Loading...
nl

Foto lezen

M1988
M1988 aug 2 '11
Hallo,

Is er iemand aanwezig die mijn foto zou kunnen en willen lezen?
Ben echt ontzettend benieuwd, of mensen dingen van mijn foto af kunnen lezen, over hoe ik nu in het leven sta of wil staan ...

Hier is de foto;

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...4_6532386_n.jpg

http://94.100.120.198/1361700001-1361750000/1361716701-1361716800/1361716797_5_uJVK.jpeg

Veel liefs,

M1988
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 2 '11
Hey M1988,

allereerst zie ik een meisje die in een moeilijke periode zit van haar leven...
waarschijnlijk komt dit doordat je de dingen eerst overweegt...
bij het maken van bepaalde keuzes, denk je eerst goed na over de voor en eventuele nadelen... wat ik bedoel te zeggen is:
je bent een kieskeurig persoon, maar ook een intelligent persoon.
ook je emotionele intelligentie is vrij hoog!
en dat is helemaal niet verkeerd, hoor!
waarschijnlijk doordat je al behoorlijk wat tegenslagen gehad hebt, in je leventje
je hebt snel door, welke bedoelingen mensen met je hebben
en... wat belangrijker is: je gaat niet met mensen in zee, waarvan je denkt dat ze verkeerde bedoelingen hebben...
je bent soms wat onzeker, je vraagt je af of je wel de goede keuzes maakt?
ik laat het hier ff bij, want wat als ik het helemaal verkeerd zie shocked
groetjes moonflowertje
Marjanne
Marjanne aug 8 '11
Rust, is het eerste wat in mij opkomt als ik naar je foto kijk. 'Doe het eens rustig aan' hoor ik; misschien een advies wat je nogal eens te horen krijgt? Ik hoor het liedje 'Hey little girl'. Voor mijn gevoel heeft het kleine meisje in jou troost nodig en heb jij, de volwassen M., jezelf aangeleerd om je flink te houden t.o.v. de buitenwereld. Zorg maar goed voor je kleine meisje, dat ze zich veilig mag voelen smile
Ik krijg ook 'werk' te horen, of 'werkelijk'.. Ik hoor je op vragende toon zeggen 'Werkelijk?'. M.a.w. goedgelovig ben je beslist niet. Aan jouw intuïtie mankeert niets en als jij iets niet helemaal geloofd dan zoek je dat tot op de bodem uit totdat je de waarheid boven water hebt. Als iemand ergens over liegt, ook al is dat een leugentje om bestwil, vind je dat moeilijk te vergeven. Ik heb ook het gevoel dat jij van jezelf erg veel eist, tot aan bijna-perfectie toe. 'Spring ook maar eens uit de band' krijg ik te horen; trek eens een gek gezicht tegen jezelf in de spiegel bijv. smileAls iemand jouw vertrouwen heeft gewonnen dan durf je je zachte kant te laten zien; je hebt veel te geven aan liefde voor mens en dier en je zult je laatste brood nog aan iemand geven die honger heeft. Zorgzaam ben je ook, naast een super groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Een mooi mens, dat ben je. Durf maar te stralen en weet je, ook kwetsbaarheid is kracht.

Lieve groetjes,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske