Loading...
nl

is dit nu iets van atlantis?

willow
willow jul 21 '11
hoi iedereen,

ik heb op vakantie vorige week dingen meegemaakt die ik toch niet goed kan plaatsen.
ik had een boek mee op vakantie dat niet intressant was maar ja ik had het gewoon mee om rustige momenten te vullen.
dus blader ik wat en zie een luchtig hoofdstuk over astraal reizen.
simpele oefeningen die ik die avond uit geprobeert heb als ik ging slapen .
moest mijn ogen sluiten , u in een ruimte plaatsen waar je de sterren rondom jou kon zien en dan je inbeelden dat je in vaart in de tijd werd meegenomen.
ik moest er infeite maar aan denken en ik was al met een snelheid weg .
ik zag naast mij (rechts) lichtflitsen alsof er een super hoge snelheidstrein voorbij zoefte.
ik keek links en dan weer rechts om te zien dat ik dat echt zag en na 5 sec was het weg en stond ik stil.
ik zag niet goed wat er voor mij was omdat het eerst wel wat donker was .
ik voelde dat er "iets " rond mij was .
ik besteede aan dat "iets" geen aandacht omdat ik meer wilde weten wat ik begon te zien .
rechts zag ik een hoge zwarte muur (de omgeving was nog vrij donker)
en in de verte zag ik een soort brug tot ik zei " verdorie das een aquaduct"
en dat begon ik heel duidelijk te zien.
toen ik rechts keek zag ik in de verte iets dat op zuilen leek maar waarvan de rest van het gebouw weg van was....
en op het moment dat ik die zuilen zag ik 3 (nu aub niet lachen)zeemeerminnen !!!
echt ze zwommen voorbij alsof dat het de normaalste zaak was dat ik zag .
op dat moment wist ik ook wat dat "iets" was dat ik rond mij voelde ...... water!

ik ben direct recht gesprongen en dacht dat ik nu helemaal de draad kwijt was !
wie denkt nu aan zeemeerminnen ? ik toch zeker niet.
de volgende dag waren we naar een meer gegaan waar je tussen de rotsen kunt varen .
dus wij huren een bootje en eens tussen de rotsen zegt mijn zoontje van bijna 6 "ik ga zwemmen " en hij springt in het water (hij had zwembandje en vest aan) ik was in alle paniek omdat ik waarschijnlijk ook het water in moest.
na 15 min had ik al moed bijeen geraapt en ben ik ook in het water gesprongen .... geen 5 sec heeft het geduurd en ik was in volle paniek.
er kwam een beeld naar boven , een angst nie te doen.
ik zag letterlijk iemand vanuit de diepte naar boven zwemmen om mijn been vast te grijpen.
ik kan zeer goed zwemmen en zit meestal uren in het water zonder probleem.
toen ik dat vertelde tegen een vriendin zei ze mij dat zij dat ook had en dat het beelden waren van atlantis dat ik gezien had!

klopt dat heeft daar iemand een uitleg of verklaring voor?
de beelden die ik zag waren op "het" moment zeer zuiver en voelde zeer vertrouwd aan.
groetjes
willow
Delen:
Emuca
Emuca jul 21 '11
Ik krijg een beetje een drukkend gevoel op mijn borst als ik dit lees.. alsof ik je paniek voel.. Voelt wel apart.

Het zou best wel kunnen dat het beelden van atlantis zijn.. als jij dat gevoel ervaart, wie ben ik dan om daar aan te twijfelen? laugh
niels
niels jul 24 '11
wow dit is wel heftig Willow

het zou heel goed Atlantis geweest kunnen zijn , ten eerste dacht ik dat in altlantis al veel aquaducten waren ,ik kan verkeerd zitten hoor. En eigenlijk is het een mooie ervaring . Het moet wel tof lijken om zeemeerminnen te zien in een zielenreis laughAlleen die ervaring in dat meer vind ik wel beangstigend ; misschien een soort herrinering die in het meer is achter gebleven of zou het nog steeds met Atlantis te maken hebben?

Heel veel liefs
Niels
willow
willow jul 26 '11
hoi niels,
een zielenreis is dat terug gaan in je eigen zielen verleden en vorige levens?
als het dat is amai hahaha ik heb al ooit gezien dat ik opgehangen werd als man ergens in de donkere middeleeuwen na een diefstal en als heks (vrouw) in een latere tijd.
en rond 18e heb ik in Ierland geleefd dat heb ik ook al gezien maar als zeemeermin ?
tja dat atlantis zou bestaan hebben dat geloof ik ergens wel ook al mijn brein dat nog niet vatte/plaatsen.
ben daar niet mee bezig en als ik eens iets opzoek moet ik teveel zoeken tussen de rotzooi dat er op het net staat dus laat ik het voor wat het is.

bedankt hé
niels
niels jul 26 '11
Ja zo kun je het zeggen Willow laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki