hihi wat kijk jij verbaast zeg!
Uhm ik lees nog niet zo lang foto's en ik kan het ook weleens verkeerd zien.
Haha ja die foto werd onverwachts genomen
. Maar ik dacht dat dit de beste foto zou zijn, aangezien je hier mijn ogen duidelijk op kunt zien en de ogen net als het gaatje in een kijkdoos is
.
Als je hiermee bedoelt dat je gemerkt hebt dat ik een humorvol mens ben, heb je gelijk. Ik zie van vele situaties humor in, heb tijdens sociale interacties continu grappige beelden/wendingen etc in mijn hoofd en kan situaties ook erg verlichten met humor.
Ben je ook een gevoelig typetje?
Maar desondanks sta je wel je mannetje.
Onrecht vind je maar niets, kan je daar hels van worden?
Ik ben idd een gevoelig mens, alles wat ik doe, beslis etc begint en eindigt met emotie/gevoel/intuïtie. Ik trek me vaak situaties of problemen/uitspraken etc van anderen erg aan. Ik sta idd mijn mannetje als ik voel dat dat moet.
Ik ben altijd erg bezig geweest met rechtvaardigheid. Als ik een situatie bespeur of meemaak waar onrecht in voorkomt, kan ik alle taboe's aan de kant schuiven en compleet tegen iemand ingaan. Of als ik nadenk over onrecht ten opzichte van de natuur, dieren kan ik witheet en helemaal van slag raken. Maar ook kleine weerloze kinderen en ouderen.
Ben je wel eens zelf ingenomen?
Maar dan op een positieve manier hoor, maar waneer een plan doemt te mislukken en iemand probeert je anders te overtuigen dan houd je wel voet bij stuk maar is die andere persoon zo eigenwijs dan houd je hem ook niet tegen want dan kiest diegenen ervoor om in zijn eigen soep gaar te koken, klopt dit een beetje?
Ik ben niet zeker of ik helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het misschien nog een keer uitleggen? Als ik het opvat in de zin van dat ik geloof in mijn eigen idealen/overtuigingen en ervaringen en daar ook voor uitkom of zonder schaamte aan anderen vertel, dan klopt dat.
Wat betreft een ander heb ik groot respect voor ieders eigen interpretatie van de dingen, wil ik daar ook veel van weten en zal ik het proberen te begrijpen. Bij iets wat botst zal ik dat kenbaar maken en kan het hard-tegen-hard gaan, maar vanuit mijn positie wel vol respect naar de ander toe, hoe anders of tegenstrijdig diegene of zijn/haar uitspraken ook maar met de mijne zijn. Als iemand mij wilt volgen of mij wilt aanvullen met bezigheden/ideeën/filosofieën etc etc zie ik dat graag, zo niet dan heb ik daar respect voor en is het idd die gene zijn eigen keuze.
Mocht iemand mijn aangeboden hulp (veelvuldig) weigeren en daarna falen, kan ik een houding van "in je sop gaar koken" naar iemand hebben ja.
Zie jij bij ieder plan wel een mogelijk?
Ben je lekker optimistisch?
Ja! Hoe ingewikkelder een kwestie/vraagstelling/persoon/probleem hoe interessanter! Ieder plan heeft een oplossing, het enige probleem is dat veel mensen altijd een oplossing zoeken van A, B of C. Terwijl D t/m Z ook heel bruikbaar kunnen zijn...
Ik ben over het algemeen erg optimistisch ingesteld, al zijn de randjes wat geslepen en ben ik soms wat terughoudend op bepaalde gebieden. Maar 9/10 is een glas bij mij halfvol ipv halfleeg!
Trappen mensen weleens onnodig op je hart, heb je daar moeite mee?
Snap je dan niet waar zoiets/dat vandaan komt dan?
Hebben de mensen vaker een beeld van jouw wat niet voldoet aan het beeld wat je werkelijk bent?
Ben je een behulpzame jongeman?
Ja, dat doen mensen weleens. Ikzelf houdt wel van een flinke sarcastische grap of een flauw geintje bij mensen die ik ken of waarbij ik aanvoel dat die het kunnen hebben. Wat ik niet zou doen is een steek onder water geven, dus een echt gemene vuile opmerking heel voorzichtig verpakt (of niet). Ik kan me ondanks mijn grote fantasie idd weinig bij voorstellen WAAROM iemand zoiets zou willen doen...
Mensen hebben soms idd wel een verkeerd beeld van mij. Dat misschien ook omdat ik veel verschillende kanten in me heb die op een eerste ogenblik helemaal niet bij mekaar passen. Als je me beter kent zul je zien dat al die dingen juist erg logisch zijn en met elkaar in verbinding staan.
Ik ben (om voor mezelf te spreken) idd een redelijk behulpzame jongeman. Wil graag iets voor anderen doen mits ik daar een noodzaak en diepere doelen in zie, als mensen mij voor hun karretje spannen omdat ik 'veel te goed voor deze wereld ben' (zoals mn moeder zooo vaak zegt) dan is ook gauw klaar. Vaak is hier sprake van een verbluffend altruïstisch persoonlijkheidsrekje bij situaties wat niet betrekking heeft op materialistische behulpzaamheid.
Dankjewel Miri, heel er bedankt
.
Wees maar niet zo bescheiden; je hebt het prima gedaan. Je hebt iig zeker een aantal eigenschappen en onzekerheden uit me gehaald waarvan ikzelf en de vele mensen in mijn naaste omgeving gezegd hebben en weten dat ik zo in elkaar steek.
Goed gedaan dus en nogmaals heeeeel erg bedankt
.
Ik ben positief verrast maar eigenlijk helemaal niet verrast, anders was ik waarschijnlijk nooit op dit forum beland
.