Loading...
nl

Even voorstellen

wipi
wipi jul 26 '11
Beste allemaal,

Mijn roepnaam is Louis en ik heb door puur toeval dit forum gisteren ontdekt. Heb de laatste tijd veel interesse in esoterie en ben (waarschijnlijk zoals velen met mij) zoals dat heet spiritueel aan het ontwaken. Heb me voorgenomen om wat fotolezingen van dieren te doen.

Tot ziens.
Delen:
Groene_heks
Groene_heks jul 26 '11
Hoi Wipi, welkom smile
niels
niels jul 26 '11
Welkom welkom
hier op Merudi
welkom welkom
maak maar veel plezier
laugh
Met andere woorden welkom Wipi laugh

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 26 '11
welkom!

groetjes moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '11
Van harte welkom Wipi!
Serenity
Serenity jul 27 '11
Hallo en welkom hier, lees jezelf lekker in op de onderwerpen en vraag maar raak!
Merel-Marij
Merel-Marij jul 30 '11
Hallo Wipi, welkom hier.
Rutger89
Rutger89 aug 3 '11
Oke, ik doe ook even een voorstelrondje!

Ik ben sinds een kleine week aangemeld op dit forum omdat ik het fotolezen-topic tegenkwam. Ik heb mijn foto's geplaatst en ben enorm benieuwd naar de reacties van mensen (helaas tot noch toe nog geen reacties).
Verder ben ik mijn hele leven al, maar sinds de laatste maanden in sneltreinvaart, me aan het verdiepen in de ongrijpbare wereld. Steeds meer dingen worden me duidelijk, dingen vallen op z'n plek, ik ontmoet mensen waar ik die bepaalde klik mee voel en ga steeds meer met mezelf bezig om van mezelf een (nog) beter en vollediger persoon te maken!

Ik wil best nog meer over mezelf vertellen qua leeftijd, levensloop, hobby's etc etc maar mocht iemand dit lezen die mijn foto wil lezen, dan is het alweer een beetje 'gekleurd'.
Vandaar hoop ik op reacties en zoniet, dan zal ik mezelf nog eens uitgebreider voorstellen in dit topic smile.
Serenity
Serenity aug 3 '11
Quote:
Steeds meer dingen worden me duidelijk, dingen vallen op z'n plek, ik ontmoet mensen waar ik die bepaalde klik mee voel en ga steeds meer met mezelf bezig om van mezelf een (nog) beter en vollediger persoon te maken!


Dit heb ik ook! ^^
wipi
wipi aug 3 '11
Ik ook!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki