Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier en mijn naam is Presilla ben Bijna 22 Volgende week.
Ik zit met een probleempje en heb al een beetje gezocht hier maar kon geen andere berichten vinden hier over.
Ik heb heel erg veel last van mijn linker arm
het is echt een trekkend gevoel.
Ook worden mijn vingers koud en beginnen te tintelen en ook een trekkend gevoel.
Paar nachten geleden kreeg ik ook hartkloppingen. Ik was echt heel erg bang.
Nu zullen jullie wel denken ach ze stelt der eigen aan.
Maar het zit bij ons in de familie.
Mijn vader heeft op 34 jarige leeftijd een hartaanval gekregen.
3 Achter elkaar ik moet zeggen hij loopt nu nog steeds rond hoor gelukkig! Maar een paar jaar geleden moest ik ook naar de dokter komen. ( toen was is 18 ofzo ) Hij wilde mij spreken omdat het dus erfelijk was. Bij mij vader is het allemaal begonnen toen hij 20 werd zijn hart heeft een eigen weg gemaakt nieuwe aders gemaakt die helaas niet werken.
maar ik moest komen en ben niet gegaan. Ik wilde er niets over horen. Maar hij had stiekem met mij vader gepraat en als ik zo door zou blijven gaan met leven hoe ik nu deed zou ik geen 30 worden. Jeej leuk om te horen. Nu heb ik dus dit pijn in mijn arm en mij vingers doen raar. en net als nu word ik heel duizelig en moet ik gewoon heel even stoppen met typen. Ik krijg af en toe ook hartkloppingen. maar ik durf niet naar de dokter te gaan. wat moet ik doen?
Sorry wilde gewoon even mij ei kwijt bedankt voor het lezen.
zouden jullie je mening willen zeggen?
Dankje wel
Groetjes Presilla