Loading...
nl

Engelenhulp

niels
niels jul 24 '11
Hallo iedereen laugh
De meesten onder jullie weten dat ik deze week op vakantie was in Frankrijk en daar heb ik een prachtige ervaring gehad laughHet begon allemaal deze donderdag. Ik ging die dag samen met de vrienden van mijn ouders mee naar Lourdes. Ik wou dolgraag mee om eens een mooie uitstap te kunnen doen ook al ben ik niet echt wat je gelovig kunt noemen.

Het geval wilde dat ik die dag wakker werd met een blaasontsteking ( een beetje teveel wijn gedronken de vorige avond ook al was ik niet zat :D) Maar ik negeerde het ook al moest ik om de minuut naar het toilet. Ook in de auto hield het maar niet op . Toen we aankwamen aan een naftstation waar we iets gingen eten , zat ik weer een hele tijd op het toilet en toen was ik het zo beu dat ik de hulp in riep van de engelen.

Ik vroeg hen om mij met dat irritant gevoel te helpen zodat ik met al mijn zintuigen en gevoeligheid Lourdes kon ervaren en ik bedankte hen voor mij te helpen. Een halve minuut daarna kreeg ik het antwoord dat ze mij zouden helpen om het dragelijk te maken. En inderdaad het irritante gevoel was minder.

We stapten terug in de auto en ik probeerde mijn gedachten op iets anders te concentreren in de hoop dat het gevoel zo goed mogelijk weg bleef. De vrienden van mijn ouders hadden een engel in de auto dus daar concentreerde ik mij op.

Op een geven moment zag ik mijn zielenlichaam in een donkere kamer liggen en aan mijn linkerkant hield mijn zus Valerie mijn arm vast en aan de linkerkant zag ik mijn grootmoeder en aan mijn voeten zag ik mijn grootvader. Mijn grootmoeder legde haar hand op mijn blaas en ze zei dat ze mij zou helpen om het dragelijk te maken maar dat ik wel goed naar haar moest luisteren. Ik beloofde het haar en inderdaad toen ik in Lourdes aan kwam was het irritante gevoel zo goed als verdwenen.

In Lourdes zelf hoorde ik mijn grootmoeder meerdere keren zeggen dat ik van het bronwater in Lourdes moest drinken en uiteindelijk deed ik dit ook . Op de terugreis voelde ik dat er helende energie bezig was om mij te helpen en wonder boven wonder was ik tegen de tijd dat ik thuis was van het irritante gevoel af;D
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 24 '11


Mooi Niels! smilefijn dat je weer zonder pijn terug bent.
Groene_heks
Groene_heks jul 24 '11
Mooi! smile
Vari
Vari jul 24 '11
Super Niels smileLief van je om dit met ons te delen.
Serenity
Serenity jul 24 '11
Oh wat een fijne ervaring moest dat zijn geweest voor jouw, toppie!!
Merel-Marij
Merel-Marij jul 24 '11
Inderdaad mooi..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki