Waarschuwing!: gevallenengelen: "de andere kant"
Hoi lieverds,
Ik heb hier al een tijdje niet geschreven, omdat mijn levenswerk zich uitvouwt en ik hier nu mee mag werken op aarde
Mijn taak blijkt om gevallen mensenengelen (en mensenengelen die "verdwaald" zijn in het gebied van "de andere kant" en helpende hand aan te bieden, als ze dit vragen.
Dit houdt in dat ik me met creeps mag bezighouden zoals vampiers (zuigers), weerwolven die doorgeslagen zijn (agressieve/depressieve mensen), en ander "duivels" volk.
Hierbij krijg ik altijd te maken met Jesus (Joshua) en Lucifer (de gevallen engel himself)
In het begin vond ik dit werk helemaal niet leuk, het is namelijk niet zonder gevaar, maar op een gegeven moment begreep ik dat ik me hier eigenlijk al mijn hele leven (onbewust) mee heb beziggehouden, mede hierom heb ik gekozen voor mijn psychologie studie.
Ook word ik hierbij goed beschermd door mijn 2 gidsen, waarvan 1tje werkt met gevallen engelen (dus hij doet hetzelfde werk maar dan aan gene zijde) En nee, hij is zelf geen gevallen engel
In het begin vond ik dit helemaal niet leuk, maar na een tijdje begreep ik dat dit mijn lot was.
Nu kan ik er veel plezier en spanning uithalen: we leven in 2011, het jaar met de meeste fear release in tijden.
Ik ben nu gestuit op iets heel belangrijks waarvoor ik dit wil delen:
Weet goed of je een gids hebt uit de "hemel" of uit de "hel" (even tussen haakjes want hemel en hel bevatten altijd elementen van elkaar, net als yin/yang)
Dit maakt dat een gids lastig te herkennen kan zijn, want gevallen engelen (zoals Lucifer), werken heel strategisch en maken altijd gebruik van verleiding, en houden je hierbij iets voor wat je volgens hun kan bezitten.
Gedachtes zoals:
"ah vooruit, nog 1 biertje dan"
"ik wil meer, en ik wil het nu"
"ik heb .... nodig"
".... is van mij"
"ik ben een betere menselijke engel dan..."
"hier sta ik en ik kijk neer op..."
en zaken zoals:
-status
-macht die andere mensen naar beneden haalt (handje vol zit trouwens in de politiek)
-overdadige weelde
komen van "de andere kant" (ik noem het even de zwarte berg van vernietiging/dood)
Omdat ik aanneem dat iedereen hier graag de witte hemelse berg wil beklimmen, waarschuw ik voor gevallen (mensen)engelen van de zwarte berg.
Je kan de zwarte berg een stukje beklimmen, om ook die weg te begrijpen, maar pasop dat je niet in de verleiding komt om tot de top te komen.
De top van de zwarte berg is veel makkelijker te bereiken dan de top van de witte berg, als in "good things come slowly, bad things come quickly"
Ik zal je nog iets verklappen: als je de top bereikt van de zwarte berg val je eraf, net als lucifer ooit (daar komt het woord gevallen engel vandaan), en wacht je vernietiging.
Voorbeelden gevallen engelen: Bin Laden, Hitler, Julius Cesar en andere "schurken".
Weet dus ook met welke gids je aan het communiceren bent: met een echte engel of een gevallen engel.
De echte engelen zijn altijd te herkennen aan hun pure liefde, je kan altijd aan ze vragen of ze je wat liefde sturen om het te testen :-)
Ik weet dat de meesten van jullie hier niet stom zijn en dit bericht misschien overbodig is, maar ik wil jullie zeggen dat de witte en de zwarte berg op dit moment in tweestrijd zijn (ondergrondse "war" door de zwarte berg, en ondergronds "love" aanbod door de witte berg), en dat de verleiding vaak erg groot kan zijn onvoorwaardelijke liefde even op te geven en toe te geven aan (te veel) verleidingen.
Het is beter helemaal niet toe te geven aan verleiding, omdat de zwarte berg je omhoog zuigt, dan kom je in een gat terecht.
Sorry voor het doomsbeeld, maar dit is de waarheid.
2012 is wat je het zelf maakt, en de zwarte berg noemt het einde, de witte berg een nieuw begin.
Welke berg kies jij?
- Vanuit veel liefde, ook van Jesus, die hier naast me staat en die me hierin begeleidt, New Moon -
ps: Jesus zegt dat je hem altijd om hulp mag vragen als je het niet meer weet, vraag hem de goede weg te laten zien.
Hij zegt ook dat dit iemand zoals Boeddha of Mohammed kan zijn, ligt aan de voorkeur/levenspad :-)
ps2: het was lastig dit bericht te plaatsen, omdat toen mijn internet uitviel. Dit is ook een voorbeeld van de zuigende kracht van de zwarte berg, die uiteraard niet wil dat ik dit bericht plaats.