Ik kan je niets vertellen, maar ik wilde je wel zeggen dat het een schat van een hond is...en wat een leuke naam Rufus!
De Avatar waar je opstaat is hij dat ook?...de hond lijkt me daar ouder of zie ik het verkeerd.
Hallo Beschermengel
De hond op de avatar bij mij is ook inderdaad Rufus misschien lijkt hij daar ouder door de achtergrond of minder dichtbij :-) ik kan je oneindig veel foto's tonen van hem :-) misschien als je zin hebt kan je altijd kijken op
Foto's van Rufus
daar heb ik nog wat meer foto's :-)
Hij is een schat
hij heeft wel van veel zaken bang en waarom weet ik eigenlijk niet, ik probeer hem dan te laten zien dat het ding waar hij van terugdeinst niks doet.
Misschien is het iets van toen hij klein was of wel is hij gewoon een zeer gevoelig en bang jongetje in zijn kopje
.
Hij wordt 6 augustus 8 jaar en ik hoop dat er nog vele jaartjes bij komen :-).
Dis is Rufus klik hier voor nog info van hem
zeer interessant als je hem wilt leren kennen en waarom hij zou speciaal is voor mij :-).
Ik ben er nu een nieuw stukje voor aan het schrijven met ook deze foto van hier boven er in verwerkt
.
Ik ben echt benieuwd naar wat iemand misschien in hem kan doorkrijgen
ik ken hem voor 90% en die andere 10 wil ik nog leren kennen, ik heb helaas zijn eerste 18maanden niet gekend.
Lieve groetjes van ons 2