Loading...
nl

Niels-Helen met de engelen (Doreen Virtue)

niels
niels jul 8 '11
Hallo allemaal
eindelijk heb ik mijn engelenkaarten terug gevonden en ik zou heel graag proberen om een reading aan anderen mensen te geven met de hulp van deze kaarten.
Als je een dagkaart wilt mag je gerust vragen of heb je een vraag over iets wil ik je graag proberen te helpen. laugh

Heel erg veel liefs
Niels
Delen:
Emuca
Emuca jul 8 '11
Hihi ik ga lekker als eerste de stoute schoenen aantrekken en je vragen om een algemene legging. smileIk heb niet echt een vraag, dus ik ben benieuwd wat er uit komt. laugh
niels
niels jul 8 '11
oke Emuca
spannend de eerste keer dat ik oor iemand de engelenkaarten leg laugh
Ik moet wel zeggen dat ik volgens het verleden-heden-toekomst principe werk als je het erg vindt laugh

oke voor jouw trok ik

-nieuw begin (recent verleden)
-natuur(heden)
-nieuwe liefde(toekomst)

-Nieuw begin betekend dat je in het recente verleden je een oud hoofdstuk hebt afgesloten en je aan een nieuw hoofdstuk bent begonnen,een nieuw keerpunt in jouw leven met compleet nieuwe ervaringen. Denk bv aan de overstap van studeren naar werk.

-Voor het heden trok ik de kaart natuur. wat wilt dit nu zeggen. Allereerrst dat de natuur nu zeker op dit moment belangrijk voor jouw is op een of andere manier anderzijds vragen de engelen aan jouw om meer in de natuur te komen voor hun helende werking.

-de laatste kaart die ik trok was die van de nieuwe liefde. Dit kan erop duiden dat je jou partner kan tegen komen in de niet zo verre toekomst of als je al een partner hebt kan deze kaart er ook op duiden dat er een nieuwe wind zal waaien binnen jullie relatie op een positieve manier. Ik denk ook dat het van toepassing is binnen jouw vriendenkring ,dat je iemand gaat leren kennen die voor een nieuwewind zal zorgen in jouw vriendenkring.

Dit was het voor jouw Emuca. Ik hoop dat je tevreden bent en nog eens een gelukkige verjaardag laugh
Emuca
Emuca jul 8 '11
Uiteraard ook feedback voor jou. smileKan me zeker in dingen vinden, en daar ga ik nu op reageren.. er is toch nog geen visite! laugh

Origineel bericht van: niels
oke Emuca
spannend de eerste keer dat ik oor iemand de engelenkaarten leg laugh
Ik moet wel zeggen dat ik volgens het verleden-heden-toekomst principe werk als je het erg vindt laugh

oke voor jouw trok ik

-nieuw begin (recent verleden)
-natuur(heden)
-nieuwe liefde(toekomst)

-Nieuw begin betekend dat je in het recente verleden je een oud hoofdstuk hebt afgesloten en je aan een nieuw hoofdstuk bent begonnen,een nieuw keerpunt in jouw leven met compleet nieuwe ervaringen. Denk bv aan de overstap van studeren naar werk.


Dit kan ik linken aan de nieuwe relatie die ik heb, omdat ik daarmee mijn oude relatie echt achter me heb gelaten. smile

Quote:
-Voor het heden trok ik de kaart natuur. wat wilt dit nu zeggen. Allereerrst dat de natuur nu zeker op dit moment belangrijk voor jouw is op een of andere manier anderzijds vragen de engelen aan jouw om meer in de natuur te komen voor hun helende werking.


Ik kan me heel goed voorstellen dat ze me meer de natuur in willen hebben. Ik verlang altijd naar de natuur maar helaas woon ik nu veel minder dicht bij de bossen dan vroeger. De natuur doet me goed, dus ik kan deze heel goed plaatsen. smile

Quote:
-de laatste kaart die ik trok was die van de nieuwe liefde. Dit kan erop duiden dat je jou partner kan tegen komen in de niet zo verre toekomst of als je al een partner hebt kan deze kaart er ook op duiden dat er een nieuwe wind zal waaien binnen jullie relatie op een positieve manier. Ik denk ook dat het van toepassing is binnen jouw vriendenkring ,dat je iemand gaat leren kennen die voor een nieuwewind zal zorgen in jouw vriendenkring.


Een nieuwe wind door de vriendenkring zou kunnen, heeft denk ik vooral te maken met de manier van communiceren tussen elkaar, maar ook tussen de groep en andere.
Aangezien ik net een nieuwe relatie heb, ga ik er maar van uit dat dat wel snor zit. Haha. Komt wel goed... en even over de nabije toekomst gesproken.. vandaag ziet mijn familie hem voor het eerst. smile

Quote:
Dit was het voor jouw Emuca. Ik hoop dat je tevreden bent en nog eens een gelukkige verjaardag laugh


Ik vind het een heel goede eerste legging hoor. smileGoed gedaan!
niels
niels jul 8 '11
dankje wel Emuca
en veel succes vandaag met je familiefeestje laugh
Emuca
Emuca jul 8 '11
Dankjewel, komt wel goed smileKomt niet heel veel familie.. lekker rustig!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 8 '11
Hey Niels...

zou je voor mij ook een kaartje kunnen doen?
ik weet niet precies hoe het heet...
maar zo'n verleden- heden- toekomst beschrijving lijkt me wel wat laugh
ik heb geen speciale vraag ofzo, dus ik laat het maar op me af komen';)

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 8 '11
Ohhwww Niels wat een mooie legging. ikke wil ook! ikke wil ook!

Zou je voor mij waneer je zin heb en in the move ben een legging willen doen?
Vari
Vari jul 8 '11
Niels, ik zou het heel leuk vinden mocht je voor me een legging willen doen ivm de liefde. Wat de toekomst brengt bv.
Alvast bedankt,
Vari
niels
niels jul 9 '11
Sorry dat het even heeft geduurd maar ik moest gisteren ergens naartoe en deze morgen moest ik naar de markt laugh
Maar allereerst is hier de legging voor MoonFlowertje:

Voor jouw trok ik :
-Overgave en loslaten (recent verleden)
-Goddelijke timing (heden)
-Studie(toekomst)

-De eerste kaart (overgave en loslaten) duidt erop dat je in het verleden een aantal zaken hebt meegemaakt die jouw nogal hebt gekwetst maar die je toch hebt losgelaten of er nog meebezig bent. Je weet dat die zaken jouw tegenhouden in je algemene groei (daarvoor niet speciaal gericht op spiritueel vlak). Dit betekend niet dat je die zaken vergeet maar wel vergeeft zodat je kunt verder groeien. Mocht je nog bezig met loslaten dan is deze kaart een extra bevestiging van de Engelen dat je op een juiste manier bezig bent.

-jouw tweede kaart (goddelijke timing) wil duidelijk maken dat alles op zijn tijd komt. Je hoeft je voor niets te haasten of alles in 1 keer willen doen want zo kun je niet van het leerproces genieten. De engelen proberen jouw duidelijk te maken dat je gewoon van het hele proces moet genieten en alles wat moet komen op zijn eigen tijd zal komen.

-jouw laatste kaart (Studie) maakt duidelijk dat je een periode van studie tegemoet gaat. Dit kan op werkvlak zijn maar het kan ook op spiritueel vlak zijn. Mocht je erover nadenken om een cursus te volgen dan is dit zeker iets wat je moet doen laugh

Zo dit was het dan voor jouw MoonFlowertje ik hoop dat je er iets aan hebt laugh

Heel veel liefs
Niels
niels
niels jul 9 '11
Oke Miri
hier is jouw legging :

voor jouw trok de volgende 3 kaarten :

-Beschermengel
-Tekens
-Nieuwe liefde

-Uw eerste kaart betekend dat in uw recnete verleden uw beschermengel of hoofdgids zich aan jouw heeft getoond en aan jouw heeft duidelijk gemaakt dat hij achter jou staat en voor jouw klaar staat. Deze kaart is dan ook nog eens een extra bevestiging van jouw beschermengel dat jij nooit alleen bent en dat hij altijd voor jou klaar staat als je een moeilijkere periode tegemoet gaat.

-Uw tweede kaart (Tekens) wil zeggen dat de engelen om jouw aandacht vragen op dit moment om jouw iets duidelijk te maken . Dit doen ze door middel van tekens dat kan van alles zijn. Bv een ster die jouw aandacht trekt of een lieveheersbeestje dat op u komt zitten of een vogel die heel dicht bij u blijft etc.

-Als laatste trok ik nieuwe liefde. dit kan betekenen dat je iemand tegenkomt die jouw nieuwe over bepaalde zaken nieuwe inzichten geeft of de band met jouw kind hechter wordt. Of gewoonweg dat je een nieuwe partner tegen het lijf loopt.

-Nu Miri moet ik wel zeggen dat toen ik jouw kaarten schudden er een kaart uitviel. Dit is een extra boodschap van de engelen die om extra aandacht vraagt.
Bij u viel de kaart Ideeen en Inspiratie uit het pak kaarten. Dit wil zeggen dat je aandacht moet geven aan jouw ideeen en ze proberen tot uitvoer te brengen en ze niet af te doen als fantasie want god of bron hoe je hem ook wilt noemen werkt via jouw. Dus als je zin krijgt om een boek te schrijven of om iets te ondernemen moet je je zeker niet laten tegenhouden.

Zo Miri dit was de legging voor jouw ik hoop dat je er tevreden bent laugh

Heel veel liefs
Niels
niels
niels jul 9 '11
Oke Vari voor jouw legging heb ik het op een andere manier gedaan. In plaats van een verleden-heden-toekomst heb ik jouw kaarten intuitief gekozen en deze kwamen eruit :

-Overvloed
-Romantiek
-Nieuw begin
-Vertrouwen

En nu volgt mijn uitleg laugh
ik weet niet of je een relatie hebt of niet maar ik zal het hier neerschreven zoals het voor mij aanvoelde.

De eerste kaart duidt erop dat er op het vlak van liefde een overvloed aan energie klaar staat om jouw daarin te helpen en er komt ook liefde in jouw leven of die liefde gaat weer opleven. Dat wil de tweede kaart duidelijk maken . Je gaat een volledig nieuw hoofdstuk tegemoet ,je krijgt weer een nieuwe lei om nieuwe ervaringen op te doen zoals ik het zie hangt dit samen vast metde leifde die weer gaat herleven of in jouw leven komen .
Maar ik denk dat de belangrijkste boodschap voor jouw is dat j er vertrouwen in moet hebben dat de liefde weer gaat openbloeien of in jouw leven komen . Je hoeft niet te wanhopen want het komt naar jouw toe.

Nu Vari ik kon het laten om ook mijn nieuwe kaarten van Doreen Virtue te gebruiken namelijk het godinnenorakel en dit kwam er voor jou uit de bus:

-Damara-begeleiden van kinderen
-Pele-goddelijke hartstocht
-Yemanya-gouden kans
-Sekhmet-Wees sterk

Ik weet niet of je kinderen hebt of werkt met jonge mensen maar om eerlijk te zijn denk ik eerder dat ze aan jouw vragen om meer aandacht te schenken aan het innerlijke kind. Misschien meer lachen en weer terug gek doen kan nooit geen kwaad laugh
De goddelijke hartstocht link ik aan de romantiek uit de engelenkaarten maar hier vragen ze nog eens extra om bij jezelf na te gaan wat je van de liefde verwacht en verlangt en daar een beetje meer op focussen. Ook gouden kans kan ik linken aan een van de vorige kaarten nl.een nieuw begin. Er gaan nieuwe deuren voor jouw open gaan en je moet je zeker niet laten tegenhouden om door die nieuwe deuren te gaan . Ende laatste keer is nog eens een extra bevestging dat je vertrouwen moet hebben en niet moet wanhopen . Wat er ook zou mogen gebeuren je gaat het aan kunnen omdat jij een zeer sterk persoon bent.

Ik hoop dat ik je hb kunnen helpen Vari en dat je er mee verder kan laugh

Heel veel liefs
Niels
Groene_heks
Groene_heks jul 9 '11
Mag ik ook, mag ik ook??

smile
niels
niels jul 9 '11
natuurlijk Groene heks laugh
Een algemene of heb je een vraag?
niels
niels jul 9 '11
Lieve Groene Heks ik heb voor jouw een algemene legging gedaan zowel met de engelenkaarten als het godinnenorakel.

Bij de engelenkaarten trok ik voor jouw volgennde kaarten :

-Sereenheid
-Vriendschap
-Meditatie

Lieve Groene heks jij bent volgens mij een kalm persoon die haar rust gevonden heeft voor het ogenblik en dat is wat volgens mij de kaart van de sereenheid op duidt.
Nu op dit moment gaan er vriendschappen rond jouw veranderen. Er gaan mensen die uit jouw vriendenkring zullen verdwijnen maar natuurlijk komen er altijd weer nieuwe vrienden bij.
De laatste kaart die ik trok was die van de meditiatie. Dit betekend dat je in de toekomst meer momenten moet inlassen om weer tot volledige rust te komen ,om weer tot uzelf te komen aan de hand van meditatie.
Nu lieve Groene Heks ook bij jou vielen er een aantal kaarten tijdens het schudden (5 in totaal) dit zijn ze

-Speelsheid
-kinderen
-Luisteren
-Ondersteuning
-Helen

De eerste kaart duidt erop dat je meer speelser mag zijn.Doe eens iets compleets gek waarbij je de slappe lach krijgt laugh
Naar mijn gevoel sluit de kaar kinderen hierbij aan. Laat uw innerlijk kind maar stralen en schijnen .
De kaart helen duidtop een persoon die over de middelen of gaves beschikt om andere mensen te helpen ,vooral op spiritueel vlak. je bent iemand die voor andere mensen iets kan betekenen en je wordt daar ook in ondersteund door de engelen,opgestegen meesters en uw gidsen daar duidt de kaart van ondersteuning op.De engelen vragen wel om meer naar hen te luisteren, ze proberen jouw iets duidelijk te maken maar kunnen jouw een klein beetje moeilijk bereiken. Met andere woorden vertrouw maar op je eigen intuitie want deze is krachtiger dan wij denken.

Zoals gezegd heb ik ook het godinnenorakel voor jouw geraadpleegd en deze kaarten kwamen uit de bus :

-Witte tara-fingevoeligheid
-Ostara-vruchtbaarheid
-Guinevere-ware liefde

De eerste kaart duidt naar mijn gevoel dat je je meer en meer bewust van jouw gaves bent geworden,je weet dat je gevoeliger geworden bent, dat je erin bent gegroeid.
uw volgende kaart wilt u duidelijk maken dat de tijd gekomen is om iets te ondernemen ,ik link het dan vooral aan de kaart helen uit de engelenkaarten.
Uw laatste kaart (de ware liefde) wil duidelijk maken fat er heel veel liefde bij jouw aanwezig is ,het kan er ook opduiden dat je iemand nieuw gaat tegenkomen of als je al een bestaande relatie hebt dan gaat die relatie nog hechter worden.

Dit was jouw legging Groene Heks (de langste tot nu toe :D) ik hoop dat je tevreden bent en dat je er iets mee kunt doen laugh
Serenity
Serenity jul 9 '11
Niels!!!! Dit vind ik een beetje scary!! Want OMG alles voelde zo goed aan en heel persoonlijk, ik vind het speciaal en ben erg dankbaar voor je tijd en moeite en de boodschap die je uit mocht dragen, dank je wel Niels.
Serenity
Serenity jul 9 '11
Na een bijzondere vriendschap te hebben gebroken vroeg ik aan Niels om een Doreen vrteu engelkaartje trekken, en dit was het resultaat.
Origineel bericht van: niels
Oke Miri
hier is jouw legging :

voor jouw trok de volgende 3 kaarten :

-Beschermengel(Verleden ?)
-Tekens (heden?)
-Nieuwe liefde (toekomst?)

-Uw eerste kaart betekend dat in uw recnete verleden uw beschermengel of hoofdgids zich aan jouw heeft getoond en aan jouw heeft duidelijk gemaakt dat hij achter jou staat en voor jouw klaar staat. Deze kaart is dan ook nog eens een extra bevestiging van jouw beschermengel dat jij nooit alleen bent en dat hij altijd voor jou klaar staat als je een moeilijkere periode tegemoet gaat.
Ik voelde me blij toen ik dit las ook draaide ik mijn hoofd naar rechts en bedankte mijn gids met een glimlach.

-Uw tweede kaart (Tekens) wil zeggen dat de engelen om jouw aandacht vragen op dit moment om jouw iets duidelijk te maken . Dit doen ze door middel van tekens dat kan van alles zijn. Bv een ster die jouw aandacht trekt of een lieveheersbeestje dat op u komt zitten of een vogel die heel dicht bij u blijft etc.
Ik zie glitters op glinsteren bij goede dingen, en ik zie veel vlinders bij mij in de buurt en vandaag waren er bijzonder veel eksters op mijn pad en vorig weekend zelfs uilskuikens een stuk of 2 á 3 op een tuinhuisje. laugh

-Als laatste trok ik nieuwe liefde. dit kan betekenen dat je iemand tegenkomt die jouw nieuwe over bepaalde zaken nieuwe inzichten geeft of de band met jouw kind hechter wordt. Of gewoonweg dat je een nieuwe partner tegen het lijf loopt.
Wauw echt?! ik denk de band met mijn kind beter en hechter word ik heb net mijn bijzonder relatie verbroken en wil even chill aandoen lekker afspreken met vrienden en relax dingen in mijn Remi doen hihi.

-Nu Miri moet ik wel zeggen dat toen ik jouw kaarten schudden er een kaart uitviel. Dit is een extra boodschap van de engelen die om extra aandacht vraagt.
Bij u viel de kaart Ideeen en Inspiratie uit het pak kaarten. Dit wil zeggen dat je aandacht moet geven aan jouw ideeen en ze proberen tot uitvoer te brengen en ze niet af te doen als fantasie want god of bron hoe je hem ook wilt noemen werkt via jouw. Dus als je zin krijgt om een boek te schrijven of om iets te ondernemen moet je je zeker niet laten tegenhouden.
Wauw mijn mond viel open, wat een kadootje deze kaart, ik zal er wat meer rekening meehouden met deze wijze en zeer herkenbare woorden, dank je wel.
Zo Miri dit was de legging voor jouw ik hoop dat je er tevreden bent laugh
Yeahhh yep, i am! laugh
Heel veel liefs
Niels

Mijn mond viel open en ik moest, gezien mijn persoonlijke omstandigheden, er wel een beetje om lachen.
Inmiddels heb ik de quote beantwoord in het roze-paars!! ^^

Groene_heks
Groene_heks jul 9 '11
Lieve Groene Heks ik heb voor jouw een algemene legging gedaan zowel met de engelenkaarten als het godinnenorakel.

Bij de engelenkaarten trok ik voor jouw volgennde kaarten :

-Sereenheid
-Vriendschap
-Meditatie

Lieve Groene heks jij bent volgens mij een kalm persoon die haar rust gevonden heeft voor het ogenblik en dat is wat volgens mij de kaart van de sereenheid op duidt.
Nu op dit moment gaan er vriendschappen rond jouw veranderen. Er gaan mensen die uit jouw vriendenkring zullen verdwijnen maar natuurlijk komen er altijd weer nieuwe vrienden bij.
De laatste kaart die ik trok was die van de meditiatie. Dit betekend dat je in de toekomst meer momenten moet inlassen om weer tot volledige rust te komen ,om weer tot uzelf te komen aan de hand van meditatie.

Grappig, ik sta bekend als een hittepit, maar het klopt wel, ik voel me rustiger, reageer niet meteen zo hekserig als vroeger en denk vaker eerst na (goed he pa smile) meer meditatie? Dat doe ik al elke dag haha, maar misschien niet op de goede manier altijd..ik weet denk ik wel wat wordt bedoelt. Jammer dat er vrienden zouden verdwijnen, ik heb er erg veel moeite mee om vriendschappen te onderhouden, niet omdat ik het niet wil maar ik ben soms een rare in dat soort dingen. Ik ben een enorme einzellganger en dat is voor veel vrienden lastig om te snappen, ik heb heeeeeel veel ruimte voor mezelf nodig. Ik heb autisme en dat maakt veel dingen wat lastiger. Ik kan er zelf prima mee omgaan maar ik kan me ook enorm goed voorstellen dat het voor andere mensen heel lastig en soms onbegrijpelijk is wat ik soms zeg of doe.

Nu lieve Groene Heks ook bij jou vielen er een aantal kaarten tijdens het schudden (5 in totaal) dit zijn ze

-Speelsheid
-kinderen
-Luisteren
-Ondersteuning
-Helen

De eerste kaart duidt erop dat je meer speelser mag zijn.Doe eens iets compleets gek waarbij je de slappe lach krijgt
Naar mijn gevoel sluit de kaar kinderen hierbij aan. Laat uw innerlijk kind maar stralen en schijnen .
De kaart helen duidtop een persoon die over de middelen of gaves beschikt om andere mensen te helpen ,vooral op spiritueel vlak. je bent iemand die voor andere mensen iets kan betekenen en je wordt daar ook in ondersteund door de engelen,opgestegen meesters en uw gidsen daar duidt de kaart van ondersteuning op.De engelen vragen wel om meer naar hen te luisteren, ze proberen jouw iets duidelijk te maken maar kunnen jouw een klein beetje moeilijk bereiken. Met andere woorden vertrouw maar op je eigen intuitie want deze is krachtiger dan wij denken.

Ja heerlijk, de slappe lach, ik heb sinds een paar maanden nieuwe collega's en het zijn echte schatten, maar ik mis de flauwe meligheid en de rofl's die ik had met mijn drie oude collegaatjes heel erg. Wat denk ik ook bedoelt kan worden is dat ik meer lol met mijn kinderen moet maken, en daar ben ik me heel erg van bewust, ik heb als alleenstaand moeder natuurlijk geen zeeen van tijd, ik werk vier hele dagen en de dagen die overblijven zitten vaak vol met afspraken, boodschappen en poetsen, maar ik werk er wel aan, want ik mis het wel en de kids ook.
Ik denk dat ik wel wat kan betekenen voor mensen met vragen op spiritueel gebied, ik weet ook waarom ik soms lastig te bereiken ben, ook daar ben ik hard mee aan het werk.

Zoals gezegd heb ik ook het godinnenorakel voor jouw geraadpleegd en deze kaarten kwamen uit de bus :

-Witte tara-fingevoeligheid
-Ostara-vruchtbaarheid
-Guinevere-ware liefde

De eerste kaart duidt naar mijn gevoel dat je je meer en meer bewust van jouw gaves bent geworden,je weet dat je gevoeliger geworden bent, dat je erin bent gegroeid.
uw volgende kaart wilt u duidelijk maken dat de tijd gekomen is om iets te ondernemen ,ik link het dan vooral aan de kaart helen uit de engelenkaarten.
Uw laatste kaart (de ware liefde) wil duidelijk maken fat er heel veel liefde bij jouw aanwezig is ,het kan er ook opduiden dat je iemand nieuw gaat tegenkomen of als je al een bestaande relatie hebt dan gaat die relatie nog hechter worden.

Je bent de vierde die me dit jaar voorspelt dat er een nieuwe liefde aan komt, ik weet niet of ik daar aan toe ben, mijn vertouwen in mannen is behoorlijk beschadigd en het feit dat ik mijn leventje zoals het nu is behoorlijk perfect vind werkt niet zo heel erg mee eigenlijk. Soms mis ik het wel, de arm om je heen, iemand waarbij ik mijn ziel en zaligheid kwijt kan, maar als ik me dan bedenk wat er eventueel weer allemaal mis kan gaan dan bedenk ik me al gauw. Ik wil helemaal geen rekening houden met een partner, ik heb er geen zin in om me te moeten aanpassen, mezelf te verliezen als je me snapt.Ik denk soms dat ik gewoon geen relatievlees heb smileik heb namelijk de neiging om mezelf helemaal weg te cijferen en daar ben ik al een aantal keer behoorlijk mee onderuit gegaan. Lol...en toch ben ik er hoor ik...dat was de afspraak..

Dit was jouw legging Groene Heks (de langste tot nu toe :D) ik hoop dat je tevreden bent en dat je er iets mee kunt doen

Lieve Niels, wat je ook schrijft en al klopt er geen jota van, ik ben altijd tevreden, alleen het feit al dat je dit voor mij wilt doen vult mijn hart met liefde winken thats what makes the world go around!Ik vind je legging super en ik ben je heel dankbaar xx_________________________
Groene_heks
Groene_heks jul 9 '11
Quote:
Mijn mond viel open en ik moest, gezien mijn persoonlijke omstandigheden, er wel een beetje om lachen.
_________________________


Komt goed schatje smileje ziet dat er echt wel op je wordt gepast!
xxx
Groene_heks
Groene_heks jul 9 '11
Quote:
De eerste kaart duidt naar mijn gevoel dat je je meer en meer bewust van jouw gaves bent geworden,je weet dat je gevoeliger geworden bent, dat je erin bent gegroeid.


Ja ook dat klopt, maar ik zie dat momenteel bij heel veel mensen om me heen, net of we een groeispurt doormaken smile
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki