Loading...
nl

Rutger89. Wie o wie wil mijn foto lezen?

Rutger89
Rutger89 jul 29 '11
Hallo mensen!

Ik ben de laatste tijd steeds meer bezig met het ontdekken van de spirituele wereld en heb het gevoel dat steeds meer puzzelstukjes op z'n plek vallen en ik mijn 'ware roeping' of echte waarheid steeds meer te pakken krijg.
Bij toeval kwam ik op deze site/dit forum terecht en ik zou graag zien dat mijn foto gelezen werd, voornamelijk uit interesse en om te horen wat anderen uit mijn foto halen, of dat klopt met wie ik ben en hoe ik me nu voel.

[img]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1938[/img]

Alvast hartelijk bedankt! laugh

Reacties/uitkomsten/opmerking/vragen naar Persoonlijk Bericht of naar: rutger_de_boer @ hotmail.com (zonder spaties naast @) of mogen gewoon hieronder geplaatst worden!
Delen:
Merel-Marij
Merel-Marij jul 29 '11
Hoi Rutger,

Ik kan geen fotolezen, maar ik zal je foto even zichtbaar maken.
Rutger89
Rutger89 aug 3 '11
Hallo hallo lieve mensen!

Misschien kom ik nu heel ongeduldig over (zo ja, maak dat dan maar kenbaar ;)) maar is er nog niemand die een poging heeft willen doen/gedaan heeft om mijn foto te lezen?
Het topic is al wel een paar keer bekeken maar nog geen reactie, terwijl andere mensen binnen no-time een aantal lezingen hebben.

Misschien ben ik gewoon te ongeduldig, heeft niemand tijd gehad of is het gewoon minder actief door de vakantietijd, maar ik ben zo benieuwd en wens iedereen die het probeert echt erg veel succes smile.
Serenity
Serenity aug 3 '11
hihi wat kijk jij verbaast zeg!

Uhm ik lees nog niet zo lang foto's en ik kan het ook weleens verkeerd zien.

Met humor bereik je meer dan je denkt het opent niet alleen de harten om ons heen maar ook vele andere deuren.
Ik heb een linkje op gezocht: communicatieve-vaardigheden.10-tips.nl-> overtuigende-woorden. ^^

Ben je ook een gevoelig typetje?
Maar desondanks sta je wel je mannetje.
Onrecht vind je maar niets, kan je daar hels van worden?

hihi ik heb net op de jouw link naar de foto's geklikt en de andere foto's ook gezien.
Ben je wel eens zelf ingenomen?
Maar dan op een positieve manier hoor, maar waneer een plan doemt te mislukken en iemand probeert je anders te overtuigen dan houd je wel voet bij stuk maar is die andere persoon zo eigenwijs dan houd je hem ook niet tegen want dan kiest diegenen ervoor om in zijn eigen soep gaar te koken, klopt dit een beetje?

Zie jij bij ieder plan wel een mogelijk?
Ben je lekker optimistisch?

Trappen mensen weleens onnodig op je hart, heb je daar moeite mee?
Snap je dan niet waar zoiets/dat vandaan komt dan?
Hebben de mensen vaker een beeld van jouw wat niet voldoet aan het beeld wat je werkelijk bent?
Ben je een behulpzame jongeman?

Oke dit was het, ik hoop dat ik niet al te rare dingen heb gezegd maar goed, ik oefen nog steeds hoor! ^^

Groetjes.
Rutger89
Rutger89 aug 5 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
hihi wat kijk jij verbaast zeg!

Uhm ik lees nog niet zo lang foto's en ik kan het ook weleens verkeerd zien.

Haha ja die foto werd onverwachts genomen smile. Maar ik dacht dat dit de beste foto zou zijn, aangezien je hier mijn ogen duidelijk op kunt zien en de ogen net als het gaatje in een kijkdoos is laugh.

Met humor bereik je meer dan je denkt het opent niet alleen de harten om ons heen maar ook vele andere deuren.
Ik heb een linkje op gezocht: communicatieve-vaardigheden.10-tips.nl-> overtuigende-woorden. ^^

Als je hiermee bedoelt dat je gemerkt hebt dat ik een humorvol mens ben, heb je gelijk. Ik zie van vele situaties humor in, heb tijdens sociale interacties continu grappige beelden/wendingen etc in mijn hoofd en kan situaties ook erg verlichten met humor.

Ben je ook een gevoelig typetje?
Maar desondanks sta je wel je mannetje.
Onrecht vind je maar niets, kan je daar hels van worden?

Ik ben idd een gevoelig mens, alles wat ik doe, beslis etc begint en eindigt met emotie/gevoel/intuïtie. Ik trek me vaak situaties of problemen/uitspraken etc van anderen erg aan. Ik sta idd mijn mannetje als ik voel dat dat moet.
Ik ben altijd erg bezig geweest met rechtvaardigheid. Als ik een situatie bespeur of meemaak waar onrecht in voorkomt, kan ik alle taboe's aan de kant schuiven en compleet tegen iemand ingaan. Of als ik nadenk over onrecht ten opzichte van de natuur, dieren kan ik witheet en helemaal van slag raken. Maar ook kleine weerloze kinderen en ouderen.

Ben je wel eens zelf ingenomen?
Maar dan op een positieve manier hoor, maar waneer een plan doemt te mislukken en iemand probeert je anders te overtuigen dan houd je wel voet bij stuk maar is die andere persoon zo eigenwijs dan houd je hem ook niet tegen want dan kiest diegenen ervoor om in zijn eigen soep gaar te koken, klopt dit een beetje?

Ik ben niet zeker of ik helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het misschien nog een keer uitleggen? Als ik het opvat in de zin van dat ik geloof in mijn eigen idealen/overtuigingen en ervaringen en daar ook voor uitkom of zonder schaamte aan anderen vertel, dan klopt dat.
Wat betreft een ander heb ik groot respect voor ieders eigen interpretatie van de dingen, wil ik daar ook veel van weten en zal ik het proberen te begrijpen. Bij iets wat botst zal ik dat kenbaar maken en kan het hard-tegen-hard gaan, maar vanuit mijn positie wel vol respect naar de ander toe, hoe anders of tegenstrijdig diegene of zijn/haar uitspraken ook maar met de mijne zijn. Als iemand mij wilt volgen of mij wilt aanvullen met bezigheden/ideeën/filosofieën etc etc zie ik dat graag, zo niet dan heb ik daar respect voor en is het idd die gene zijn eigen keuze.
Mocht iemand mijn aangeboden hulp (veelvuldig) weigeren en daarna falen, kan ik een houding van "in je sop gaar koken" naar iemand hebben ja.

Zie jij bij ieder plan wel een mogelijk?
Ben je lekker optimistisch?

Ja! Hoe ingewikkelder een kwestie/vraagstelling/persoon/probleem hoe interessanter! Ieder plan heeft een oplossing, het enige probleem is dat veel mensen altijd een oplossing zoeken van A, B of C. Terwijl D t/m Z ook heel bruikbaar kunnen zijn...
Ik ben over het algemeen erg optimistisch ingesteld, al zijn de randjes wat geslepen en ben ik soms wat terughoudend op bepaalde gebieden. Maar 9/10 is een glas bij mij halfvol ipv halfleeg!

Trappen mensen weleens onnodig op je hart, heb je daar moeite mee?
Snap je dan niet waar zoiets/dat vandaan komt dan?
Hebben de mensen vaker een beeld van jouw wat niet voldoet aan het beeld wat je werkelijk bent?
Ben je een behulpzame jongeman?

Ja, dat doen mensen weleens. Ikzelf houdt wel van een flinke sarcastische grap of een flauw geintje bij mensen die ik ken of waarbij ik aanvoel dat die het kunnen hebben. Wat ik niet zou doen is een steek onder water geven, dus een echt gemene vuile opmerking heel voorzichtig verpakt (of niet). Ik kan me ondanks mijn grote fantasie idd weinig bij voorstellen WAAROM iemand zoiets zou willen doen...
Mensen hebben soms idd wel een verkeerd beeld van mij. Dat misschien ook omdat ik veel verschillende kanten in me heb die op een eerste ogenblik helemaal niet bij mekaar passen. Als je me beter kent zul je zien dat al die dingen juist erg logisch zijn en met elkaar in verbinding staan.
Ik ben (om voor mezelf te spreken) idd een redelijk behulpzame jongeman. Wil graag iets voor anderen doen mits ik daar een noodzaak en diepere doelen in zie, als mensen mij voor hun karretje spannen omdat ik 'veel te goed voor deze wereld ben' (zoals mn moeder zooo vaak zegt) dan is ook gauw klaar. Vaak is hier sprake van een verbluffend altruïstisch persoonlijkheidsrekje bij situaties wat niet betrekking heeft op materialistische behulpzaamheid.

Dankjewel Miri, heel er bedankt smile.
Wees maar niet zo bescheiden; je hebt het prima gedaan. Je hebt iig zeker een aantal eigenschappen en onzekerheden uit me gehaald waarvan ikzelf en de vele mensen in mijn naaste omgeving gezegd hebben en weten dat ik zo in elkaar steek.

Goed gedaan dus en nogmaals heeeeel erg bedankt laugh.
Ik ben positief verrast maar eigenlijk helemaal niet verrast, anders was ik waarschijnlijk nooit op dit forum beland tongue.
Serenity
Serenity aug 6 '11
Ja dat kan, ik keek meer naar je gehele gezicht en meer naar je uitstraling eigenlijk.

Idem hier, dat probeer ik ook plus met grappige en vrolijke gedachtes stimuleer je je 'happy-stoffjes' in je hersenen lijkt het wel.

Het lijkt wel doordat je geeft om mensen ze niet wilt kwetsen en zal je uit liefde-energie je best doen voor een ander, denk ik.
Onrecht tja ik denk/geloof dat jij je mannetje wel sta dan!! ^^

Quote:
Als ik het opvat in de zin van dat ik geloof in mijn eigen idealen/overtuigingen en ervaringen en daar ook voor uitkom of zonder schaamte aan anderen vertel, dan klopt dat.

Dit bedoelde ik ja, en het volgende wat je vertelde maakte indruk op mij, zo zie je maar weer, je sta je mannetje wel! ^^

Mooi mooi mooi om te horen, dat is een hele fijne eigenschap vind ik.

Quote:
Ik kan me ondanks mijn grote fantasie idd weinig bij voorstellen WAAROM iemand zoiets zou willen doen...

Dit bedoelde ik ja, en ik vind dat dat je zuiverheid van intentie wel bepaald, en die is denk ik goed! ^^

Graag gedaan, ik lees je graag weer op het forum, schroom je niet om vragen te stellen op topics! ^^
Groetjes...
niels
niels aug 6 '11
Hey Rutger,

Ik moet eerlijk zijn zelf doe ik dit zo goed alz nooit . Maar ik wou het toch proberen laughduz zchrik niet alz er nietz van klopt ( en zorry dat mijn z in een z verandert,mijn typebord wil niet meegaan).

Hier komt ie.

Jij komt mij over alz iemand die ontzettend lief iz en veel om een ander geeft. Om het zo te zeggen je helpt liever iemand anderz dan je zelf. Ik weet niet hoe het komt maar je doet me lachen laugh
Ik voel ook ergenz verdriet, het kan te maken hebben met ietz uit je verleden maar ik ben er niet zo zeker van.Er zijn tijden geweezst dat je het moeilijk had maar nu op dit moment voel je je toch gelukkig.
Meer zie ik niet.
zorry dat het zo kort izs maar ik hoop dat er tenminte ietzs juizt van iz laugh

Heel veel liefzs
Nielzs
Rutger89
Rutger89 aug 18 '11
Origineel bericht van: niels
Jij komt mij over alz iemand die ontzettend lief iz en veel om een ander geeft. Om het zo te zeggen je helpt liever iemand anderz dan je zelf. Ik weet niet hoe het komt maar je doet me lachen laugh

Wauw, bedankt voor deze prachtige woorden smile.
Maar het is wel waar wat je zegt, ik ben een lief en zorgzaam persoon en zal mezelf in veel gevallen eerder wegstrepen dan een ander ja.
Ook ben ik een humoristisch iemand, op de een of andere manier krijg ik altijd iedereen aan het lachen ook al ben ik gewoon aan het lopen of een verkondig ik een standpunt en ben ik heel serieus. tongue

Origineel bericht van: niels
Ik voel ook ergenz verdriet, het kan te maken hebben met ietz uit je verleden maar ik ben er niet zo zeker van.Er zijn tijden geweezst dat je het moeilijk had maar nu op dit moment voel je je toch gelukkig.

Ik ben idd door een lastige periode heengegaan en heb wel vaker momenten gehad dat ik me niet goed voelde, dat de wereld/ontwikkeling te snel ging en je moet maar meehollen.
Er zijn ook nog andere dingen gebeurd waar je misschien verdriet/schade/pijn over kan zien maar dat is een groot iets en ik ben benieuwd of iemand enkele specifieke gebeurtenissen of weetjes/eigenschappen van mij door kan krijgen.

Heel erg bedankt Niels! smileGoed gedaan, klopt wel helemaal laugh.
Lara
Lara aug 20 '11
Hey smile

Ik lees altijd foto's voordat ik andere lezingen lees, dus puur en vanuit mezelf. Ik zou niet weten of je jezelf herkent. Maar dat hoor ik vanzelf.

De foto heeft in ieder geval duidelijke ogen, en ze doen me verbaasd lachen, van nieuwsgierigheid omdat jij schijnbaar iets ziet wat je niet had verwacht?
Je hebt veel nieuwsgierigheid in de wereld om je heen, je zou heel veel willen weten, je lijkt me een spons.
Filter je ook wat je binnen krijgt,,, geef je wel jezelf de gelegenheid om te kijken wat je wel/niet binnenlaat en wat je achter of naast je laat? Je lijkt me oprecht en dat geeft vaak aantrekking op mensen met problemen. Dan lijkt het wel of je jezelf achterstelt. Dit zou je moeten leren filteren, want anders zou je jezelf wel eens op je Weg kunnen verliezen. Dat is nooit de bedoeling lijkt me...
Je bent wel een sociaal mens,iemand waar een ander graag naar terug komt.
Je houdt van het nemen van verantwoordelijkheid,hebt graag de touwtjes in handen, maar kan ook overleggen als erom wordt gevraagd.

Ik ben benieuwd of je er iets in herkent en als je vragen hebt, hoor ik ze graag.

Namasté
Lara
angel-star
angel-star aug 21 '11
beste rutger
als ik naar jou foto kijk dan komen de volgende dingen direct bij mijn op.
Waarvan ik denk dat volgens mij toch belangrijk voor je zijn .
Door een voor jou aangrijpenden gebeurtenis in jou directe omgeving heb je bewust of onbewust voor jezelf de vraag gesteld of je in je leven zoals je dat opmoment leeft,de goede keuze's heb genomen in je leven en ben je een beetje in twijfel en dus een beetje zoekend op het moment, waarschijnlijk sta je nu daardoor op spiritueel gebied meer open naar jezelf waardoor dus sommige puzelstukjes nu meer waarde hebben omdat je ze nu beter begrijpt.mensen met spiriteul inzicht of intresses open zich hier pas voor wanneer ze daar zelf klaar voor zijn [denk ik].
spiritueel heb je volgens mij ook wel inzicht.probeer wel het een niet door het ander beinvloeden het zou jammer zijn wanneer het vrolijke en lollige gedeelte van je daardoor meer op de achter grond verschijnt want dat is een eigenschap wat niet veel mensen meer bezitten.en niet vergeten niet alle mensen kunnen zich in het siriteulen inleven .

nou ben benieuwd of je hier iets in terug herkent.
groetjes angel-star

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420