Loading...
nl

Moord

Mimi*
Mimi* jun 29 '07
Woensdag op donderdag nacht heb ik een enge droom gehad! Het leek zo echt dat heb ik nog nooit gehad dat het zo echt leek. Nou hier komt ie:

Ik loop rond het middaguur naar buiten om mijn fiets te pakken. Ik zie een dode man liggen in het gras in onze voortuin. (de boom in onze tuin was weg) Plas bloed enzo. En er lag een banaan bij en een stukje folie. Ik ben dus maar weggefietst.

Toen ik terug kwam ging ik naar de buurvrouw met mijn zus. Nou er stond een vrouw daar die was niet helemaal wijs. Wij daar op een stoel gezeten en gingen weer naar huis.

We zijn even samen binnen en dan is mijn zus weer weg. Ik kijk naar buiten en zie dat een man wordt neergestoken door een mevrouw. In zijn nek en het bloed spuit eruit. Die man had een sbs6 camera bij zich. (ik vermoedde dat hij kwam filmen van de moord in onze voortuin) Nou dus lagen er nu 2 dode mannen in onze voortuin.

Ik pakte de laptop binnen en liep naar buiten. Een eind verderop stond een donkerblauwe auto op de parkeerplaats. Er zaten twee meisjes in. Beide bruin haar en beetje bruin in het gezicht. (Beetje van die barbie types als jullie begrijpen wat ik bedoel) Ik schat dat ze rond de 18 waren. Dus ik vroeg aan die twee meisjes of ik even daar mocht zitten. Ze keken me aan. Het voelde niet goed dus ik ben langzaam alsof er niks aan de hand was naar huis gelopen.

Eenmaal binnen doe ik weer de voordeur dicht leg de laptop neer en hoor dat de voordeur wordt opengebroken. Dus ik via de achterdeur naar buiten gerend. De hoek om en ben daar op de stoep gaan liggen achter de bosjes. Het was al aan het schemeren.

Toen had ik zicht vanaf bovenaf. Ik keek dus op het huis neer en zag dat de twee meisjes die in de auto zaten de voordeur uit liepen met de lamp uit mijn kamer. Een blauw met witte lamp.

Toen was ik weer mezelf en lag op de stoep. De politie kwam eraan. En ik zag net de twee meisjes wegrijden. Dus ze hebben ze niet kunnen pakken!


Het leek allemaal zo echt dat ik toen ik echt wegging rond het middaguur ik eerst voorzichtig naar buiten keek of er niet iemand in mijn voortuin lag. Maar dat was gelukkig niet het geval :D

Liefs Michelle
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '07
Even kijken wat ik voor je kan vinden in mijn dromenboek.

Boom weg= (niet) vervullen van je bestemming. (niet) je doel bereiken.
Bloed = Kan het menstruatie bloed voorstellen. Een met sexualiteit verband houdende angst.
Banaan = Symbolisch voor de penis.
Folie = Bescherming, voorbehoedsmiddel.
Zus = Een kant van jezelf die je verborgen hebt gehouden.
Nek = de relatie tussen bewustzijn en onbewustzijn.
Camera = Het zien van de wereld met een andere blik.
Auto = Ben je zelf, als deze bestuurt wordt door andere mensen, ben je niet in controle van je eigen leven.
Schemer = Einde van een fase in je leven.
Lamp = Hoop


Probeer zelf eens te kijken of er iets persoonlijks speelt dat je misschien iets zegt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki