Loading...
nl

lang geleden maar toch nieuwschierig

teddiecash
teddiecash jul 5 '07
Hai allemaal

Ik zal me even voor stellen
Ik ben jacq en ben hier voor het eerst.
Erg mooi forum, mijn complimenten

Ik heb misschien een rare vraag.
Ik heb ongeveer 13 jaar geleden ( ja een lange tijd geleden alweern ) ooit een droom gehad
Die droom is me altijd bij gebleven.
Nu ben ik tioch wel nieuwschierig of het iets betekend.
Ik heb het antwoord namelijk nooit kunnen vinden.

Droom :

Ik lag in het ziekenhuis, ik had een infuus in, en ik had een zwangere buik.
Ik lag denk ik te bevallen of had ween.
Ik had geen pijn, en lag daar aleen maar. In me droom wuist ik dat ik elk moment kon bevallen.

13 jaar geleden.. toen was ik dus 19 / 20 jaar.

iemand een idee?
Delen:
admin
admin jul 6 '07
Dromen en symbolen in dromen moet je niet altijd letterlijk nemen, negatieve dingen kunnen positief zijn, maar ook andersom.
Meestal betekent dromen van zwangerschap dat je bezig bent met iets nieuws, nieuwe ideeen of je bent van plan je leven om te gooien, of het een goede beslissing is moet de tijd dan nog uitwijzen.
Kun je je nog herinneren of je daar in die tijd inderdaad mee bezig was?

Groetjes,
karin
LPChip
LPChip jul 6 '07
Ook is het handig om te weten, dat als een bepaalde droom steeds weer terug komt, je hetgeen wat de droom je wil vertellen nog niet hebt afgemaakt.

Gezien deze droom 13 jaar geleden is geweest, en je niet verteld hebt dat je deze droom vaker hebt gehad, vermoedt ik dat de droom puur voor informatie was, en je datgeen ermee gedaan hebt wat nodig was. Je kan nu als je dat wilt de droom loslaten.
Debiorah
Debiorah jul 6 '07
ALs een droom zic blijft herhalen betekend het dat we er mee aan de slag moeten. Vaak als we de droom wel hebben onthouden maar niet opnieuw ervaren hebben we stappen ondernomen die met deze droom in verbinding staan. Geboorte staat voor de jeugdelijke en onschuldige periode in ons leven en zwangerschap/bevalling staat vaak voor de start van een nieuwe levensfase.
teddiecash
teddiecash jul 6 '07
Hmm thanks voor de info
Ik heb verder nooit meer die droom gehad
Ik was 20 jaar en toen niet zo bewust van zwangerschap en zo.
Ik zou ook niet weten of het verder is afgesloten
Toch iedergeval bedankt voor deze uitleg ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Hoi Teddiecash, welkom hier. Ik heb niets verder toe te voegen aan wat hierboven staat. Misschien is het ook een herinnering aan een vorig leven. Ik weet niet hoe goed je de droom nog kunt herinneren, maar let dan eens op bijzondere details. Wat voor kleding werd er gedragen, zag je electrische apparatuur in het ziekenhuis etc. Dingen waardoor je een tijdstip kan bepalen.
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
iedergeval zal alles er modern uit.
normaal droom ik ook in me zelf, dat ik door me eigen ogen kijk, dit keer zag ik het van de andere kant. ik keek naar me zelf.
iedergeval, Hartstikke bedankt! ik heb het allang achter me gelaten, maar vond het fijn om eens een opinie van een ander te horen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki