Lieve Groene Heks ik heb voor jouw een algemene legging gedaan zowel met de engelenkaarten als het godinnenorakel.
Bij de engelenkaarten trok ik voor jouw volgennde kaarten :
-Sereenheid
-Vriendschap
-Meditatie
Lieve Groene heks jij bent volgens mij een kalm persoon die haar rust gevonden heeft voor het ogenblik en dat is wat volgens mij de kaart van de sereenheid op duidt.
Nu op dit moment gaan er vriendschappen rond jouw veranderen. Er gaan mensen die uit jouw vriendenkring zullen verdwijnen maar natuurlijk komen er altijd weer nieuwe vrienden bij.
De laatste kaart die ik trok was die van de meditiatie. Dit betekend dat je in de toekomst meer momenten moet inlassen om weer tot volledige rust te komen ,om weer tot uzelf te komen aan de hand van meditatie.
Grappig, ik sta bekend als een hittepit, maar het klopt wel, ik voel me rustiger, reageer niet meteen zo hekserig als vroeger en denk vaker eerst na (goed he pa ) meer meditatie? Dat doe ik al elke dag haha, maar misschien niet op de goede manier altijd..ik weet denk ik wel wat wordt bedoelt. Jammer dat er vrienden zouden verdwijnen, ik heb er erg veel moeite mee om vriendschappen te onderhouden, niet omdat ik het niet wil maar ik ben soms een rare in dat soort dingen. Ik ben een enorme einzellganger en dat is voor veel vrienden lastig om te snappen, ik heb heeeeeel veel ruimte voor mezelf nodig. Ik heb autisme en dat maakt veel dingen wat lastiger. Ik kan er zelf prima mee omgaan maar ik kan me ook enorm goed voorstellen dat het voor andere mensen heel lastig en soms onbegrijpelijk is wat ik soms zeg of doe.
Nu lieve Groene Heks ook bij jou vielen er een aantal kaarten tijdens het schudden (5 in totaal) dit zijn ze
-Speelsheid
-kinderen
-Luisteren
-Ondersteuning
-Helen
De eerste kaart duidt erop dat je meer speelser mag zijn.Doe eens iets compleets gek waarbij je de slappe lach krijgt
Naar mijn gevoel sluit de kaar kinderen hierbij aan. Laat uw innerlijk kind maar stralen en schijnen .
De kaart helen duidtop een persoon die over de middelen of gaves beschikt om andere mensen te helpen ,vooral op spiritueel vlak. je bent iemand die voor andere mensen iets kan betekenen en je wordt daar ook in ondersteund door de engelen,opgestegen meesters en uw gidsen daar duidt de kaart van ondersteuning op.De engelen vragen wel om meer naar hen te luisteren, ze proberen jouw iets duidelijk te maken maar kunnen jouw een klein beetje moeilijk bereiken. Met andere woorden vertrouw maar op je eigen intuitie want deze is krachtiger dan wij denken.
Ja heerlijk, de slappe lach, ik heb sinds een paar maanden nieuwe collega's en het zijn echte schatten, maar ik mis de flauwe meligheid en de rofl's die ik had met mijn drie oude collegaatjes heel erg. Wat denk ik ook bedoelt kan worden is dat ik meer lol met mijn kinderen moet maken, en daar ben ik me heel erg van bewust, ik heb als alleenstaand moeder natuurlijk geen zeeen van tijd, ik werk vier hele dagen en de dagen die overblijven zitten vaak vol met afspraken, boodschappen en poetsen, maar ik werk er wel aan, want ik mis het wel en de kids ook.
Ik denk dat ik wel wat kan betekenen voor mensen met vragen op spiritueel gebied, ik weet ook waarom ik soms lastig te bereiken ben, ook daar ben ik hard mee aan het werk.
Zoals gezegd heb ik ook het godinnenorakel voor jouw geraadpleegd en deze kaarten kwamen uit de bus :
-Witte tara-fingevoeligheid
-Ostara-vruchtbaarheid
-Guinevere-ware liefde
De eerste kaart duidt naar mijn gevoel dat je je meer en meer bewust van jouw gaves bent geworden,je weet dat je gevoeliger geworden bent, dat je erin bent gegroeid.
uw volgende kaart wilt u duidelijk maken dat de tijd gekomen is om iets te ondernemen ,ik link het dan vooral aan de kaart helen uit de engelenkaarten.
Uw laatste kaart (de ware liefde) wil duidelijk maken fat er heel veel liefde bij jouw aanwezig is ,het kan er ook opduiden dat je iemand nieuw gaat tegenkomen of als je al een bestaande relatie hebt dan gaat die relatie nog hechter worden.
Je bent de vierde die me dit jaar voorspelt dat er een nieuwe liefde aan komt, ik weet niet of ik daar aan toe ben, mijn vertouwen in mannen is behoorlijk beschadigd en het feit dat ik mijn leventje zoals het nu is behoorlijk perfect vind werkt niet zo heel erg mee eigenlijk. Soms mis ik het wel, de arm om je heen, iemand waarbij ik mijn ziel en zaligheid kwijt kan, maar als ik me dan bedenk wat er eventueel weer allemaal mis kan gaan dan bedenk ik me al gauw. Ik wil helemaal geen rekening houden met een partner, ik heb er geen zin in om me te moeten aanpassen, mezelf te verliezen als je me snapt.Ik denk soms dat ik gewoon geen relatievlees heb ik heb namelijk de neiging om mezelf helemaal weg te cijferen en daar ben ik al een aantal keer behoorlijk mee onderuit gegaan. Lol...en toch ben ik er hoor ik...dat was de afspraak..
Dit was jouw legging Groene Heks (de langste tot nu toe :D) ik hoop dat je tevreden bent en dat je er iets mee kunt doen
Lieve Niels, wat je ook schrijft en al klopt er geen jota van, ik ben altijd tevreden, alleen het feit al dat je dit voor mij wilt doen vult mijn hart met liefde en thats what makes the world go around!Ik vind je legging super en ik ben je heel dankbaar xx_________________________