Loading...
nl

Laten we een Cirkel van liefde en licht vormen

Cialara
Cialara jul 23 '11
Vaak als er nare dingen gebeuren of als iemand behoefte heeft aan steun branden we een kaarsje voor die persoon. Ik doe daar vaak aan mee, en het voelt altijd goed om op die manier het gevoel te hebben iets te kunnen doen.

Ik heb echter de laatste tijd vanuit het zielenreizen nog een andere manier gezien en geleerd om dat te kunnen doen. Een manier die niet fysiek hoeft te zijn, al kan dat wel. In de dimensies vormen de zielen, engelen en lichtwezens namelijk vaak een cirkel met elkaar, en geleiden ze het licht en hun liefde vanuit de cosmos via hun cirkel (door het midden of door henzelf) naar de aarde of naar andere plaatsen waar het nodig is. Het is een werkelijk prachtig lichtgebeuren en een hele fijne activiteit ook om aan deel te nemen.

Nu heb ik het volgende voorstel:

Laten we met zijn allen hier een cirkel van liefde en licht vormen door in een soort van visualisatie naar elkaar toe te gaan, onszelf aan elkaar te laten zien als lichtwezens die in een grote cirkel staan. Als je de cirkel voor je ziet, dan kun je daar in stappen door tussen twee andere lichtwezens te gaan staan en je licht en liefde te sturen naar al de zielen die dat nodig hebben of naar het specifieke doel waar we op dat moment aan denken. Het lijkt heel simpel en eigenlijk is dat het ook. Door je intentie te geven aan het deelnemen aan de cirkel en je energie van liefde en licht (door)te sturen zul je voelen dat je werkelijk mee helpt en mee doet.

Omdat dit de eerste keer is dat ik deze oproep doe, wil ik jullie die deel willen nemen vragen om deze keer te denken aan het gebeuren in Noorwegen. Ik sta reeds in de cirkel en iedereen is welkom om mee te doen.

Als je wil, mag je achteraf ook aangeven wat je gevoeld of ervaren hebt wink

Liefs Cialara.
Delen:
Serenity
Serenity jul 23 '11
Oef sorry maar ik moet leuke initiatief afslaan omdat ik net de deur uit gaat, sorry!
Cialara
Cialara jul 23 '11
het maakt niet uit waar je bent winkhet kan zelfs in de auto, eraan denken en de intentie aangeven dat je mee wil doen is al genoeg smile

Er staat zelfs geen moment in tijd voor, want tijd bestaat niet aan de andere kant...
Serenity
Serenity jul 24 '11
Gedaan!!
Af en toe dacht ik eraan dat we in een cirkel stonden en licht maakten en toen dat het licht centreerde en omhoog schoot.
Emuca
Emuca jul 25 '11
Ik sluit me aan bij de cirkel smile
niels
niels jul 25 '11
ik sluit mij ook aan bij de cirkel laugh
Ik vind het eenfantastisch idee laugh

Heel veel liefs
Niels
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '11


Natuurlijk sluit ik me ook aan! smile
Groene_heks
Groene_heks jul 25 '11
Mooie cirkel smile

Ik zal ook meedoen.
Merel-Marij
Merel-Marij jul 26 '11
Ik doe mee.
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '11
Een mooie meditatie om in de kring te doen smile


Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki