Loading...
nl

Wat kan mijn hond jullie vertellen.

Troplinake
Troplinake jul 10 '11
Hallo allemaal

Hier is een foto van mijn hond Rufus.
Wat kan hij jullie vertellen.
Ik ben zeer benieuwd of ik nog dingen dankzij jullie kan te weten komen en hem het nog fijner kan maken op die manier.
Het is absoluut niet verplicht maar ik ben zelf zeer benieuwd.

Alvast bedankt.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '11

Ik kan je niets vertellen, maar ik wilde je wel zeggen dat het een schat van een hond is...en wat een leuke naam Rufus! smileDe Avatar waar je opstaat is hij dat ook?...de hond lijkt me daar ouder of zie ik het verkeerd.
Troplinake
Troplinake jul 10 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Ik kan je niets vertellen, maar ik wilde je wel zeggen dat het een schat van een hond is...en wat een leuke naam Rufus! smileDe Avatar waar je opstaat is hij dat ook?...de hond lijkt me daar ouder of zie ik het verkeerd.

Hallo Beschermengel

De hond op de avatar bij mij is ook inderdaad Rufus misschien lijkt hij daar ouder door de achtergrond of minder dichtbij :-) ik kan je oneindig veel foto's tonen van hem :-) misschien als je zin hebt kan je altijd kijken op Foto's van Rufus

daar heb ik nog wat meer foto's :-)
Hij is een schat smilehij heeft wel van veel zaken bang en waarom weet ik eigenlijk niet, ik probeer hem dan te laten zien dat het ding waar hij van terugdeinst niks doet.
Misschien is het iets van toen hij klein was of wel is hij gewoon een zeer gevoelig en bang jongetje in zijn kopje smile.
Hij wordt 6 augustus 8 jaar en ik hoop dat er nog vele jaartjes bij komen :-).
Dis is Rufus klik hier voor nog info van hem smilezeer interessant als je hem wilt leren kennen en waarom hij zou speciaal is voor mij :-).
Ik ben er nu een nieuw stukje voor aan het schrijven met ook deze foto van hier boven er in verwerkt smile.

Ik ben echt benieuwd naar wat iemand misschien in hem kan doorkrijgen smileik ken hem voor 90% en die andere 10 wil ik nog leren kennen, ik heb helaas zijn eerste 18maanden niet gekend.

Lieve groetjes van ons 2
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '11

Goh wat leuk zeg zo'n blog, en hij heeft al weer heel wat meegemaakt die arme Rufus...ik kan me voorstellen dat hij voor jou heel speciaal is hij is natuurlijk helemaal getraind in alles, knap hoor.

Mijn hond heeft zo'n zelfde operatie gehad zelfs aan beide knieen dus hij is ook zowat 1 jaar zoet geweest met ziek zijn en weer leren lopen.

Maar ik dwaal af, je bent hier om iets over Rufus te weten te komen dus ik hoop dat er mensen zijn die iets zien of doorkrijgen ...er zijn wel een hoop mensen op vakantie denk ik dus misschien is het even wachten smile
Troplinake
Troplinake jul 16 '11
Iemand die wat ziet in mijn hond zijn foto :-)
moet niet natuurlijk smile

grtz Mieke
Troplinake
Troplinake jul 24 '11
Hoi hoi

Is er iemand die wat ziet bij mijn hond? Mijn grootste vraag is eigenlijk hoe is zijn gezondheid en of hij pijn heeft. Ook wat rond angst maar dat is voor mij al iets minder belangrijk smile
Kan iemand wat vertellen over hem?

Alvast bedankt
Mieke & Rufus
Marjanne
Marjanne aug 2 '11
Hoi Mieke,

als ik zo jouw hond aanvoel is het eerste wat in mij opkomt: bezorgdheid. Rufus is een hond die zich superverantwoordelijk voor jou voelt, komt natuurlijk ook door jullie sterke band en zijn training smile
Hij lijkt me ook een hond die veel beloond wil worden, veel bevestiging nodig heeft dat hij iets goed heeft gedaan.
Wat zijn gezondheid betreft voel ik in ieder geval niet iets ernstigs, hij voelt voor mij vitaal aan.
Er komt een sterk beeld van een blauw iets bij me boven, misschien een blauw speeltje? Of iets blauws, bijv. een kledingstuk waar hij wat vreemd op reageert? Ik weet niet waarom dat zo sterk bij me boven komt, misschien kan jij het zelf plaatsen.
Erg mooi die band tussen jullie! smile

lieve groetjes,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy