Loading...
nl

Paranormale begaafdheid aandacht in artikel

MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '11
eigenlijk zou het ook niet echt leeftijds gebonden moeten zijn vind ik!
waarschijnlijk heeft dit dan te maken, met de mensen die de viva lezen, tussen de 20 en 35 zijn?

groetjes Moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel jul 23 '11
Nee eigenlijk niet, wij hebben ook veel te vertellen wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 24 '11
dat is een feit!
want ik ben nog zoekende, naar een manier om er mee om te gaan...
het roer zegmaar wink

en het is algemeen bekent dat dit pas komt, rond je 40ste!

op mijn leeftijd (34) is het vaak nog zo, dat je er last van hebt, soms.
en daardoor onzeker voelt...

groetjes smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 24 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk inkomen... Lijkt me gaaf.. merudimeet in een tijdschrift.. haha


het lijkt me sowieso wel een keer leuk om mensen die op dit forum komen, een keer te ontmoeten smile
groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel jul 24 '11


Ja onderdaad Moonflower bij mij ging het pas goed beginnen na mijn 42ste en het ging toen ook ineens héél snel smilehet was er altijd wel maar meer op de achtergrond en was altijd wel geintereseerd erin.
Groene_heks
Groene_heks jul 24 '11
Yup, hier ook na de veertig, ik was vroeger net als jij wel veel met spiritualiteit bezig, al vanaf mijn tiende denk ik, maar pas na de 40 ging het knettersnel.
Misschien omdat we dan niet meer zo springerig zijn en meer gezapig worden ha ha.
niels
niels jul 24 '11
Lieve Loes

Ik vindt ht super tof van jou dat je di wilt doen laugheindlijk komt spiritualiteit weer op een positieve manir in de media want tegenwoordig met proramm's als het 6de zintuig ,komt het mer negatiefals postief in de media en wordt het als vreemd ervaren frownmaar spijtig genoeg ben ik 18 en geen vrouw dus ga je aan mij niet veel hebben laugh
Maar keep up the good work laugh

Heel veel liefs
Niels laugh
Emuca
Emuca jul 25 '11
Ik zeg: Merudimeet bij de viva laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 25 '11
haha... vandaag kreeg ik een berichtje terug...
waarschijnlijk a.k. zaterdag een telefonisch interviewtje
( als ik gesellecteerd word) of misschien daar vanuit pas gesellecteerd ?)

groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca jul 25 '11
Ik heb verder nog geen berichtje terug gehad...dus waarschijnlijk ben jij al geselecteerd Moonflowertje smile
Loesdidi
Loesdidi jul 30 '11
Hi lieve allemaal!!

Was een weekje in Londen en nu heb ik op het forum weer allemaal reacties, super!

@emuca: Volgens mij heb ik jouw bericht niet gezien? Heb je het naar dit adres gemaild: Lvandeven@hotmail.com?

Ik ben nu druk in overleg met de redactie, en volgende week weet iedereen meer. Ik vind het ook leuk dat er aandacht komt voor spiritualiteit in de Viva. Het wordt Viva nummer 42!!

Groetjes, Loes
Loesdidi
Loesdidi jul 30 '11
@ emuca: Oh ja natuuuuuurlijk, ik zie je bericht nu (ben even in de war met forumnamen en gewone namen ;-))

had je teruggemaild toch? Is alweer een tijdje geleden maar de redactie moet nog overleggen :-)

Groetjes, Loes
Emuca
Emuca aug 1 '11
Ik heb een mailtje teruggestuurd met een verhaaltje over mezelf ja. smile
Ik hoor het vanzelf wel laugh

Groetjesss
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '11
Hoi Allemaal,

Ik wil graag met jullie delen dat het Artikel in de Viva komt van november en binnenkort in de winkel ligt. Ik weet in ieder geval dat er 2 merudianen in komen namelijk 'L Harbe de la vie en Dragon. Ook zal Merudi uitgebreidt worden genoemd in de Viva, dus ik verwacht flink wat meer bezoekers na dit artikel wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 12 '11
ow... dat zal het zijn shocked
ik hoorde er niets meer van smile
ik ga het nummer cker wel kopen smile

groetjes moonflowertje
Sundance
Sundance okt 12 '11
Nims, das een prachtbericht. van Harte Gefeliciteerd alvast! smile
Beschermengel
Beschermengel okt 12 '11


Leuk zeg! ja ik ga hem heel zeker ook kopen! smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki