februari slaat? En 19=10 en 42=6 dus 6 oktober? Eens kijken wat er morgen gebeurt?
Solaria
Solaria jan 12 '12
Heej moonflower,

Heb je wel eens herbelevingstherapie of regressie behandeling gedaan? dan kan je namelijk terug naar vorige levens. en je bent bij bewustzijn. en je kan je gids vragen om naar de levens te gaan die nog invloed hebben op dit leven?

Groetjes,

Solaria
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 12 '12
Hey Solaria...

...Nee, ik heb dit nog nooit gedaan, eerlijk gezegt...
Maar ik zou het wel graag willen...
Als ik de kans krijg om het hier in de buurt bij iemand te kunnen doen, dan zou ik dit zeker doen...
Maarja... waar vind je die?

Ik zal eens gaan kijken op google, mijn gids is meer een soort leraar voor mij... Het waarschuwd me soms van te voren... toch is het achteraf veel actiever om me in te laten zien, waarvoor of waarom het zo moest gaan... Hij stuurt me soms als het ware, naar het juiste inzicht...
Die ik vanuit mijn bewuste ik, zal moeten inzien...

Ook ben ik me langzaam aan het beseffen dat ik niet 1 gids, maar waarschijnlijk 2, misschien wel 3 heb...
1 hoofdgids... en 2 hulpgidsen?
in ieder geval is er meer bij me...
Kan ik daar ook achter komen bj zo'n regressie behandeling?
En hoeveel sessies zal er nodig zijn?
Ik neem aan dat het niet zo is dat je binnenkomt bij iemand, die zonder communiseren weet waar ik naar toe moet (in vorige levens) Om dingen uit het heden, helder te krijgen...

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 12 '12
ik bedoel in 1 uurtje dan, hè?
Solaria
Solaria jan 13 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Hey Solaria...

...Nee, ik heb dit nog nooit gedaan, eerlijk gezegt...
Maar ik zou het wel graag willen...
Als ik de kans krijg om het hier in de buurt bij iemand te kunnen doen, dan zou ik dit zeker doen...
Maarja... waar vind je die?

Ik zal eens gaan kijken op google, mijn gids is meer een soort leraar voor mij... Het waarschuwd me soms van te voren... toch is het achteraf veel actiever om me in te laten zien, waarvoor of waarom het zo moest gaan... Hij stuurt me soms als het ware, naar het juiste inzicht...
Die ik vanuit mijn bewuste ik, zal moeten inzien...

Ook ben ik me langzaam aan het beseffen dat ik niet 1 gids, maar waarschijnlijk 2, misschien wel 3 heb...
1 hoofdgids... en 2 hulpgidsen?
in ieder geval is er meer bij me...
Kan ik daar ook achter komen bj zo'n regressie behandeling?
En hoeveel sessies zal er nodig zijn?
Ik neem aan dat het niet zo is dat je binnenkomt bij iemand, die zonder communiseren weet waar ik naar toe moet (in vorige levens) Om dingen uit het heden, helder te krijgen...

groetjes moonflowertje wink

hi,

Hier Thasso instituut een site met erkende therapeuten . maar weet niet of dat in de buurt is van waar jij woont. Ik heb zelf geen regressie gedaan maar herbeleving. Dan kom je ookal een eind. Maar jouwn gids kan je wel daarbij helpen als jij het vraagt. jij kan met je gids communiceren en niet elke regressietherapeut kan dat. Als je in Utrecht woonde had ik je wel iemand kunnen aanraden. Maar dat is nu wat lastiger. weet wel, dat je met behulp van je engelen ook terug kan gaan naar vorige levens. en daarvoor heb je alleen je beschermengelen voor nodig.

Bij regressie of hefbelevingstherapie(lichtere trance) heb je afhankelijk van je doelen 1 tot 6 sessies nodig. bij de mijne, duurde een sessie 1.5 tot 2 uur. En het is best intensief. Ik zou zelf ook nog wel eens een regressiesessietherapie omdat ik nu wat verder ben in mn spirituele ontwikkeling, denk ik nu meer zou kunnen/ervaren.

Ik heb begrepen dat je 1 hoofdgids hebt en minstens 5 anderen gidsen. en sowieso 2 beschermengelen en daarnaast kunnen dierbare zielen uit dit of vorige levens kunnen ook bij je zijn en je huisdieren. en opgestegen meesters. afhankelijk van wat je nodig hebt wisselt het team.

Groetjes,
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske