eigenlijk zou het ook niet echt leeftijds gebonden moeten zijn vind ik!
waarschijnlijk heeft dit dan te maken, met de mensen die de viva lezen, tussen de 20 en 35 zijn?
Ja onderdaad Moonflower bij mij ging het pas goed beginnen na mijn 42ste en het ging toen ook ineens héél snel het was er altijd wel maar meer op de achtergrond en was altijd wel geintereseerd erin.
Yup, hier ook na de veertig, ik was vroeger net als jij wel veel met spiritualiteit bezig, al vanaf mijn tiende denk ik, maar pas na de 40 ging het knettersnel.
Misschien omdat we dan niet meer zo springerig zijn en meer gezapig worden ha ha.
Ik vindt ht super tof van jou dat je di wilt doen eindlijk komt spiritualiteit weer op een positieve manir in de media want tegenwoordig met proramm's als het 6de zintuig ,komt het mer negatiefals postief in de media en wordt het als vreemd ervaren maar spijtig genoeg ben ik 18 en geen vrouw dus ga je aan mij niet veel hebben
Maar keep up the good work
haha... vandaag kreeg ik een berichtje terug...
waarschijnlijk a.k. zaterdag een telefonisch interviewtje
( als ik gesellecteerd word) of misschien daar vanuit pas gesellecteerd ?)
Was een weekje in Londen en nu heb ik op het forum weer allemaal reacties, super!
@emuca: Volgens mij heb ik jouw bericht niet gezien? Heb je het naar dit adres gemaild: Lvandeven@hotmail.com?
Ik ben nu druk in overleg met de redactie, en volgende week weet iedereen meer. Ik vind het ook leuk dat er aandacht komt voor spiritualiteit in de Viva. Het wordt Viva nummer 42!!
Ik wil graag met jullie delen dat het Artikel in de Viva komt van november en binnenkort in de winkel ligt. Ik weet in ieder geval dat er 2 merudianen in komen namelijk 'L Harbe de la vie en Dragon. Ook zal Merudi uitgebreidt worden genoemd in de Viva, dus ik verwacht flink wat meer bezoekers na dit artikel