Loading...
nl

Geest wil foto laten lezen

Theo2011
Theo2011 jul 18 '11
Hallo voordat ik begin,er zit een verhaal aan mijn foto vast waar is de rest van zijn lichaam gebleven zullen jullie denken :-D
Achter hem op het kerkhof :-D
Ik heb de hele dag contact met deze persoon :-D:-P
Zijn vraag was of jullie hem ook willen lezen,mijn andere vraag
Nou kent nims mij van Theo2008 of die oude foto's en topic weg mogen.
deze foto graag downloaden naar je bureaublad :-D(Krijg je de ware onbewerkte versie ervoor
[en of ik deze persoon ken ja.

Met vriendelijke groet,

Theo2011 zou Theo2008 weg mogen :-)
Delen:
Groene_heks
Groene_heks jul 18 '11
Waarom wil deze persoon worden gelezen dan?
Theo2011
Theo2011 jul 18 '11
1 Hij is overleden
2 Hij vroeg er om haha
3 Volgens mij ken ik hem of mijn vader.
4 Hij staat naast mij,ik voel en zie zijn aanwezigheid.
5 af en toe krijg ik maat door.,ik denk dat hij mijn vader bedoeld.
Volgens mij heet hij isaac alleen weet ik het niet zeker,ik hoor hem soms huilen.
en hij wil weten of hij 777 is.

goeiemorgen trouwens :-)
admin
admin jul 18 '11
wat zijn dat voor witte licht dingetjes op die foto..
Cirr
Cirr jul 18 '11
Hoi Theo2011,

Dit is een kerk in de avonduren met lantaarnpalen erom heen, en de foto is wat bewogen door de langere sluitertijd, met of bladeren/takken voor de lens waardoor je uiteindelijk dit effect krijgt. Ik moet toegeven dat het er best spectaculair uitziet, maar voor mij ziet er dit niet uit als een geest, en haal je volgens mij wat dingen door elkaar. Uiteraard kan er iemand bij je zijn zoals je aangeeft.

Het komt op mij over alsof je op zoek bent naar wat spanning die deze foto op zou moeten roepen, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien !

Groetjes,
Cirr
Theo2011
Theo2011 jul 18 '11
Hoi cirr en precious,

Nee het is geen fotoshop haha
spanning nee niet echt de kerk zag er gewoon tof uit in de avond uren die witte lichtsjes zijn van spots die naar de kerk zijn gericht....ik moest een brief posten daarom
Nee er is geen spanning te bekennen op de foto.
De eerste wat bij mij op kwam was isaac.
een overleden bekende van mijn vader en moeder daarom!
Ik weet dat dit een overleden persoon is die zijn foto wil laten lezen,meer ook niet hahaha
Maryssa
Maryssa jul 18 '11
Theo, geesten willen met rust gelaten worden en zeker niet gelezen worden. Ga met respect om met een kerkhof en de daar rustende overledenen. Laat het foto's nemen daar voor wat het is. Je weet niet waar je mee te maken hebt en of datgene wat er bij je doorkomt wel degene is die je hebt gekend. Kan ook zijn dat een entiteit zich voordoet als iemand anders.
Theo2011
Theo2011 jul 18 '11
Dank je wel maryssa voor je andwoorden.Ja me opa en oma liggen ook op die kerkhof nee was puur toeval ik wilde alleen een foto maken van de kerk zelf.
Ja ik weet dat ze aardig agresief kunnen zijn,poldergheists enzo.
We hebben hier meerdere spookhuizen in dorp inclusief kasteel daarom!
Normaal laat ik ze ook wel met rust,ik doe niks liever,alleen dit de vaagste foto die ik oooit heb gemaakt daarom en het dromt door mijn hoofd heen daarom van laat die eens lezen nee heb je ja kun je krijgen toch.
Groene_heks
Groene_heks jul 18 '11
Nee heb je en ja kun je krijgen inderdaad smile.
Ik krijg een heel vervelend gevoel bij deze foto, ik zou deze geest lekker met rust laten.
Dit is niet iets waar je mee gaat spelen en ik denk dat je best wat voorzichtiger mag zijn.
Theo2011
Theo2011 jul 18 '11
Thanx voor de info.
De topic mag wel gesloten worden en de picture mag ook wel verwijdert worden.
Ik zal hem met rust laten......mazzeltof isaac als je meeleest (Y)
Zou mijn andere topic ook gesloten mogen worden en verwijdert mogen worden (Y)
Andere nickname was Theo2008
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki