Lieve mensen
Ik heb overlaatst 2 dromen gehad die mij nu nog altijd in de ban houden. Ze gaan dan nog niet eens over mij maa over iemand die ik een heel klein beetje ken van school.
De dromen lijken precies een soort van toekomst te zijn maar zou het toch misschien een bericht naar mij gericht zijn?
Ik weet het niet en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik geraak er niet meer uit wijs. Hieronder volgen de 2 dromen.
De eerste droom had ik vorige week donderdag ochtend. De droom begon heel onschuldig.
Ik en een paar peronen die ik van school ken en die ene persoon waar het over gaat ( laten we hem Raven noemen voor de gemakkelijkheid maar het is niet zijn echte naam hoor :D).
We waren op een grasveld waaraan de voorkant een peren/of kersenplantage lag en achter mij een graanplantage.
Er was ook een auto waar wij in zaten die daar stil stond.
Het was een prachtige zwarte jeep ,zo een die er gloednieuw uitzag.
We waren allemaal goed aan het lachen in de auto totdat Raven voorstelde om lucifer aan te steken in de auto.
Op dat moment hoorde ik een getik uit de autokomen die leek als het getik van een tijdbom.
Ik riep uit dat we de auto moesten uitvluchten wat naar ik dacht iedereen deed.
Ik rende langs de graanplantage en zag iets verder van mij af de anderen wegrennen maar Raven zag ik niet.
Toen ik dit zag hoorde ik een ongeloofelijke knal en ik stopte met rennen.
Toen hoorde ik een stem in mijn hoofd.
Een stem die het nieuws afriep en vertelde over de grote brand op de plaats vanwaar ik was weggerend.
Terwijl de stem bleef doorratelen kreeg ik een beeld te zien van de woedende eigenaar van het grasveld die Raven in het vuur duwde.
Hierop kreeg ik zijn foto te zien en hoorde ik de stem vertellen over zijn dood.
In de volgende scene van die droom liep ik een appartement in van een vriendin van mij.
Het appartement was wel iet groot als je aan de deur inkwam had je een blauw-witte gang waar de bureau was en de keuken en uitkwam op de woonkamerwaarvan de achterste muur enkel en alleen bestond uit glas en je een prachtig uitzicht op de stad had.
Ik zag de vriendin op een bank zitten naar de tev kijken waarop het nieuws opstond en over de dood van Raven vertelde.
Zij was er kapot van en eerst dacht ik dat zij de moeder was van Raven.
Door haar verdriet dat ze probeerde voor zich te houden uitte zich via haar huid.
Ze had een vuilgrijze kleur van huid.
In de droom was ik juist terug gekeerd van vakantie en ik wou wanhopig mijn hotmail checken.
Ik deed de computer open en ik zag dat ik een berichtje had van een spiritueel forum wat ik meteen opendeed en waarvan het woord augustus mij metteen in het oog sprong.
Nadat ik dit had gedaan ging ik naar de living waar nog steeds het nieuws de bijzonderheden over Ravens dood vertelde.
Opeens begint mijn vriendin over hem te vertellen en verteld ze mij dat hij ooit 100 duvels achter elkaar had opgedronken.
Toen ze dit vertelde kreeg ik een beeld van zijn echte moeder te zien.
Zij wa erg mager maar een duim dik en ze had lang haar .
Ik zag haar maar steeds door een stad bewegen het ene winkeltje in en het andere winkeltje uit precies alsof ze iets zocht. Ze was echt rusteloos.
Nu komen we aan de laatste scene van onze droom .
Ik zelf had een maatpak aan en ik zag mijn jaargenoten allemaal ofwel in maatpak ofwel in een mooie avondjurk.
We waren allemaal opweg naar een reunie die door ging in het appartement waarover ik zojuist sprak.
Maar om daar aan te komen was een heel gedoe.
Allereerst kwam er een vriend van mij hysterisch op mij toe gelopen om ons te waarschuwen niet met de trap te gaan omdat we dan het zelfde lot tegemoet zouden komen als Raven.
Iedereen probeerde we met de lift te gaan wat niet ging maar toen we in het apartement waren en de foto van Raven op de salontafel zagen staan wisten we dat de hysterie niet nodig was want er was geen enkel woord van waar.
We stonden daar allemaal rond de foto en niemand durfde een woord te zeggen.
Het verlies van Raven was te groot.
Met een huilgevoel werd ik om 7 uur s'morgens wakker.
De volgende droom had ik de eerstvolgende dag na de vorige droom dus vrijdag.
Deze droom was geen voortzetting en het leek alsof dit niet zo lang voor zijn dood te hebben plaatsgevonden.
Raven en ik samen met mijn ouders werkte in een soort van dierentuin en de nacht ervoor had iemand ingebroken en geprobeerd om een paar dieren te stelen wat niet was gelukt. Het was onze taak om bij iedere ingang om naar te dieren te kunnen gaan groote ijzeren met plastiek overtrokken poorten te plaatsen toen we de laatste poort wouden plaatsen kwamen we terug op de zelfde open plek uit als in d vorige droom alleen de graanplantage en fruitbomen waren verdwenen.
Oo de zwarte jeep was aanwezig op die plaats maar in plaats dat hij in het midden stond hij nu aan de kant.
Ik keek achter mij en daar kwam Raven met een handgeweer af. Ik en mijn ouders hielden onze handen in de lucht.
Maar zijn gezicht scheeuwde het uit van de wanhopigheid en ik kreeg ook allerlei beelden te zien die allemaal zo snel voor mijn ogen flitsten dat ik enkel hetgeheel kon begrijpen.
Het onrecht wat hem doorheen zijn hele leven was aangedaan had hem naar die plaats geleid en iets zei mij dat hij nog eerder zijn pistool zou gebruiken om zichzelf van het leven te beroven dan ons dood te schieten.
Op dat moment kon ik het niet meer aan en verliet de plek en toch werd ik niet neergeschoten.
Ik wist dat ik iets moest doen maar ik wist niet wat.
Op dat moment was ik door de straten van een stad aan het lopen en ik zag de klas van mijn klein zusje aan ùij voorbij lopen. Ze waren net terug van hun reisje naar Londen en toen ik het gezich van mijn zusje zag wist ik wat ik moest doen.
Ik draaide me om en op een kleine quad probeerde ik z snel mogelijk terug te keren naar de open plek en voor mij zag ik beelden van mij die op die plek stonden en ik hoorde mijzelf zeggen dat dat hij (Raven) niet hoefde te doen, dat ik klaar stond voor hem om hem te helpen, hem te helpen om een nieuw en mooi leven op te bouwen.
Op dat moment werd ik weer om 7 uur s' morgens wakker.
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik hiermee moet doen . Is het een soort van visioen of toch een bericht naar mij toe?
I weet het echt niet
Heel veel liefs
Niels