Loading...
nl

Mezelf even voorstellen

davidvanh
davidvanh jul 7 '11
Hallo iedereen,

mijn naam is David, in 2008 heb ik een nare ervaring gehad.
Ik werd maanden thuis lastig gevallen door een geest die mezelf constant uit men slaap hield en om aandacht vroeg, omdat ikzelf al jaren boeken lees over het paranormale etc.. had ik hier niet echt bang voor, maar het was de eerste keer dat ik echt iets 'zag'.
Na meer dan 3 maanden werd ik er letterlijk zot van daar ik al die tijd niet meer dan 2-3u per nacht kon slapen.
Ik heb dan spontaan met een paragnoste contact opgenomen die me vertelde dat er iemand was die aandacht wou, na een paar gesprekken liet ze me een foto zien en vroeg ze me wat ik haar kon zeggen.
Eerst dacht ik wat moet dit? Maar uit het niets vertelde ik haar hele leven, ze keek niet verrast ze zei enkel je hebt bevestigd wat ik voelde, dat jij een gave hebt.
Ik heb dit eerst een plaats moeten geven, en heb van vrienden foto's gelezen, dit werd blijkbaar zo positief onthaald dat er mond/mond reclame werd gemaakt en meer mensen me contacteerde, mettertijd heb ik dat wat verwaarloosd en er niet echt meer mee bezig geweest, maar... keer op keer kwam het terug in men leven en werd ik geconfronteerd met foto's te lezen.
In het begin kreeg ik enkel woorden te horen in men hoofd betreffende de persoon.
Naarmate ik meer foto's deed begon ik beelden in men hoofd te zien en sinds enkele maanden kan ik ook met overledenen praten via foto's, ook voel ik lichamelijke klachten.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is een foto die ik moest lezen voor iemand.
Ik kreeg geen adem meer, het gevoel dat ik stikte, en men mond smaakte naar bloed, er werd me gezegd dat de dame in kwestie is gestikt in haar eigen bloed in een auto ongeval.
Daar ik dit niet wist, heb ik er een beetje angst van gekregen omdat ik in die ervaring ook heel de tijd een hulpkreet hoorde.
Sindsdien vraag ik uit voorzorgsmaatregel of de persoon nog leeft of overleden is zodat ik me erop kan voorbereiden.
Enkele maanden geleden was ik 4dagen te zien in België in een programma op tv, ik bracht daar ter sprake dat ik bezig was met fotolezingen etc.
In de pers werd dit in het belachelijke getrokken en dat heeft me heel veel pijn gedaan, en ik ben er spontaan mee gestopt omdat men zelfvertrouwen werd aangetast, 3 weken na de uitzending moest ik in een jury zitten op een miss verkiezing, na de show kwam er een gezin op me af dat graag een foto van hun zoon wou laten lezen.
Ik vertelde hun dat ik dit niet meer doe omwille van wat er gebeurt was op tv. Jammer genoeg zag ik in hun ogen hoezeer ze hoopte op een antwoord en heb de foto gelezen.
Het ging over hun zoon die was overleden, ik vroeg of hij iets met een voetbal te maken had?
Dat konden ze niet meteen een plaats geven tot ik zei ik zie hem achter een bal lopen.
De zuster begon spontaan te wenen en zei me dat hij omver is gereden door een wagen toen hij een bal van het straat wou halen.
Dit heeft me weer wakker geschud om eens na te denken. dit proces heeft toch nu 2 maanden geduurd tot het als een hamer insloeg en ik besefte ik moet hiermee verder gaan en mensen helpen!
Ik wil men leven eraan wijden om mensen te helpen, want uiteindelijk de dank en het gevoel dat je hebt na een reading kan je met niks vergelijken, en ik heb geprobeerd ermee op te houden, meermaals... en toch komt het telkens terug, dus dat moet een teken zijn.
Het is pas echt leuk beginnen worden toen ik met overledenen kon praten en boodschappen kan doorgeven.
Ik heb me onlangs ook opgegeven als vrijwilliger voor de make a wish foundation.
Ik kende deze pagina al veel eerder, maar ik zou dit forum graag willen gebruiken om mezelf verder te ontwikkelen en te trainen.
In het dagelijks leven help ik ook mensen verder, en telkens vragen ze me wat het kost.
Ik wil hier ook even mijn standpunt duidelijk maken dat ik er resoluut op tegen ben dat paragnosten 50€ of meer vragen voor een consultatie.
Ik ben van mening indien men een gave krijgt dat dat gebruikt dient te worden om te helpen.
Mensen die hulp nodig hebben, hebben meestal geen geld dus vind ik het ongepast zo bedragen te vragen. Maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze.
Ik doe het in elk geval voor iedereen gratis, wel maak ik onderscheid of mensen me willen 'testen' of echt hulp vragen, want ik hoef niets meer te bewijzen na 400 foto's gelezen te hebben.
Tevens ben ik ook bezig met het onderzoeken van 4spookhuizen en ik ben ook van plan om zo veel mogelijk te ontwikkel om over een aantal jaar een theathershow ermee te doen om ook daar persoonlijk zoveel mogelijk mensen te helpen.

Ik hoop dat jullie nu een idee hebben van wie ik ben als persoon, en ik hoop veel plezier met jullie te mogen hebben.

Lieve groeten,
David Van Hoesen
Delen:
Emuca
Emuca jul 7 '11
Welkom hier! Hopelijk vind je hier een heleboel antwoorden en het belangrijkste: heb je hier een heel prettige tijd!
Groene_heks
Groene_heks jul 7 '11
Hoi David, ik heb niets veranderd hoor, maar even wat leesbaarder gemaakt smile

Mooi wat je schrijft, maar ook zwaar, houd jezelf en zeker je eigen grenzen goed in de gaten David, mensen die weten dat je een gave hebt kunnen je helemaal leegzuigen.
Niet iedereen natuurlijk, maar let wel goed op jezelf.
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '11


Welkom David! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki