Hallo allemaal,
Na ff inactief te zijn geweest vanwege vakantie e.d. ben ik er weerr, met weer nieuwe vragen en ervaringen voor jullie
De vraag gaat over een droom die ik pas had. Ik zal eerst mijn droom maar eens vertellen:
''In deze nacht had ik al meerdere dromen gehad, waarvan ik de 3 indrukwekkendste nog helder weet (stukken). Ik schrijf hier de 2e op, omdat die de meeste vragen bij mij opriep.
We (met wie weet ik niet) zaten aan een lange eettafel in een grote, lange kamer (zo'n middeleeuwse tafel waar de koning en al zijn adelijke vrienden aan zaten), en het spookte er dus er gebeurde veel rare dingen. Deze geest begon in mijn hoofd met mij te praten, en uiteindelijk maakten we een deal, Hij zal mijn Beschermengel (gids) worden als ik zijn liefde word in zijn volgende leven.
Het gekke is dat ik in de droom wist wie de geest was, namelijk Hades, griekse god van de onderwereld. Maar ik had tegelijk een plaatje in mijn hoofd van Lil Wayne, een zwarte rapper uit Amerika.''
Normaal zou je kunnen zeggen dat Hades/Lil Wayne natuurlijk niet mijn Gids is geworden, maar er waren hiervoor een aantal 'toevallige' dingen gebeurt bij het onderwerp Gidsen.
Ik, mijn vader en mijn stief moeder gingen pas naar Derek Ogilvie, maar voor de reading schreven we allemaal iets op van onszelf en als we wilden van elkaar, wat we voor diegene/jezelf zou willen dat hij/je teweten gaat komen als het doorkomt.
Het gekke was dat hierbij hebben we allemaal bij mij opgeschreven of ik mijn gids mag leren kennen, zonder het hierover gehad te hebben.
De dag erna trok ik een spirituele kaart met erop: Als je verlangen om Mij te ontmoeten alle andere verlangens oversteigt, zal je Mij ontmoeten.
Normaal zou je kunnen zeggen Hades als je gids? neehh is gewoon toevallig en een god kan je niet als gids hebben, en vooral een griekse van de onderwereld niet. Maar ik twijfel daarover.
Wat denken jullie hiervan? Of heeft dat Hades/Lil Wayne een soort figuurlijke betekenis denken jullie?
De andere dromen heb ik niet getypt, omdat ik niet gelijk belangrijke overeenkomsten zag, en het in totaal veel typwerk is en ik naar bed wil
Maar als jullie willen kan ik de andere dromen ook nog typen.
Groetjes