Hallo allemaal,
Een vraagje van een nieuweling. Sinds een tijd (jaar of 2?)droom ik geregeld dat mijn man mij laat zitten voor mijn zus. Ik heb een supervent die mij doodgraag ziet maar als ik dat zo een paar keer per week droom dan komen bij mij soms de twijfels boven, ben ik al slechtgezind bij het wakker worden, ben ik wantrouwig tegenover hem en mijn zus, kan ik mezelf niet meer uitstaan... Mijn man vindt dit uiteraard ook niet plezant, weet niet meer hoe hij zich moet gedragen bij mijn zus om mij niet te ambeteren... Mijn zus heb ik er niets van verteld omdat ik bang ben dat die me er alleen nog meer mee zal plagen.
Iemand vertelde onlangs dat ik dat in een vorig leven zou hebben meegemaakt. Wat denken jullie van deze droom?
'k Heb nog 2 andere vervolgdromen die al vele jaren langer meegaan. In de ene ben ik altijd aan het verbouwen. Ik werk aan een huis droom na droom en als het af is droom ik dat ik nog ergens anders een huis heb dat ik vergeten was en dan ga ik er in mijn droom naar kijken en dan staat dat helemaal te vervallen en dan begin ik weer te verbouwen. Ik moet wel zeggen dat ik deze dromen veel minder heb sinds ik in het echt ben beginnen verbouwen...
De andere droom is dat er overal water is. Vaak zit ik op een ferryboot maar soms schaats, loop of fiets ik over het water dat overal metershoog in de straten staat.
Ik ben héél benieuwd!!!
Groetjes,
floere