Loading...
nl

De witte en zwarte bergen op je pad.

New Moon
New Moon aug 3 '11
Waarschuwing!: gevallenengelen: "de andere kant"
Hoi lieverds,

Ik heb hier al een tijdje niet geschreven, omdat mijn levenswerk zich uitvouwt en ik hier nu mee mag werken op aarde smile
Mijn taak blijkt om gevallen mensenengelen (en mensenengelen die "verdwaald" zijn in het gebied van "de andere kant" en helpende hand aan te bieden, als ze dit vragen.
Dit houdt in dat ik me met creeps mag bezighouden zoals vampiers (zuigers), weerwolven die doorgeslagen zijn (agressieve/depressieve mensen), en ander "duivels" volk.
Hierbij krijg ik altijd te maken met Jesus (Joshua) en Lucifer (de gevallen engel himself)

In het begin vond ik dit werk helemaal niet leuk, het is namelijk niet zonder gevaar, maar op een gegeven moment begreep ik dat ik me hier eigenlijk al mijn hele leven (onbewust) mee heb beziggehouden, mede hierom heb ik gekozen voor mijn psychologie studie.
Ook word ik hierbij goed beschermd door mijn 2 gidsen, waarvan 1tje werkt met gevallen engelen (dus hij doet hetzelfde werk maar dan aan gene zijde) En nee, hij is zelf geen gevallen engel smile

In het begin vond ik dit helemaal niet leuk, maar na een tijdje begreep ik dat dit mijn lot was.
Nu kan ik er veel plezier en spanning uithalen: we leven in 2011, het jaar met de meeste fear release in tijden.

Ik ben nu gestuit op iets heel belangrijks waarvoor ik dit wil delen:
Weet goed of je een gids hebt uit de "hemel" of uit de "hel" (even tussen haakjes want hemel en hel bevatten altijd elementen van elkaar, net als yin/yang)
Dit maakt dat een gids lastig te herkennen kan zijn, want gevallen engelen (zoals Lucifer), werken heel strategisch en maken altijd gebruik van verleiding, en houden je hierbij iets voor wat je volgens hun kan bezitten.
Gedachtes zoals:
"ah vooruit, nog 1 biertje dan"
"ik wil meer, en ik wil het nu"
"ik heb .... nodig"
".... is van mij"
"ik ben een betere menselijke engel dan..."
"hier sta ik en ik kijk neer op..."

en zaken zoals:
-status
-macht die andere mensen naar beneden haalt (handje vol zit trouwens in de politiek)
-overdadige weelde
komen van "de andere kant" (ik noem het even de zwarte berg van vernietiging/dood)

Omdat ik aanneem dat iedereen hier graag de witte hemelse berg wil beklimmen, waarschuw ik voor gevallen (mensen)engelen van de zwarte berg.
Je kan de zwarte berg een stukje beklimmen, om ook die weg te begrijpen, maar pasop dat je niet in de verleiding komt om tot de top te komen.
De top van de zwarte berg is veel makkelijker te bereiken dan de top van de witte berg, als in "good things come slowly, bad things come quickly"
Ik zal je nog iets verklappen: als je de top bereikt van de zwarte berg val je eraf, net als lucifer ooit (daar komt het woord gevallen engel vandaan), en wacht je vernietiging.
Voorbeelden gevallen engelen: Bin Laden, Hitler, Julius Cesar en andere "schurken".

Weet dus ook met welke gids je aan het communiceren bent: met een echte engel of een gevallen engel.
De echte engelen zijn altijd te herkennen aan hun pure liefde, je kan altijd aan ze vragen of ze je wat liefde sturen om het te testen :-)

Ik weet dat de meesten van jullie hier niet stom zijn en dit bericht misschien overbodig is, maar ik wil jullie zeggen dat de witte en de zwarte berg op dit moment in tweestrijd zijn (ondergrondse "war" door de zwarte berg, en ondergronds "love" aanbod door de witte berg), en dat de verleiding vaak erg groot kan zijn onvoorwaardelijke liefde even op te geven en toe te geven aan (te veel) verleidingen.
Het is beter helemaal niet toe te geven aan verleiding, omdat de zwarte berg je omhoog zuigt, dan kom je in een gat terecht.

Sorry voor het doomsbeeld, maar dit is de waarheid.
2012 is wat je het zelf maakt, en de zwarte berg noemt het einde, de witte berg een nieuw begin.
Welke berg kies jij?

- Vanuit veel liefde, ook van Jesus, die hier naast me staat en die me hierin begeleidt, New Moon -

ps: Jesus zegt dat je hem altijd om hulp mag vragen als je het niet meer weet, vraag hem de goede weg te laten zien.
Hij zegt ook dat dit iemand zoals Boeddha of Mohammed kan zijn, ligt aan de voorkeur/levenspad :-)
ps2: het was lastig dit bericht te plaatsen, omdat toen mijn internet uitviel. Dit is ook een voorbeeld van de zuigende kracht van de zwarte berg, die uiteraard niet wil dat ik dit bericht plaats.
Delen:
New Moon
New Moon aug 3 '11
Het ware centrum (principes/intenties die je naar de top van de witte berg (terug)brengen:

- eerlijkheid
- dienstbaarheid
- liefde
- hard werken
- respect
- dankbaarheid
- gematigdheid
- redelijkheid
- integriteit
- trouw
- verantwoordelijkheid
- geduld

uit: "The Seven Habits of Highly Effective People" - Sean Covey
(aanrader!)
New Moon
New Moon aug 3 '11
Met dank aan de Hopi's, "my brothers"

Prophecy Rock (Hopi voorspelling over Joshua en de 2 bergen, meer over te lezen op: http://www.crystalinks.com/hopi2.html)
en meer over te zien in de film/gelijknamig boek: "dances with wolves"
Serenity
Serenity aug 3 '11
Hoe werken bergen.

De éénen aardkorst schuift over de andere waardoor de andere komt te vervallen in de binnenste van de aarde, toch?

Bergen van ijs bevatte 10% dat uitsteekt boven water en 90% drijft onderwater, toch?

Bergen van compost is losjes en luchtig er huizen vele diertjes in de berg langzaam en zeker zakt die berg in en word beetje bij beetje gelijkvloers met de rest of er blijft een heuveltje bestaan, feit is wel dat de bodem erg vruchtbaar is en een warm nest voor jonge plantjes kan zijn.

Bergen van papier leveren veel werk op om ooit nog de top of bureau te kunnen herzien, maar goed 'arbeid loont'.

Een hooiberg bevat meestal een speld dus dat word lang zoeken, maar als je bergen kan verzetten is dit de juiste berg voor jouw.

Gouden bergen ... bestaan niet, maar diepe afgronden weer wel.
Je hebt dalen en bergtoppen en wat je er zelf van maakt maakt van jouw een toppertje of een foppertje.

Die zwarte berg heeft een zwart dal en die witte berg heeft een wit dal, maar het blijven dalen.
Wellicht is het de schaduw dat alles zwart maak en de verlichting die alles wit maakt.
Of ze zijn zoals yin&yang, van allebei een beetje, een noord pol en een zuidpol maar wel bevatten beide polen bergtoppen.

Een gevallen engel kan in de afgrond zijn gevallen en strubbelt en klautert weer omhoog of het blijft beneden in het dal lekker tobbe en mokke.
Hoe dan ook je zal toch wel in beweging moeten blijven en zelf de afweging maken wat je nu eigenlijk echt wilt.
Goed of slecht bestaat niet wel positief en bevorderlijk en negatief en onbevorderlijk, zelfs schadelijk wat ook weer onbevorderlijk is... en die afweging mag je geheel zelf maken.

Een vrije wil is er niet voor niets, en waar een wil is is een weg.^^
Succes!
New Moon
New Moon aug 3 '11
Mooi gezegd wink
Bedankt voor de toevoeging Miri,
ook weer erg inspirerend en bijzondere denkstof om voor mezelf eens over na te denken smile

Liefs
Serenity
Serenity aug 3 '11
hihi graag gedaan New Moon. wink
gast
gast aug 3 '11
Ik proef erg veel goed en kwaad denken in jou schrijven New Moon. Het is mooi dat je mensen wilt waarschuwen maar ontneem ze niet de kans hun eigen schaduw kant te leren kennen.
Gevallen engelen zijn we allemaal in mijn optiek. Dit is mijns inziens niets meer en niets minder dan het "ik" denken van de mens. Dat er een "schaduw" overheen getrokken is als zijnde iets dat "slecht of kwaad" zou zijn is ook door dat zelfde ego in het leven geroepen. Natuurlijk is het goed mensen bewust te maken van de verschillen die er zijn. Dat mensen leren beseffen dat de dingen die ze doen om er alleen zelf beter van te worden ten kosten gaat van het geheel. En dat de dingen die je doet met het welzijn van het geheel in je achterhoofd vruchtbaar zijn voor dat geheel en daardoor ook voor jou. Maar dan nog is het voor iedere mens belangrijk dit zelf uit ervaring te leren. Sommige mensen leren er niets van en blijven doorgaan met dingen doen die alleen voor hen "goed" zijn, maar komen vanzelf met de tegenpool in aanraking. Komt omdat ze niet vanuit het geheel iets doen maar nog in de dualiteit zitten. Nu kun je die mensen natuurlijk helpen, maar help ze door hen ook te accepteren en onvoorwaardelijk lief te hebben ondanks de dingen die ze doen. Dus een voorbeeld zijn van hoe het ook kan i.p.v. ze een les te lezen over hoe ze het niet zouden moeten doen.
Ik denk dat Jezus daar wel een heel groot voorbeeld in is geweest. Verder is het aan de mensen zelf om te kiezen welk leven ze willen leiden, met of zonder witte berg/zwarte berg. Uiteindelijk komt iedereen er achter dat er geen echte vrije keus/wil is in deze wereld.....
Serenity
Serenity aug 3 '11
"Uiteindelijk komt iedereen er achter dat er geen echte vrije keus/wil is in deze wereld....."

Wellicht heb je hierin gelijk Gast, je hebt 'het lot' en ook verschillende paden die jezelf uit mag kiezen maar veel dingen staan al klaar voor jouw te wachten tot je eraan toe bent het te ontvangen of te beleven, denk ik.

Plus word eenieder geleid door gidsen en engelen die vanuit God werken en handelen, immers bevatten hun ook een vonkje van God alleen dan meer ontwikkeld en versterkt daardoor, wellicht groeit die band net zoals een boom steeds dikker.
Zowel de taken, bladeren, nerven als de wortels met haarwortels, vertakt en verspreid een boom zichzelf terwijl hij toch blijft staan op 1 en de zelfde plek.
Een boom is zo sterk dat het verpot kan worden en blijft staan in stormen.
Een boom leent zichzelf erg goed als huis voor vele dieren zoals insecten en vogels en zoogdieren maar ook microben hoor. ^^
Sommige bomen hebben eetbare vruchten of noten en sommige geven schaduw in de zon.
Er zijn diverse bomen ook divers in hun groei en kleur zelfs op de meest diverse/bizarre plekken vind je bomen terug. ^^

Wees als een boom, houd je jezelf schuil in de schaduw en onthoud u uwzelf van water dan zal u niet groeien, groei je op een onmogelijke plek, vind dan toch een manier om je je te wortelen.
Wees zo flexibel als de boom en veer terug naar uw vorm, groei hoog naar de zon toe, groei diep naar de kern van de aarde toe.
Deel je voordelen, wees een huis waar mensen zich thuis voelen, een veilige plek om te schuilen of om te relaxen in de schaduw, jij kan dat allemaal!
Wees als een boom en wortel uzelf in de aarde en spreid jezelf in de vrije lucht richting de hemel toe, ontvang zowel zon als maanlicht als de krachten die in het zand en de aarde bevinden, zorg dat het zuivere water zijn weg naar jouw kern vind.

Zo dit was even wat ik wilden delen denk ik..
mariah
mariah aug 3 '11
amai wat een prachtige woorden miri.
denk dat het idd zo zit.
die woorden voelen allesinds eigen aan.
heel mooi.
groetjes maria
gast
gast aug 3 '11
Mooi Miri. Kan me wel vinden in de boom.
Serenity
Serenity aug 3 '11
Uhm dank u allen ^^ het kwam even in mij op... ^^
New Moon
New Moon aug 5 '11
Ik ben het zeker wel met jullie eens :-)
Gast, inderdaad, ik schreef dat bericht vanuit mijn schaduw-en licht kant.

Ik heb erg lang getwijfeld om het bericht bij "informatie en kennis" te plaatsen, misschien is het woord "waarschuwing" wel misplaatst in de titel, hiermee ontneem ik andere mensen inderdaad de kans om hun schaduwkant te ontdekken.
Ik werk met Buddha en met Jesus, waarin Jesus verlicht in het donker staat en Buddha verlicht in het licht, dit maakt het soms erg ingewikkeld de info die ik van hen en mijn gidsen krijg te intregreren in een toepasselijke titel.
Ik zal hem dan ook veranderen :-)
Omdat ik weet dat de meesten hier al heel ver zijn heb ik er toch voor gekozen dit bericht te plaatsen, opdat anderen (jullie) er verder meer kunnen werken om het behapbaar te maken voor anderen.
Ik wil jullie hiervoor dan ook bedanken.
Ik ben slechts een richtingaanwijzer en bied mensen een kans aan een kant te kiezen, want de keuze moet wel gemaakt worden. Bedankt dat je mijn manipulatie corrigeert, ik was me er zelf niet bewust van omdat ik Jesus (en daarmee mijn verschijning in het donker: de maan snachts) minder heb betrokken/erkent in het bericht dan Buddha (en daarmee mijn verschijning in het licht = maan onzichtbaar of waterig wit).
Hierbij is er inderdaad geen onderscheid tussen een goede en foute keuze, dit verschilt inderdaad per persoon, lot, en voorkeuren :-)
Je kan namelijk gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en fouten maken bestaan niet :-)
Ik weet dat ik de kennis heb om mensen te manipuleren, blijf me alsjeblieft corrigeren als ik dat onbewust doe (daar leer ik zelf ook weer van, en op deze manier kan ik mijn schaduwkant nog verder uitdiepen/intergreren)
Dit was dan ook een experimenteel bericht, om te "kijken wat er dan gebeurt met anderen en om zelf verder van te leren"
Ben er bij deze achtergekomen dat andere mensen nu veel beter zijn om de info die ik rechtstreeks krijg behapbaar te maken voor het dagelijks leven dan ik smile(komend jaar wil ik dit graag ook leren, maar ik blijf het met anderen doen/hulp opzoeken :))

Nogmaals bedankt iedereen!

Liefs, New Moon
New Moon
New Moon aug 5 '11
@ Miri, nog even hier persoonlijk: ik vind het heel mooi wat je schrijft.
Ik hou erg veel van bomen, beesten, stroompjes en weer, en die groeien/leven nota bene op bergen: helemaal vergeten! (bergen zijn wel erg saai zónder denk ik)
Mijn bericht was incompleet, bedankt voor het aanvullen op deze manier smile(erg leerzaam/inspirerend) Zo zijn we allemaal diamantjes die in een grote reuzen diamant passen wink
New Moon
New Moon aug 5 '11
Zou iemand van de andere moderators voor mij even de titel van dit topic kunnen veranderen? (je mag zelf wat leuks verzinnen):)
Het lukt op de 1 of andere manier niet op mijn pc wink

Liefs
gast
gast aug 5 '11
New Moon, ga vooral door met waar je mee bezig bent. Je staat gelukkig open voor hoe anderen het beleven. Het is en blijft hoe jij het ervaart, blijf daar ook bewust van. En het is altijd moeilijk om de dingen die je door krijgt uit "de andere wereld" te vertalen naar deze wereld. Juist doordat "jij" er tussen zit is het moeilijk (telt voor iedereen).
Er is geen "goed en kwaad" in die andere wereld, dat is iets van het ego in deze wereld. Dus wat de mens ervan heeft gemaakt. Dat neemt dan dus niet weg dat het als "goed en kwaad" ervaren kan worden door die mens. Maar dan nog is het heel persoonlijk...

Ja we zijn met z'n allen het diamant aan het slijpen. En zoals je weet kan dat alleen door diamant zelf gebeuren...
Serenity
Serenity aug 5 '11
Hé hé, zucht, puf enz.
Ik heb het veranderd New Moon, het koste wat tijd en mijn Ukkie moest even wachten maar hij was toch heel zoet en lief aan het spelen dus al goed eind goed.
Ik moest per bericht de titel veranderen namelijk!! HAHAHA!

Dank je wel voor je persoonlijke bericht wink
ik ga een ander keertje de rest ook lezen nu moet ik weg!
Toedels!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 5 '11
Oh dat hoef je niet per bericht te doen wink. Pas de titel van het eerste bericht aan. Druk dan op "beheer onderwerp" -> "Rename this topic" en dan ben je klaar wink.
Serenity
Serenity aug 5 '11
Ohw....... hahahaha!
New Moon
New Moon aug 18 '11
Bedankt voor de feedback en het veranderen smile
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki