Loading...
nl

Pijn in linker arm.

Smile!
Smile! jul 8 '11
Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier en mijn naam is Presilla ben Bijna 22 Volgende week.
Ik zit met een probleempje en heb al een beetje gezocht hier maar kon geen andere berichten vinden hier over.
Ik heb heel erg veel last van mijn linker arm
het is echt een trekkend gevoel.
Ook worden mijn vingers koud en beginnen te tintelen en ook een trekkend gevoel.
Paar nachten geleden kreeg ik ook hartkloppingen. Ik was echt heel erg bang.
Nu zullen jullie wel denken ach ze stelt der eigen aan.
Maar het zit bij ons in de familie.
Mijn vader heeft op 34 jarige leeftijd een hartaanval gekregen.
3 Achter elkaar ik moet zeggen hij loopt nu nog steeds rond hoor gelukkig! Maar een paar jaar geleden moest ik ook naar de dokter komen. ( toen was is 18 ofzo ) Hij wilde mij spreken omdat het dus erfelijk was. Bij mij vader is het allemaal begonnen toen hij 20 werd zijn hart heeft een eigen weg gemaakt nieuwe aders gemaakt die helaas niet werken.
maar ik moest komen en ben niet gegaan. Ik wilde er niets over horen. Maar hij had stiekem met mij vader gepraat en als ik zo door zou blijven gaan met leven hoe ik nu deed zou ik geen 30 worden. Jeej leuk om te horen. Nu heb ik dus dit pijn in mijn arm en mij vingers doen raar. en net als nu word ik heel duizelig en moet ik gewoon heel even stoppen met typen. Ik krijg af en toe ook hartkloppingen. maar ik durf niet naar de dokter te gaan. wat moet ik doen?
Sorry wilde gewoon even mij ei kwijt bedankt voor het lezen.
zouden jullie je mening willen zeggen?

Dankje wel

Groetjes Presilla
Delen:
New Moon
New Moon jul 8 '11
Welkom op Merudi Presilla smile
Ik hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt/kan delen wat je meemaakt.

Ik zou je heel erg (met klem) willen aanraden toch naar de dokter te gaan.
Hij weet het beste wat er aan de hand is.
Wij kunnen hier immers via het internet geen medische tests doen.

Wel kunnen we je helpen met je angst (voor bijvoorbeeld de dood en de waarheid) om te gaan smile
Wat is het precies waar je bang voor bent?
Het beste medicijn voor angst is vertrouwen.
Vertrouwen dat je nooit alleen bent, dat jij hier niet voor niets op aarde bent, en ook dat je niet voor niets deze lichamelijke verschijnselen vertoont smile
Leven is ervaring, leven is leven, en leven is dodelijk.
Om een tipje van de sluier op te lichten: "aan de andere kant" (na de dood) voel ik veel liefde, licht en bescherming (dus geen angst/vage lichamelijke kwalen, want die heb je dan niet meer)
Dus, wees niet bang en heb vertrouwen.
Vertrouwen, liefde en licht werken helend voor je hart, je hart is gemaakt om vertrouwen te ontvangen en weer te verzenden.
Angst (van iemand anders of van jezelf) haalt het vertrouwen, de liefde en het licht uit je hart, geef je over, ga niet mee/duik niet onder in je angst en laat je angst los smile

En het allerbelangrijkste: ga naar de dokter! wink

Groetjes New Moon
Groene_heks
Groene_heks jul 8 '11
Hoi Presilla,

Ja ga naar de dokter en neem iemand mee die je vertrouwd als je alleen gaan niet fijn vind.
Doen he!
Emuca
Emuca jul 8 '11
Naar de dokter! Dat is het enige slimme wat je kan doen... Ik ben dan geen dokter, maar je arm kan prima een gevolg zijn van weinig bloedtoevoer...

De dokter bezoeken is geen schande en heeft niks te maken met zwakte... het is juist goed dat zij aan de bel trekken van 'hey meisje, dit is erfelijk, pas op!'
Dokters zijn mensen die (hopelijk) het beste met de ander voorhebben en je alleen maar willen helpen. Ben je bang dat je bezoek aan een dokter het onderstreept en echt zegt: je bent ziek?

Niet voor schamen, want dat wat je hebt, heb je al! Er heen gaan kan je alleen maar helpen er beter mee om te gaan of om beter te worden. Wat heb je te verliezen? smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '11
Hey Pressila,

Je zal je er toch op de 1 of andere manier, over je angst heen moeten zetten!
en ik weet echt wel wat het is: want je wil het niet weten als het "iets" ergs is!
Maar... tegenwoordig kunnen ze een hoop doen, zodat je een hoop ellende wordt bespaard! en waarom zou je eigenlijk niet gaan?
je betaald toch niet voor niets aan je ziekenfonds een hoop geld?
misschien als je er op tijd bij bent, kunnen ze iets doen waardoor je niet de weg hoeft te gaan die jou vader heeft moeten gaan,... wat een hoop angst en onzekerheid mee gebracht heeft!
je bent pas 22! en nu al pijn in je hand, duizelig, hartkloppingen enz.
dit wordt alleen maar erger! het is niet iets wat zo van de 1 op de andere dag ineens genezen is!

Kijk... ik heb ook de symptonen waar jij mee te kampen hebt!
ik durfde ook niet naar de dokter, en had echt het idee dat ik een hartaanval zou krijgen...
bij mij werd geconstateerd dat ik chronische hyper ventilatie heb! ( chv)

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/115729/1.html

Presilla, ga nu maar gewoon naar de huisarts...
want het is de bedoeling dat je goed voor je lichaam zorgt
je hebt als het goed is, de belangrijke levensles al geleerd, door wat jou vader heeft mee moeten maken
het is erfelijk, en je voelt het ook, anders zou je het toch niet vragen?
Je weet van binnen dat je zal moeten gaan...
bedenk: Je kan er iets aan doen, baat het niet, schaad het niet!
jij bent het belangrijkst in je leven, en moet zorgen dat je een beetje plezier hebt in het leven!
ook is het belangrijk dat je gezond bent, want als je een gezonde geest hebt, dan heb je de helft al in de pocket!
en als je op een gezonde, gelukkige manier 80 wil worden, zal je soms ook heel goed naar je lichaam moeten luisteren!
echt hoor!
groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki