Loading...
nl

Erg nieuwsgierig!

M1988
M1988 jul 31 '11
Hallo,

Ik ben al enige tijd opzoek nar een foto lezing, nu heb ik van een vriendin gehoord, dat ze het via deze site heeft gedaan en ik heb haar reading gelezen, en gek genoeg klopte het ook nog en daardoor ben ik erg nieuwsgierig geworden ..

Zou 1 van jullie mijn foto kunnen en willen lezen?
De link staat hieronder ...

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...4_6532386_n.jpg

http://94.100.120.198/1361700001-1361750000/1361716701-1361716800/1361716797_5_uJVK.jpeg
Delen:
Serenity
Serenity jul 31 '11
hihi ik ben geen foto lezer maar ik doe toch nog een poging,
Ben je erg nieuwsgierig?
Vertrouw maar op je ingevingen ((je gedachtes) en dat lijd je weer verder op pad wellicht het goede pad!
Je bent erg mooi, een echt dametje en dat wil je ook wel zijn denk ik, leuk om te zien, je hebt een mooie representatie van jezelf, vind ik.
Bedenk dat alles aan je zowel uiterlijk als innerlijk jouw specifieken typetje neerzetten, niets is lelijk aan jouw! Alles hoort bij jouw en men accepteert dat ook.
Je bent zoals iedereen wel wat onzeker, maar waneer je het zeker weet, dan weet je het ook zeker, goed van jouw zeg!
Ben jij ook een typetje dan waneer je iets over het hoofd heb gezien het makkelijk toegeeft, voor een compromis te komen en simpel weg; ervan te leren?
Je staat best goed in je schoenen en je staat je mannetje denk ik wel, vertrouw op jezelf je doet het namelijk al heel goed zoals je het doet !

Verder kan ik niet meer vertellen, ik hoop dat ik een beetje goed zat, ik ben nog steeds aan het leren hihi.
Groetjes!
M1988
M1988 jul 31 '11
Hallo Miri,

Leuk dat je toch een poging hebt gedaan en veel dingen kloppen ook wel ...
Nieuwsgierig; Sja dat ben ik zeker, ik mag graag dingen weten en van veel dingen op de hoogte wezen, maar dit ook voor mijn eigen controle, want controle is iets wat ik graag heb!

Een dametje ben ik ook; Ik hou er zeker van om mezelf goed te verzorgen en sja dat is zeker iets wat bij mij hoort ...

En dat laatste; Mijn eigen fouten toegeven, daar heb je zeker gelijk in, en leuk dat je dat zegt, want dat is iets wat ik in de loop der tijd heb geleerd en erg trots op ben!

Weet niet hoelang je al foto's leest? Maar erg goed gedaan!

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die mijn foto zouden willen lezen? Ben erg benieuwd of andere mensen nog andere dingen kunnen zien en of er overeenkomsten zijn ...

Ook ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die over mij waken, omdat ik totaal geen goeie band heb met de familie, en daar toch erg nieuwsgierig naar ben!

Dus is er nog iemand aanwezig die mijn foto zou willen lezen?

Alvast bedankt!

M1988
Serenity
Serenity jul 31 '11
Hoi M1988,
Graag gedaan en bedankt voor het compliment ook, nee ik lees niet al te vaak foto's, bang dat ik te grof iets neerzet wat ik zag maar ach, al doende leert men!^^

Succes!
angel-star
angel-star aug 22 '11
hoi
ik denk dat kort geleden pas een realatie hebt verbroken waarvan je lang twijfelingen over heb gehad wat je er mee aan moest,maar nu voel je een stuk minder beknelt en heb een opgelucht gevoel.je bent zorgzaam en heb graag je eigen touwtjes in de hand vooral om dat dat in het verleden niet altijd zo is verlopen.volgens mij ben je ook moeder ,het viel niet altijd mee maar nu heb je je draai gevonden[heb veel alleen moeten doen]
je vrienden kring is niet gigantich maar die wat er zijn ben je blij mee en vertouw je ook.

ben benieuwd

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420